FOK!kers op vakantie, meid, je weet niet wat je zegtquote:Op zondag 27 juli 2014 18:19 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
En zij zeggen dat de Fokkers allemaal op vakantie zijn en dus niet achter de computer zitten.![]()
Deel 19 in 6 dagen volgemaakt
Dan kom je niet weg met HHH hoor. Zij wordt bij Beaphar doodgeknuffeldquote:Op zondag 27 juli 2014 18:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb je overigens een voorkeur voor rode of groene pesto![]()
Misschien komen HHH en ik het wel persoonlijk afleveren, mag je haar veel te dikke buik aaien
![]()
Dat zeggen zij in het topic Fotowedstrijdquote:Op zondag 27 juli 2014 18:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
FOK!kers op vakantie, meid, je weet niet wat je zegt
Niet dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
stug volhouden dat ze zich al raftend op een woeste rivier richting de plek begeven waar ze gaan bungeejumpen vanuit een helicopter en op de grond een authentiek junglevolk ontmoeten.
Er staan 3 drinkbakken, 1 in de huiskamer 1 in de keuken en 1 in de slaapkamer + nog dat waterfonteintje.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:11 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]![]()
Misschien dan meer drinkbakken voor Har neerzetten. Ook boven naast de bed en zo.
Zongedroogde tomaatjes fijnmalen en hóp, je hebt rode pesto.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Dan kom je niet weg met HHH hoor. Zij wordt bij Beaphar doodgeknuffeld![]()
Wat is rode pesto? Ik maak het altijd met basilicum, knoflook, parmezaan, olijfolie en pijnboompitten. Zit niks roods in
logisch tochquote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Er staan 3 drinkbakken, 1 in de huiskamer 1 in de keuken en 1 in de slaapkamer + nog dat waterfonteintje.
Oh, de heren gaan hun klootjes inleveren om bij de meiden te mogenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Cici het volgende:
DDA, wilde ff een nieuwtje met je delen.
Mijn dierenarts zei vorige week dat als de balletjes van mannetjesratten duidelijk te zien en te voelen zijn, ze al onder het mes kunnen.
Dus voor a.s. woensdag een afspraak gemaakt en dan is het zo ver!
Dan nog ff 4 tot 6 weken wachten en dan kunnen de heren bij hun zusjes in de kooi!
Jaja, ze moeten er wat voor over hebben haha!!!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Oh, de heren gaan hun klootjes inleveren om bij de meiden te mogen(geintje hoor Cici, heerlijk dat het getob straks over is en ze one big family mogen worden
)
Sterkte woensdag, het is toch weer een zenuwdag omdat narcosemaar gaat helemaal goed komen
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Zongedroogde tomaatjes fijnmalen en hóp, je hebt rode pesto.
quote:Je denkt toch niet dat ik HHH laat doodknuffelen he, aaien mag
Komt vast wel goed met de jongens!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:30 schreef Cici het volgende:
DDA, wilde ff een nieuwtje met je delen.
Mijn dierenarts zei vorige week dat als de balletjes van mannetjesratten duidelijk te zien en te voelen zijn, ze al onder het mes kunnen.
Dus voor a.s. woensdag een afspraak gemaakt en dan is het zo ver!
Dan nog ff 4 tot 6 weken wachten en dan kunnen de heren bij hun zusjes in de kooi!
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
Ik ga zwemmen met mijn doggie! Fijne avond
Denk het ookquote:Op maandag 28 juli 2014 08:27 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Komt vast wel goed met de jongens!
Waarschijnlijk een gebroken of een ontwrichte kaak! Dat mogelijk niet goed aan elkaar gegroeid is. Het is eigenlijk niet diervriendelijk om de kat zo te laten lopen, want zelfs als hij geen pijn meer heeft, kan hij niet fatsoenlijk eten.quote:Op maandag 28 juli 2014 10:39 schreef Heaven7 het volgende:
Hoi dierenarts
Mijn zusje gaat proberen deze lieverd mee naar huis nemen van vakantie maar er is iets mis met het bekkie, beestje kan ook moeilijk eten en kwijlt. Het staat non stop zo open dus.. lijkt niet dicht te kunnen. Is hier wat aan te doen en zo ja, wat? Alvast bedankt voor het consult!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de ratten wordt de wond meestal gesloten, itt de katers. De eerste dag kan je het beste een witte handdoek of een laken leggen, want dan kan je zien of de wond bloedt. Verder gedurende een week materiaal gebruikten dat niet tegen de wond aanplakt. Textiel, dus lakens of fleecedekens zijn prima. Het is wel verstandig om het elke dag te verschonen. Karton voor een wc-tje? Ik weet niet of zij het gewend zijn om hun behoeftes op karton te doen? Anders een krant of keukenpapier is ook prima, mits zij het niet opetenquote:Op maandag 28 juli 2014 10:55 schreef Cici het volgende:
[..]
Denk het ook
Nog tips?
Deel laken/fleecedeken in de kooi als bodembedekking en in een hoekje geperst karton voor de poep en pies? (Weet niet hoe het dan gaat als ze lopen en de wond sleept over de grond ofzo).
Bedankt voor je reactie! Ik geef het door.quote:Op maandag 28 juli 2014 11:10 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een gebroken of een ontwrichte kaak! Dat mogelijk niet goed aan elkaar gegroeid is. Het is eigenlijk niet diervriendelijk om de kat zo te laten lopen, want zelfs als hij geen pijn meer heeft, kan hij niet fatsoenlijk eten.
Waar is dat? Als je de kat een grens over wil meenemen, dan moet de kat sowieso een geldige rabiës vaccinatie hebben! En mogelijk ook andere eisen, afhankelijk waar hij vandaan naar Nederland komt.
Als je zusje de kat naar NL meeneemt, dan moet zij in NL dus sowieso naar een dierenarts en de kaak moet opnieuw gezet worden. Hoe veel dat gaat kosten, kan de dierenarts pas inschatten na het dier goed te bekijken en mogelijk rontgenfoto's te maken. Sowieso, voordat zo'n dier geopereerd wordt, zal het getest moeten worden op FIV/FeLV, want stel voor dat hij kattenaids heeft, heeft het natuurlijk ook geen zin om hem te opereren en is inslapen het beste optie.
Als je zusje de kat niet mee wil nemen, zou het wel diervriendelijk zijn als zij probeert om een lokale asiel/dierwelzijnsorganisatie op de hoogte te stellen van deze kat. Want er moet echt iets aan gebeuren, de kat lijdt.
Lichtgekleurde ook goed!quote:Op maandag 28 juli 2014 11:26 schreef Cici het volgende:
Het is geperst karton, in kleine stukjes. Best zacht. Het heet Back-2-nature.
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1164&bih=810
Ik heb mijn ratten standaard voor de helft op een stukje laken/fleecedeken en de andere helft van de kooi met die Back-2-nature
Ik heb geen witte handdoeken, maar ik kom toch langs een Zeeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |