Not this shit again.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn jongens, wij waren in de sex sc natuurlijk wel vele tandjes erger.
Dan nog, zolang ze niet aan je deur staan en ze het toetsenbord als wapen blijven gebruiken kan ik er enkel om lachen.quote:
Ik vind die andere posters anders 300x meer kansloosquote:Op zondag 27 juli 2014 18:00 schreef muhahaha het volgende:
Bobby laat zich kennen, hij wordt getrolled waar hij bij staat.
Thug life kaneel.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind tomaten niet zo lekker. Een plakje of een partje kan best. Op een burger of in een salade of iets.
Maar meer hoeft van mij niet.
Owja die bedoelde ikquote:
Dat is ook mijn insteek daarin. Dat hij zich laat kennen en hapt op die users.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind die andere posters anders 300x meer kansloos.
Jaja. Hoe komt dat nou.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thug life kaneel.
Ik had gisteren trouwens popcorn, die zooi bleef overal aan plakken.
Lucky you, ik kreeg net een 'spoedklusje' dus dat zal wel tot laat doortrekken worden.quote:
Dat kwam door het overmatig gebruik van suiker bij het bereiden van de popcorn.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja. Hoe komt dat nou.
[ afbeelding ]
Aii, maak het niet te schraalquote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Lucky you, ik kreeg net een 'spoedklusje' dus dat zal wel tot laat doortrekken worden.
Morgen een lamme armquote:Op zondag 27 juli 2014 18:04 schreef yats het volgende:
[..]
Lucky you, ik kreeg net een 'spoedklusje' dus dat zal wel tot laat doortrekken worden.
Sowieso. Merkte dat veranderde toen ik er bij kwam. Het ging van kwaad tot erger. En ik zit niet eens op m'n kloon(troll)accountquote:Op zondag 27 juli 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Maar laten we eerlijk zijn jongens, wij waren in de sex sc natuurlijk wel vele tandjes erger.
Ja, oké. Fair enoughquote:Op zondag 27 juli 2014 18:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is ook mijn insteek daarin. Dat hij zich laat kennen en hapt op die users.
Moet je even in feedback lezen, we mogen het er niet meer over hebben.quote:
quote:
Dat zal wel meevallen, ik ben wat gewend he?quote:
Wehehe je probeert het ook niet stiekem terug te brengen ofzo. Sneaky fas, heel sneaky.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je even in feedback lezen, we mogen het er niet meer over hebben.
Ik denk iedere keer dat je het over mij hebtquote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
Oh jakkes, ik hoor onweer. Als het erger wordt ga ik Bolle binnen zetten.
Naar binnen rollen? Of heet ie toevallig zo.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef Samzz het volgende:
Oh jakkes, ik hoor onweer. Als het erger wordt ga ik Bolle binnen zetten.
Eén opmerking mag toch wel.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe je probeert het ook niet stiekem terug te brengen ofzo. Sneaky fas, heel sneaky.
Als jij op het strand ligt komt greenpeace al toegesneld om je de zee in te rollen.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat je het over mij hebt
Jezus, Kaneel.quote:Op zondag 27 juli 2014 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer dat je het over mij hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |