Castlefest?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Jhovall het volgende:
Weekje oid niets meer op tinder gedaan, vannochtend weer mijn gesprekken bekeken. Ik had dus vorige week een voorstel gedaan aan "De Juf" om bij een festival aanstaand weekend te meeten en wat te dansen/praten. (Eigenlijk niet veel meer op tinder gedaan daarna dus)
Gaat ze allemaal eisen stellen, van like: 3 alinea's lang.![]()
Ik mag niet gezien worden door haar vrienden. Want dan denken ze dat ze kansloos is om af te spreken op een middeleeuws festival en met iemand van tinder. Ze wil ook alleen in een specifiek timeframe afspreken, omdat ze liever mij niet bij haar favoriete band mij erbij heeft. Daar wil ze op haar manier van genieten.
Als er toch iemand was die haar herkende moest ik zeggen dat ik van haar stage was en leraar ben op school X.
Verder, als we gingen dansen (soort middeleeuwse dans), wilde ze alleen dansen op bepaalde dansen en niet te dicht bij het podium, omdat ze bang is dat dan band ziet dat ze niet zo goed is on dansen.
Dafuq. Dafuq.
....
/kthxbye.
Yeah, het is altijd leuk!quote:Op maandag 28 juli 2014 16:58 schreef Operc het volgende:
[..]
Castlefest?
Ik denk dat op een datingsite zitten een van de normalere hobby's is van de mensen die daar rondlopen.(Er is daar altijd wel een leuke sfeer overigens.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:55 schreef SiIk het volgende:
Hmm, had paar dagen niks van tindermatch gehoord, dus dacht t zal wel. Maar gisteravond laat heeft ie ineens weer berichtje gestuurd op tinder zelf. Stiekem wel grappig maar weet niet helemaal wat ik erop moet antwoordenVeel plezier dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Fok! heeft daar toch ook wel eens een verslag gedaan dacht ik?quote:Op maandag 28 juli 2014 17:04 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Yeah, het is altijd leuk!
Was vorig jaar ook beveiligingsdude, wat eigenlijk alleen bestaat uit het feit dat je tegen mensen moet zeggen niet zo rond te gaan zwaaien met een echte dolk/zwaard.
(Dit jaar durf ik niet (+geen tijd) omdat ik keihard een gator heb gecrashed in de bomen toen ik te hard ging en slipte)
Toch voor die ander chick moeten gaan dus.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:23 schreef Jhovall het volgende:
Weekje oid niets meer op tinder gedaan, vannochtend weer mijn gesprekken bekeken. Ik had dus vorige week een voorstel gedaan aan "De Juf" om bij een festival aanstaand weekend te meeten en wat te dansen/praten. (Eigenlijk niet veel meer op tinder gedaan daarna dus)
Gaat ze allemaal eisen stellen, van like: 3 alinea's lang.![]()
Ik mag niet gezien worden door haar vrienden. Want dan denken ze dat ze kansloos is om af te spreken op een middeleeuws festival en met iemand van tinder. Ze wil ook alleen in een specifiek timeframe afspreken, omdat ze liever mij niet bij haar favoriete band mij erbij heeft. Daar wil ze op haar manier van genieten.
Als er toch iemand was die haar herkende moest ik zeggen dat ik van haar stage was en leraar ben op school X.
Verder, als we gingen dansen (soort middeleeuwse dans), wilde ze alleen dansen op bepaalde dansen en niet te dicht bij het podium, omdat ze bang is dat dan band ziet dat ze niet zo goed is on dansen.
Dafuq. Dafuq.
....
/kthxbye.
Sowieso veel gesprekken die min of meer vergelijkbaar zijn.quote:Op maandag 28 juli 2014 14:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Standaard:
Maandag: Hé fijn weekend gehad?
Vrijdag: Wat ga je doen dit weekend?
Zaterdag/zondag: Lekker weekend aan het houden?
Doordeweeks na 18.00: Lekker gewerkt?
quote:Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh oké goed punt.Als we jouw eigen verhalen hier moeten geloven hoeft niemand jaloers te zijn op die rare snuiters die jij aantrekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Ik heb ook leuke dates gehad met (semi) normale mannen hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 19:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Sowieso veel gesprekken die min of meer vergelijkbaar zijn.Heb meer succes in het uitgaansleven dan op Tinder. Vaak toch niks om over te praten.
[..]
Als we jouw eigen verhalen hier moeten geloven hoeft niemand jaloers te zijn op die rare snuiters die jij aantrekt.![]()
Dit.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke dates gehad met (semi) normale mannen hoorAnders had ik het waarschijnlijk allang opgegeven
Bij de meeste kom je er toch wel vrij snel achter dat ze niet helemaal oké zijn
![]()
Als het van beide kanten klikt heb je enorm leuke gesprekken etc. Dan hoef je er ook niet zoveel moeite voor te doen maar vaak komt zo'n gesprek "gedwongen" over.
Hmm, vind de meeste vrouwen daar toch redelijke labiele saaie kutjes met weinig inhoud. Net zoals jij de weirdo kerels praktisch kan sparen. Alsof die meiden er alleen op zitten om te kijken hoeveel kerels hen zouden doen.quote:Op maandag 28 juli 2014 19:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb ook leuke dates gehad met (semi) normale mannen hoorAnders had ik het waarschijnlijk allang opgegeven
Bij de meeste kom je er toch wel vrij snel achter dat ze niet helemaal oké zijn
![]()
Als het van beide kanten klikt heb je enorm leuke gesprekken etc. Dan hoef je er ook niet zoveel moeite voor te doen maar vaak komt zo'n gesprek "gedwongen" over.
Tja, real life interactie > allquote:Op maandag 28 juli 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hmm, vind de meeste vrouwen daar toch redelijke labiele saaie kutjes met weinig inhoud. Net zoals jij de weirdo kerels praktisch kan sparen. Alsof die meiden er alleen op zitten om te kijken hoeveel kerels hen zouden doen.![]()
Heb op tinder eigenlijk zelden goede gesprekken waar ik wat in zie, terwijl ik dat als ik uit ga bijna altijd wel heb.
Donker + Alcoho.. nee garpje.quote:Op maandag 28 juli 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hmm, vind de meeste vrouwen daar toch redelijke labiele saaie kutjes met weinig inhoud. Net zoals jij de weirdo kerels praktisch kan sparen. Alsof die meiden er alleen op zitten om te kijken hoeveel kerels hen zouden doen.![]()
Heb op tinder eigenlijk zelden goede gesprekken waar ik wat in zie, terwijl ik dat als ik uit ga bijna altijd wel heb.
Ik wacht altijd op vuige foto'squote:Op maandag 28 juli 2014 20:57 schreef kijkaan het volgende:
Wist nog niet precies wat "momenten" waren en zag dat er 3 van waren.
Bleek dat dit de reclame was over het onderdeel "momenten"
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:55 schreef SiIk het volgende:
Hmm, had paar dagen niks van tindermatch gehoord, dus dacht t zal wel. Maar gisteravond laat heeft ie ineens weer berichtje gestuurd op tinder zelf. Stiekem wel grappig maar weet niet helemaal wat ik erop moet antwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor je spoiler.
Altijd op trilstand man. Sowieso kutgeluiden van je mobiel.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:06 schreef Hinder het volgende:
Ik heb de helpdesk een mailtje gestuurd met dat ik m'n eigen notificatiegeluidje wil kunnen instellen. Vind die standaard zo irritant.
Op de één of andere manier trilt 'ie bij mij niet bij nieuwe berichten of matches. Vandaar.quote:Op maandag 28 juli 2014 21:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Altijd op trilstand man. Sowieso kutgeluiden van je mobiel.
Trilt alleen als je ook daadwerkelijk matches hebt.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:14 schreef Hinder het volgende:
[..]
Op de één of andere manier trilt 'ie bij mij niet bij nieuwe berichten of matches. Vandaar.
Die kan hij best krijgen.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Trilt alleen als je ook daadwerkelijk matches hebt.
Oh, opgelostquote:Op maandag 28 juli 2014 22:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Trilt alleen als je ook daadwerkelijk matches hebt.
Wat doe jij nog op Tinder.quote:Op maandag 28 juli 2014 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
Ik had vandaag nog een nieuwe matchal een maand niet getinderd
Nog niet verwijderdquote:
Yah, dat hoor je goed. Er is een chat op tinychat.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog niet verwijderdVerder doe ik d'r niets mee.
Ik hoor iets over een chat?
Dan is t goedquote:Op dinsdag 29 juli 2014 07:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog niet verwijderdVerder doe ik d'r niets mee.
Ik hoor iets over een chat?
Ik heb al teveel slechte verhalen gehoord over waar het misging. Niet dat mijn huidige matches zo boeiend zijn maar goed.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:02 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Mits gekoppeld aan FB blijven alle gesprekken en matches bewaard, dus dan zou dat geen probleem mogen zijn..
Wellicht eerst wat nummers regelen van je huidige matches als je ze zeker wil behouden?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik heb al teveel slechte verhalen gehoord over waar het misging. Niet dat mijn huidige matches zo boeiend zijn maar goed.
Jup, maar om nou aan allemaal te vragen 'hé wat is je nummerrrrrrr' is ook weer niet helemaal mijn tactiek.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:06 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Wellicht eerst wat nummers regelen van je huidige matches als je ze zeker wil behouden?
Dan kun je nog altijd appen
"he zullen we verder gaan op WA, aangezien Tinder nogal fucked up is qua berichten enzo"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:07 schreef Aisomont het volgende:
Jup, maar om nou aan allemaal te vragen 'hé wat is je nummerrrrrrr' is ook weer niet helemaal mijn tactiek.
"Ik durf niet want dan ga je mijn voicemail afluisteren"quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he zullen we verder gaan op WA, aangezien Tinder nogal fucked up is qua berichten enzo"
Meesten hebben hetzelfde probleem en zijn het er volledig mee eens. En ze gaan je er echt niet door blokken
Wat voor spannends zou ze daar op hebben staan dan?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef Aisomont het volgende:
"Ik durf niet want dan ga je mijn voicemail afluisteren"
Die hoorde ik laatst. Geen grap
Daar hoop ik nog een keer achter te komen want ik ben nu ook nogal nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat voor spannends zou ze daar op hebben staan dan?
Ik bel ze altijd gewoon om 3 uur in de nacht opquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Verder heb ik wel een leuk gesprek met haar, kleine kans dat er daadwerkelijk iets uitkomt, maar het is ook weer niet dat ik zó graag 100 nieuwe matches wil.
Ik roep altijd dat tinder letterlijk mijn MB's opeet en dan komen ze zelf met: 'zullen we dan verder op WA gaan?'quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"he zullen we verder gaan op WA, aangezien Tinder nogal fucked up is qua berichten enzo"
Meesten hebben hetzelfde probleem en zijn het er volledig mee eens. En ze gaan je er echt niet door blokken
Geen fatsoenlijk abonnement hebbenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:03 schreef Doublepain het volgende:
Ik roep altijd dat tinder letterlijk mijn MB's opeet
Als zij het ook een leuk gesprek had gevonden had je haar nummer al gehad. Of je moet echt net wel een extreem verlegen type hebben getroffen...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:11 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Verder heb ik wel een leuk gesprek met haar, kleine kans dat er daadwerkelijk iets uitkomt, maar het is ook weer niet dat ik zó graag 100 nieuwe matches wil.
Ik ben zelf wel in staat tot inschatten van waarom een vrouw 'nee' zegt en in dit geval had het niets te maken met het leuke gesprekquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als zij het ook een leuk gesprek had gevonden had je haar nummer al gehad. Of je moet echt net wel een extreem verlegen type hebben getroffen...
Ik heb een beetje mijn twijfels, maar okay. Verlegen type, it is.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:14 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel in staat tot inschatten van waarom een vrouw 'nee' zegt en in dit geval had het niets te maken met het leuke gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |