Trek de handrem aan, schakel naar eerste versnelling en ontkoppel gewoon: de motor moet afslaan, zo niet, dan zijn de platen versleten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd als een auto vanzelf gaat rijden (rijden als in: zoals wanneer je de koppeling langzaam laat opkomen) met ingetrapte koppeling, dat de koppelingsplaten kaduk zijn, terwijl hij anders stil moet blijven staan als je de koppeling ingetrapt hebt.
Zou de 2e versnelling pakken, de eerste versnelling is nogal sterk en kan hem er soms ook doorheen trekkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Trek de handrem aan, schakel naar eerste versnelling en ontkoppel gewoon: de motor moet afslaan, zo niet, dan zijn de platen versleten.
Bij een Saab wel ja ;-)quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zou de 2e versnelling pakken, de eerste versnelling is nogal sterk en kan hem er soms ook doorheen trekken
Zeker niet slecht!quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:31 schreef delano.888 het volgende:
Niet slecht voor 14 euro toch? (ebay linkje)
[ afbeelding ]
Ik had gelijk het roostertje er uit gesloopt, dat had wel iets voorzichtiger gemogen, maarja het blijft maar een uitlaat natuurlijk. Ik vind het in ieder geval een stuk mooier dan standaard.
Hij hangt niet scheef dat lijkt zo door de foto.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Zeker niet slecht!
Hangt ie nou scheef, of ligt het aan mij?
Wat staat er op die sticker?
Mijn bus ookquote:
Je wieldoppenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:31 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gelijk het roostertje er uit gesloopt, dat had wel iets voorzichtiger gemogen, maarja het blijft maar een uitlaat natuurlijk. Ik vind het in ieder geval een stuk mooier dan standaard.
Ik maak me er geen zorgen om, het valt me alleen bij een paar stoplichten op dat de rolweerstand van de banden zo licht is, dat ik dus moet remmen terwijl anderen dat niet hoeven te doen, sterker nog; dat ik dat met een andere auto ook niet hoef te doen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:14 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Trek de handrem aan, schakel naar eerste versnelling en ontkoppel gewoon: de motor moet afslaan, zo niet, dan zijn de platen versleten.
Nou, afgezien van het feit dat het spuuglelijk is, en een Saab gewoon alu velgen hoort te hebben zijn we je vooral aan het plagenquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen mijn wieldoppen heeft
Haha snap ik ook wel maar ik vind ze zelf gewoon echt niet heel lelijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, afgezien van het feit dat het spuuglelijk is, en een Saab gewoon alu velgen hoort te hebben zijn we je vooral aan het plagen
Er zijn best leuke wieldoppen hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:51 schreef delano.888 het volgende:
Ik snap niet wat iedereen tegen mijn wieldoppen heeft
Dat zijn niet de juiste; dat is inderdaad een wieldop, maar niet speciaal voor de 121.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Er zijn best leuke wieldoppen hoor
[ afbeelding ]
Origineel op de Mazda 121
Maar even serieus, ik vind ze niet echt mooi. Ik kan wel voor een paar euro originele saab 15 inch wieldoppies voor je charteren als je wil...
Da's een baby Viggen uitlaat!quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:31 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt toch nog originele doppen liggen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel maar ik vind ze zelf gewoon echt niet heel lelijkvan degene die ik kon kiezen waren deze het mooist. Velgen heb ik nog geen geld voor voorlopig
Ik zou een koppelomvormer niet vergelijken met een koppeling. Kwa opbouw, werking en functie totaal verschillend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In principe wel toch? Je hoeft hem alleen niet te bedienen.
Wat ik al zei, ik ben niet de snuggerste
http://m.ebay.co.uk/itm/141360370262?nav=SEARCHquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel maar ik vind ze zelf gewoon echt niet heel lelijkvan degene die ik kon kiezen waren deze het mooist. Velgen heb ik nog geen geld voor voorlopig
Nee, maar ik heb geen problemen met deze doppen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:22 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog originele doppen liggen?
Klopt, maar er zijn andere dingen die belangrijker zijn dan uiterlijk op dit momentquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://m.ebay.co.uk/itm/141360370262?nav=SEARCH
Geen geld...
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Geen geld...
Geen verzending naar NLquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Geen geld...
Had ze al gevondenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:42 schreef JohnB52 het volgende:
Dat is vaak standaard ingesteld op eBay, a la je t vraagt, dan kan t meestal wel. Reken wel op £50 verzenden ofzo,
Verbeterd, ik vind stalen velgen er echt niet uitzien op een 9-3...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |