-oh wat jammer-quote:Op zondag 27 juli 2014 18:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
- hier hoort iets grappigs over goedmaakseks te staan, maar ik kan zo gauw niks bedenken -
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe dat de vorige keren is gegaan. Dat hij het dan ook uitmaakt of zoquote:Op zondag 27 juli 2014 18:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op het moment dat je hem gaat "dumpen".
Om eerlijk te zijn, denk ik dat er zelfs geen sprake is van een relatie. Dus ja "uitmaken"quote:Op zondag 27 juli 2014 18:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe dat de vorige keren is gegaan. Dat hij het dan ook uitmaakt of zo
Nouja als iemand je vraagt om zijn vriendin te worden dan mag je wel spreken van een relatie toch.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, denk ik dat er zelfs geen sprake is van een relatie. Dus ja "uitmaken"
Niet per se. De manier waarop hij omging/omgaat met jou overtreft woorden om van een relatie te kunnen spreken.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:49 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nouja als iemand je vraagt om zijn vriendin te worden dan mag je wel spreken van een relatie toch.
Hmquote:Op zondag 27 juli 2014 18:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet per se. De manier waarop hij omging met jou overtreft worden om van een relatie te kunnen spreken.
Misschien zou je hem dus 4ever negeren. Dat heeft hij verdiend aangezien hij toch niet met jou omgaat als zijn vriendin. Dus negeren vind ik beste optie voor zo een "klootzak"quote:
Ja ga even lopen stoken in een perfecte relatie, dit is wat hij en zij wil dus bemoei je maar met je eigen!quote:Op zondag 27 juli 2014 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien zou je hem dus 4ever negeren. Dat heeft hij verdiend aangezien hij toch niet met jou omgaat als zijn vriendin. Dus negeren vind ik beste optie voor zo een "klootzak"
Hoezo? Dus volgens jou was er sprake van een relatie?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja ga even lopen stoken in een perfecte relatie, dit is wat hij en zij wil dus bemoei je maar met je eigen!
Je sarcasme-radar staat uit?quote:Op zondag 27 juli 2014 18:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoezo? Dus volgens jou was er sprake van een relatie?
En oh ze vroeg mijn mening dus dat deed ik.![]()
Ah ok ik heb nog steeds geen kaas gegeten van Hollandse humor. Ik schaam me.quote:
Misschien komt hij wel uit één van de andere 10 provincies en is hij helemaal geen Hollanderquote:Op zondag 27 juli 2014 18:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok ik heb nog steeds geen kaas gegeten van Hollandse humor. Ik schaam me.
Oh God, excuseer me maar ik snap niet wat je nu bedoelt.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel uit één van de andere 10 provincies en is hij helemaal geen Hollander
Holland = provincies Noord- en Zuid-Holland.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh God, excuseer me maar ik snap niet wat je nu bedoelt.
Amai zeg, wat complicatedquote:Op zondag 27 juli 2014 19:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Holland = provincies Noord- en Zuid-Holland.
Nederland = alle 12 provincies
Ik ben met haar aan het dm-en.quote:
Ok, het blijft tussen onsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
quote:Op zondag 27 juli 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, het blijft tussen ons
Alsof ik daar tijd voor heb als ik zestig uur per week werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken je gevoel, vrouwen kunnen er ook een potje van.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee ik besef het wel. Dat is het punt. Ik weet het. En toch blijf ik ermee doorgaan en tegen beter weten in hopen op meer
Ik moest hard lachen.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb als ik zestig uur per week werk
Zolang je maar niet in het ziekenhuis beland.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Alsof ik daar tijd voor heb als ik zestig uur per week werk
Hugejeeequote:
Wel okéquote:Op zondag 27 juli 2014 19:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hugejeee
Ja redelijk. Sterfgevallen binnen het gezin (huisdieren), gerbil afgelopen week overleden, en vanochtend toen ik bij m'n vader was heeft de dierenambulance ons jongste poesje afgeleverd, die was doodgereden vlakbij huis
En hoe is 't met je brandwond?
xoxoxoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |