Dat zal vast.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, denk wel dat haar intenties oprecht zijn.
Is toch ook leuk, andere mensen. Vermaak me prima zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat een aantal mensen van de sex sc hier kwamen posten en die hebben een ander soort humor.
oquote:Op zondag 27 juli 2014 20:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu het weer druk is moet de aandacht verdeeld worden, en dat kan ze niet hebben
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat een aantal mensen van de sex sc hier kwamen posten en die hebben humor.
Fijn sfeertje, héquote:Op zondag 27 juli 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is toch ook leuk, andere mensen. Vermaak me prima zo.
Waar zo'n block al niet goed voor isquote:Op zondag 27 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat juist wel fijn, een break van al die aandacht. Pfff.
True, ik postte hier al vanaf het begin en was verhuist. Nu ben ik weer terug.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is toch ook leuk, andere mensen. Vermaak me prima zo.
Topic was een lange tijd zo dood als een pier he. Mja jij, Evi en Friend kwamen soms even langs volgens mij, en dat was het welquote:
Same herequote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, ik postte hier al vanaf het begin en was verhuist. Nu ben ik weer terug.
Ik blijf gewoon zeiken dat de SEX SC weer open moet, en blijf dan uit protest hier hangen. Gewoon, om ze een lesje te leren.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same here. En ik blijf hier ook, of SEX nu terug open gaat of niet.
Zeker welquote:
Jij... bent nooit echt weggeweestquote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, ik postte hier al vanaf het begin en was verhuist. Nu ben ik weer terug.
Volgens mij gaat dat nog wel even duren.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist, dat zal ze leren!quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon zeiken dat de SEX SC weer open moet, en blijf dan uit protest hier hangen. Gewoon, om ze een lesje te leren.
Maak een vuist, twi. Je kunt het.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon zeiken dat de SEX SC weer open moet, en blijf dan uit protest hier hangen. Gewoon, om ze een lesje te leren.
Wie zijn "ze"?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Geen probleem, het is hier gezelligquote:Op zondag 27 juli 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zeker wel
[..]
Jij... bent nooit echt weggeweest
[..]
Volgens mij gaat dat nog wel even duren.
Hm ja dat ligt er een beetje aan hoe dat gaat lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja t was best VIP....quote:Op zondag 27 juli 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Topic was een lange tijd zo dood als een pier he. Mja jij, Evi en Friend kwamen soms even langs volgens mij, en dat was het wel
Totdat de boel weer omslaat als linksgeslagen yoghurt. Maar dat gebeurt niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik blijf hier ook maar hangen. Het is in ieder geval een stuk minder gezapig dan voorheen.
Always has, always will.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |