ik ben te lui en laks om echt iets aan lichaamsbeweging te doenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
Goed bezig sof! Ik moet ook maar weet gaan sporten. Voor morgen maar eens een wekker zetten.
Ik heb geen fiets morgenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Fera het volgende:
Goed bezig sof! Ik moet ook maar weet gaan sporten. Voor morgen maar eens een wekker zetten.
Met z`n dikke reetquote:
Zwemmen lijkt me opzich wel tof tof als sport. Maar geen zwembad hier dichtbij.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen fiets morgenHopelijk wilt mjn ma mee zwemmen of fitnessen ofzo
![]()
Moet morgen ook echt weer
Mwah, ik fitness liever, maar tussendoor af en toe baantjes trekken is wel lekkerquote:Op zondag 27 juli 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwemmen lijkt me opzich wel tof tof als sport. Maar geen zwembad hier dichtbij.
Misschien dat ik ooit eens aan fitness kan beginnen, maar hopelijk krijg ik dan wel begeleider die je schema meegeeft want anders weet ik niet hoe ik alles precies moet opbouwenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, ik fitness liever, maar tussendoor af en toe baantjes trekken is wel lekker
Zeker met dit weer
Is een stuk harder dan ik zou lopen.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
12 km/u lopen voor maar twee minuutjes is geen sprinten hoor.. Misschien als je echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen conditie hebt.. maar anders
Ja dat bedoel ik, voor mij is het sprinten.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
12 km/u lopen voor maar twee minuutjes is geen sprinten hoor.. Misschien als je echt totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal geen conditie hebt.. maar anders
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een stuk harder dan ik zou lopen.![]()
Het gaat hier over twee minuten..quote:Op zondag 27 juli 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een stuk harder dan ik zou lopen.![]()
Ik heb totaal geen conditie. Als ik ga voetballen met mijn neefje en nichtje ben ik na twee minuten al kapot.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:46 schreef Crack_ het volgende:
Hoe weet je dat, ooit gedaan?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, voor mij is het sprinten.
Ja, je zult wel kapot zijn en moe zijn.. maar ik mag toch hopen dat je dat wel 2 minuten kunt volhoudenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen conditie. Als ik ga voetballen met mijn neefje en nichtje ben ik na twee minuten al kapot.
Haha.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, ooit gedaan?Het is twee minuten he
.. Ik liep toen die hardloopwedstrijd 5 kilometer lang 12km/u.. En toen kon ik net 5 km aan elkaar hardlopen he
.
Dat is dus bijna 25 minuten.. Je kunt echt wel 2 minuten lang 12km/u lopen hoor.
Als je kapotte knieën hebt zou ik 't niet doenquote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha.![]()
Ik zal het eens een keer proberen inderdaad
Dan gaat mijn rikketik nog 2 uur lang als een gek tekeerquote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, je zult wel kapot zijn en moe zijn.. maar ik mag toch hopen dat je dat wel 2 minuten kunt volhouden.
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaat mijn rikketik nog 2 uur lang als een gek tekeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |