solid bragquote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn voldoende FOK!sters die dat kunnen ontkennen.![]()
Sletquote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn voldoende FOK!sters die dat kunnen ontkennen.![]()
Ik heb wel eens een documentaire over Jonah Falcon gezien, de man met de grootste penis.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dieis niet nodig, ik denk niet dat je als man blij moet zijn met een piemel formaat paard
.
Hehe, goed he?quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een documentaire over Jonah Falcon gezien, de man met de grootste penis.
Die had er inderdaad weinig plezier van.
gelijk heb jequote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook niet. Zodra de lucht donker wordt zet ik hem binnen, nu nog niet.
die heb ik ook gezienquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een documentaire over Jonah Falcon gezien, de man met de grootste penis.
Die had er inderdaad weinig plezier van.
[..]
Hehe, goed he?
Vind ik ook, het is nu echt heerlijk buiten. En dat kleine beetje gerommel... Hij staat nu nog lekker te grazen.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is nu echt heerlijk buiten. En dat kleine beetje gerommel... Hij staat nu nog lekker te grazen.
Kon hij er wel iets mee?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien
dat ding was enorm
tijd kruipt voorbijquote:
amper hij vertelde dattie niet eens hard kon stampen omdat ie dan diegene zou beschadigenquote:
Vrouwen knock-out slaan, waarschijnlijk.quote:
34 cm, mijn kamp zeg.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien
dat ding was enorm
mja dat verbaasde me nog het meestequote:Op zondag 27 juli 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
Fucking 34 cm... Crap. En hij is nog blank ook.
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:38 schreef Samzz het volgende:
Fucking 34 cm... Crap. En hij is nog blank ook.
Dat negers een grotere piemel hebben is dan ook nooit bewezen.quote:
Wij fokmannen hebben het zwaar roy.quote:
ook die ponra chicks?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
amper hij vertelde dattie niet eens hard kon stampen omdat ie dan diegene zou beschadigen
Maar wel een erectie zonder flauw te vallen?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
amper hij vertelde dattie niet eens hard kon stampen omdat ie dan diegene zou beschadigen
Ik niet, ik heb maar een kleinequote:Op zondag 27 juli 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dat negers een grotere piemel hebben is dan ook nooit bewezen.
[..]
Wij fokmannen hebben het zwaar roy.
Maar wel een erectie zonder flauw te vallen?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
huh?quote:
dat wel maar ik moet er niet aan denken om met zon boner te moeten pissenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel een erectie zonder flauw te vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |