ik ben te lui en laks om echt iets aan lichaamsbeweging te doenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
Goed bezig sof! Ik moet ook maar weet gaan sporten. Voor morgen maar eens een wekker zetten.
Ik heb geen fiets morgenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
Goed bezig sof! Ik moet ook maar weet gaan sporten. Voor morgen maar eens een wekker zetten.
Met z`n dikke reetquote:
Zwemmen lijkt me opzich wel tof tof als sport. Maar geen zwembad hier dichtbij.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets morgenHopelijk wilt mjn ma mee zwemmen of fitnessen ofzo
![]()
Moet morgen ook echt weer
Mwah, ik fitness liever, maar tussendoor af en toe baantjes trekken is wel lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt me opzich wel tof tof als sport. Maar geen zwembad hier dichtbij.
Misschien dat ik ooit eens aan fitness kan beginnen, maar hopelijk krijg ik dan wel begeleider die je schema meegeeft want anders weet ik niet hoe ik alles precies moet opbouwenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik fitness liever, maar tussendoor af en toe baantjes trekken is wel lekker
Zeker met dit weer
Is een stuk harder dan ik zou lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
12 km/u lopen voor maar twee minuutjes is geen sprinten hoor.. Misschien als je echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen conditie hebt.. maar anders
Ja dat bedoel ik, voor mij is het sprinten.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
12 km/u lopen voor maar twee minuutjes is geen sprinten hoor.. Misschien als je echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen conditie hebt.. maar anders
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een stuk harder dan ik zou lopen.![]()
Het gaat hier over twee minuten..quote:Op zondag 27 juli 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een stuk harder dan ik zou lopen.![]()
Ik heb totaal geen conditie. Als ik ga voetballen met mijn neefje en nichtje ben ik na twee minuten al kapot.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Hoe weet je dat, ooit gedaan?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, voor mij is het sprinten.
Ja, je zult wel kapot zijn en moe zijn.. maar ik mag toch hopen dat je dat wel 2 minuten kunt volhoudenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen conditie. Als ik ga voetballen met mijn neefje en nichtje ben ik na twee minuten al kapot.
Haha.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, ooit gedaan?Het is twee minuten he
.. Ik liep toen die hardloopwedstrijd 5 kilometer lang 12km/u.. En toen kon ik net 5 km aan elkaar hardlopen he
.
Dat is dus bijna 25 minuten.. Je kunt echt wel 2 minuten lang 12km/u lopen hoor.
Als je kapotte knieën hebt zou ik 't niet doenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ik zal het eens een keer proberen inderdaad
Dan gaat mijn rikketik nog 2 uur lang als een gek tekeerquote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je zult wel kapot zijn en moe zijn.. maar ik mag toch hopen dat je dat wel 2 minuten kunt volhouden.
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn rikketik nog 2 uur lang als een gek tekeer
Ik ren nooit.quote:
Dan nog, het gaat hier over 2 minuten. Dat moet een volwassen persoon gewoon kunnen, al zul je daarna kapot zijnquote:Op zondag 27 juli 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ren nooit.
Op de crosstrainer kon ik dat wel 1,5 uur volhouden, 12 km/uur.
Maar dan is het niet zo'n aanslag op mijn knieën.
Vier weken niet geweest. Zo slecht.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets morgenHopelijk wilt mjn ma mee zwemmen of fitnessen ofzo
![]()
Moet morgen ook echt weer
Ik weet niet hoe hard ik ren als ik gewoon over straat ren. Dus is moeilijk inschatten vind ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan nog, het gaat hier over 2 minuten. Dat moet een volwassen persoon gewoon kunnen, al zul je daarna kapot zijn.
En ja, crosstrainer is wel wat beter voor je benen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Vier weken niet geweest. Zo slecht.![]()
Hep zei wel dat ik afgevallen was.Zo lief.
Ik vind dat ook wel verschillen of ik sprint of gewoon een rondje om ga.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard ik ren als ik gewoon over straat ren. Dus is moeilijk inschatten vind ik.
Stuk langzamer.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard ik ren als ik gewoon over straat ren. Dus is moeilijk inschatten vind ik.
Zou ik nog hetzelfde gewicht kunnen pakken na 4 weken of is dat niet slim?quote:
Denk dat dat niet heel erg snel afzwakt hoor.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ik nog hetzelfde gewicht kunnen pakken na 4 weken of is dat niet slim?
Evt ook voor inso mocht hij het weten.
Ja, tuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel verschillen of ik sprint of gewoon een rondje om ga.
Ik zal eens kijken wat de afstand naar de supermarkt is en proberen te rennen.quote:
2fera4u shipquote:Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Vier weken niet geweest. Zo slecht.![]()
Hep zei wel dat ik afgevallen was.Zo lief.
Ook ivm blessures of zo. Zou zonde zijn om net te beginnen en dan een blessure op te lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat dat niet heel erg snel afzwakt hoor.
Vuurwerk binnen afstekenquote:
Ik zou eerst een beetje lager gaan zitten met gewicht en dan voelen hoe het gaat, ook de volgende dag. Vier weken is toch wel redelijk wat. Niet dat je alles kwijt zult zijn maar je kunt wel merken dat je vier weken niet bent geweest. Je hebt toch geen haast en zou echt kut zijn als je meteen te veel zou doenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou ik nog hetzelfde gewicht kunnen pakken na 4 weken of is dat niet slim?
Evt ook voor inso mocht hij het weten.
4-5 km/u is wandelen he, bedoel je dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Ik kan best sprinten voor een meter of 100. Dan ga ik best hard.
Maar dan weet ik ook niet hoe hard ik ga. Maar gewoon een rondje om gaan, is toch een km of 4-5 per uur?
[..]
Ik zal eens kijken wat de afstand naar de supermarkt is en proberen te rennen.
Ja daar moet je inderdaad wel mee uitkijken.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook ivm blessures of zo. Zou zonde zijn om net te beginnen en dan een blessure op te lopen.
quote:
Daar durf ik ook geen uitspraak over te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Ik kan best sprinten voor een meter of 100. Dan ga ik best hard.
Maar dan weet ik ook niet hoe hard ik ga. Maar gewoon een rondje om gaan, is toch een km of 4-5 per uur?
[..]
Ik zal eens kijken wat de afstand naar de supermarkt is en proberen te rennen.
Zijn zusjequote:Op zondag 27 juli 2014 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Met matchende armbandjes.
Gemaakt door zijn zusje.
Ja, goed idee.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou eerst een beetje lager gaan zitten met gewicht en dan voelen hoe het gaat, ook de volgende dag. Vier weken is toch wel redelijk wat. Niet dat je alles kwijt zult zijn maar je kunt wel merken dat je vier weken niet bent geweest. Je hebt toch geen haast en zou echt kut zijn als je meteen te veel zou doen.
[..]
4-5 km/u is wandelen he, bedoel je dat?![]()
En ja, maar als de supermarkt ver is moet je niet ineens kei hard gaan rennen om te kijken of je dat kunt want dat is echt slecht voor je benen.
Zo'n lief meisje. En zo gek op haar grote broer. Echt schattig om te zien.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feestje geven en dan een gast opsluiten in een kamer zonder deuren en ramen
Ja, ik bedoel wandelen daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou eerst een beetje lager gaan zitten met gewicht en dan voelen hoe het gaat, ook de volgende dag. Vier weken is toch wel redelijk wat. Niet dat je alles kwijt zult zijn maar je kunt wel merken dat je vier weken niet bent geweest. Je hebt toch geen haast en zou echt kut zijn als je meteen te veel zou doen.
[..]
4-5 km/u is wandelen he, bedoel je dat?![]()
En ja, maar als de supermarkt ver is moet je niet ineens kei hard gaan rennen om te kijken of je dat kunt want dat is echt slecht voor je benen.
Of die geesten van die overledenen die dan door je huis dwaaldenquote:Op zondag 27 juli 2014 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
En magere Hein
Naakt in de bus naar de stad toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |