Je krijgt de volle laag zometeenquote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
Oh jakkes, ik hoor onweer. Als het erger wordt ga ik Bolle binnen zetten.
Lijk jij op een paardquote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat je het over mij hebt
M'n paard heet Rio, maar ik noem 'm eigenlijk altijd Bolle, of Bolletje, Bolliewolliequote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Naar binnen rollen? Of heet ie toevallig zo.
Ja, ik laat mijn vriend altijd buiten staan zodat ik 'm binnen kan zetten met onweerquote:
Hier ook nietquote:
In before mijn vriend is te groot waardoor ie eigenlijk niet binnen kan verblijven post.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijk jij op een paard?
[..]
M'n paard heet Rio, maar ik noem 'm eigenlijk altijd Bolle, of Bolletje, Bolliewollie.
[..]
Ja, ik laat mijn vriend altijd buiten staan zodat ik 'm binnen kan zetten met onweer.
Srs. Zo vaak genoemd door mensen.quote:
Nare steek dit weer. Je merkt wel weer wie de rotte appels waren.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als jij op het strand ligt komt greenpeace al toegesneld om je de zee in te rollen.
Weg leuke dag.
Bepaalde delen.quote:
Kusje erop?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nare steek dit weer. Je merkt wel weer wie de rotte appels waren.
okequote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je even in feedback lezen, we mogen het er niet meer over hebben.
Nice anime graphicquote:
Hoe ging het met je sollics?quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Srs. Zo vaak genoemd door mensen.
[..]
[..]
Bepaalde delen.
Was het maar animequote:
je hoofd?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Srs. Zo vaak genoemd door mensen.
[..]
[..]
Bepaalde delen.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Darkness_(comics)quote:
a I squote:Op zondag 27 juli 2014 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Darkness_(comics)
Nee, jij wilde niet ophouden met die dubbelzinnege crap richting mij, terwijl ik dat wel vroeg. En daarom heb ik je maar op de blok gezet.quote:
Oh, ik dacht de penis. Ik begon al medelijden met je te krijgen.quote:
Goed hoor. Ik was al een paar daagjes meegeweest als proef. Ging prima.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke
[..]
Nice anime graphic
[..]
Hoe ging het met je sollics?
Owja dat was hetquote:Op zondag 27 juli 2014 18:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, jij wilde niet ophouden met die dubbelzinnege crap richting mij, terwijl ik dat wel vroeg. En daarom heb ik je maar op de blok gezet.
Zijn voldoende FOK!sters die dat kunnen ontkennen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de penis. Ik begon al medelijden met je te krijgen.
Diequote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn voldoende FOK!sters die dat kunnen ontkennen.![]()
solid bragquote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sletquote:Op zondag 27 juli 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een documentaire over Jonah Falcon gezien, de man met de grootste penis.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dieis niet nodig, ik denk niet dat je als man blij moet zijn met een piemel formaat paard
.
Hehe, goed he?quote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een documentaire over Jonah Falcon gezien, de man met de grootste penis.
Die had er inderdaad weinig plezier van.
gelijk heb jequote:Op zondag 27 juli 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier ook niet. Zodra de lucht donker wordt zet ik hem binnen, nu nog niet.
die heb ik ook gezienquote:Op zondag 27 juli 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een documentaire over Jonah Falcon gezien, de man met de grootste penis.
Die had er inderdaad weinig plezier van.
[..]
Hehe, goed he?
Vind ik ook, het is nu echt heerlijk buiten. En dat kleine beetje gerommel... Hij staat nu nog lekker te grazen.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind ik ook, het is nu echt heerlijk buiten. En dat kleine beetje gerommel... Hij staat nu nog lekker te grazen.
Kon hij er wel iets mee?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien
dat ding was enorm
tijd kruipt voorbijquote:
amper hij vertelde dattie niet eens hard kon stampen omdat ie dan diegene zou beschadigenquote:
Vrouwen knock-out slaan, waarschijnlijk.quote:
34 cm, mijn kamp zeg.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
die heb ik ook gezien
dat ding was enorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |