Mwa, ik denk dat het grootste deel in beide topics gaat posten maar uiteindelijk toch hier blijftquote:Op zondag 27 juli 2014 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja dat ligt er een beetje aan hoe dat gaat lopen.
Ik denk dat complicate, magnetronkoffie en Crazy_M die gaan proberen te hijacken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ja dat ligt er een beetje aan hoe dat gaat lopen.
Helder.quote:
Een beetje daar tegenaan schoppen, als rebellen.quote:
Ik ook, maar dat heeft met het ritme van slapen en wakker worden te maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een flink aantal topics gemist.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat complicate, magnetronkoffie en Crazy_M die gaan proberen te hijacken.
Gaan we daar toch heen?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat complicate, magnetronkoffie en Crazy_M die gaan proberen te hijacken.
Hm nouja laat ik het zo zeggen, zoals het hier nu loopt vind ik het leuk en gezellig.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
Mwa, ik denk dat het grootste deel in beide topics gaat posten maar uiteindelijk toch hier blijft.
Van mij mogen ze. Ze mogen ook hier meeposten.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zeker. Iedereen is hier welkom, ook de wat illustere figuren. Of ze het dan ook volhouden is een 2e. Maar gewoon goed meeposten, de SC's zijn van niemand en van iedereen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm nouja laat ik het zo zeggen, zoals het hier nu loopt vind ik het leuk en gezellig.
[..]
Van mij mogen ze. Ze mogen ook hier meeposten.
De Fok! hermandad. Anarchistische trekjes krijg ik ervan.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder.
[..]
Een beetje daar tegenaan schoppen, als rebellen.
Ach de discussie was dat er ineens een 10-tal mensen hier kwamen posten.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. Iedereen is hier welkom, ook de wat illustere figuren. Of ze het dan ook volhouden is een 2e. Maar gewoon goed meeposten, de SC's zijn van niemand en van iedereen.
Allemaal kutusers. Die hier van het begin af aan al waren, en toen om een of andere reden niet kut warenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach de discussie was dat er ineens een 10-tal mensen hier kwamen posten.
Tjah hoe dan ook, er was wel een punt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal kutusers. Die hier van het begin af aan al waren, en toen om een of andere reden niet kut warenOfzo
Ik weet niet precies wat daar speelde, maar dat is toch in iedere reeks/sc?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah hoe dan ook, er was wel een punt.
Feit is alleen dat Slowchats toegankelijk zijn voor iedereen en dat de 1 nou juist dichtgaat vanwege kliekvorm betekent niet dat dat in een andere sc dan ineens wel mag. Ik vond dat wel vrij ironisch eigenlijk.
Je bedoelt dat de kliek die er al zat opeens ging protesteren toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah hoe dan ook, er was wel een punt.
Feit is alleen dat Slowchats toegankelijk zijn voor iedereen en dat de 1 nou juist dichtgaat vanwege kliekvorm betekent niet dat dat in een andere sc dan ineens wel mag. Ik vond dat wel vrij ironisch eigenlijk.
Ja, dat is eigenlijk het volgende punt ... mensen die elkaar kennen vormen nu eenmaal een 'kliek'. Dat hou je niet tegen. Men vond alleen dat de kliek niet open stond voor andere users.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik weet niet precies wat daar speelde, maar dat is toch in iedere reeks/sc?
Ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de kliek die er al zat opeens ging protesteren toch?
Nope, is allemaal klaar hier. 1 Klap gehoord, en beetje regen gehad.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
ja dat is zo...
maar laten we er een ander onderwerp ingooien... iemand nog onweer.... hnier nog niks namelijk
Hier een paar rommeltjesquote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
ja dat is zo...
maar laten we er een ander onderwerp ingooien... iemand nog onweer.... hnier nog niks namelijk
En dat laatste is niet waar.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk het volgende punt ... mensen die elkaar kennen vormen nu eenmaal een 'kliek'. Dat hou je niet tegen. Men vond alleen dat de kliek niet open stond voor andere users.
Jawel toch? De kliek kwam binnen en joeg alle oude users weg met hun gerelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |