SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
UTO / Utopia Agenda
DI 5-8 Nominatie
WO 6-8 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 10-8 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 11-8 Exit 1 genomineerdeIk doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Wie zijn dat nu weer ?quote:
Moeders raakt gelukkig niet gelijk opgewonden en van slag.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:27 schreef bamby het volgende:
Morgen en bella glipt weer tussen het hek door lol.
Bief krijgt Lot-trekjesquote:Op zondag 27 juli 2014 07:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Moeders raakt gelukkig niet gelijk opgewonden en van slag.
Lekkere brokken nomnomnom
Ja viel me ook al op, he maar nomnomnom is van lot he, niet moeders beledigenquote:Op zondag 27 juli 2014 07:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Moeders raakt gelukkig niet gelijk opgewonden en van slag.
Lekkere brokken nomnomnom
Ok, die zijn dan later gekomen denk ik want ik zag alleen die twee homo's eerder op de avond.quote:
En die van Lot zullen we vandaag weer veel gaan meemaken, want ze is gisteravond gestopt met haar sappenkuur. Het pondje-mondje-topic kan dus ook weer feestelijk heropend worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:32 schreef bamby het volgende:
[..]
Ja viel me ook al op, he maar nombombom is van lot he, niet moeders beledigen
Ja pas om een uur of elf,volle pond betalen en om 11 uur weer het terein afgeschopt worden.Ben je dan gek of nietquote:Op zondag 27 juli 2014 07:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok, die zijn dan later gekomen denk ik want ik zag alleen die twee homo's eerder op de avond.
Dat heeft hijquote:Op zondag 27 juli 2014 07:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa: "Ruudje heeft niet uitgemest. En als-ie zegt van wel dan liegt-ie."
Ik vraag me af of hij gisteravond überhaupt wel gemolken heeft.
Niet veel gezien gisteren,maar had van lot ook niet anders verwacht, sapbar zal ook wel 10 keer niets worden, of ze moet haar onderdanen erachter zetten.Zal haar wel weer lukkenquote:Op zondag 27 juli 2014 07:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En die van Lot zullen we vandaag weer veel gaan meemaken, want ze is gisteravond gestopt met haar sappenkuur. Het pondje-mondje-topic kan dus ook weer feestelijk heropend worden.
Geen idee, maar Ruud heeft zich weer schandalig gedragen t.o van Ivan. Steeds spreken van " We geven die Turk niks, die Turk krijgt niks" enz, dit ging over een Pizza. Enkel van zo'n benaming naar je groepsgenoot toe wordt ik al kotsmisselijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij heeft wel gemolken, maar verder volgens mij geen reet uitgevoerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Nee en Isa had dat gisterenavond ook allang gezien.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Hij heeft wel gemolken, maar verder volgens mij geen reet uitgevoerd.
Zal-ie vandaag wel weer op z'n flikker krijgen van BJ, want die vond al dat er een loopje wordt genomen met de hygiëne.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Haten = verlatenquote:Op zondag 27 juli 2014 07:52 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Zo even wat terug gekeken, met verbazing naar Ruud gekeken bij take me out, wat een afgang, en niet een meisje wilde hem. Begrijpelijk wie vind het nu leuk om naar een vent te kijken die een wattenstaafje helemaal in zijn neus stopt, met dat domme hoofd!
tja ze zal hem er denk ik ook niet meer op aanspreken, heeft geen zin.Denk dat ruud het ook niet boeit en het steeds meer laat afweten.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee en Isa had dat gisterenavond ook allang gezien.
Intereseerd hem denk geen moer, hij heeft nu toch dat goed gaan lopende knuffel gedoequote:Op zondag 27 juli 2014 07:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal-ie vandaag wel weer op z'n flikker krijgen van BJ, want die vond al dat er een loopje wordt genomen met de hygiëne.
Hij kwam gisteren op het laatst nog even aanlopen toen Gio en Isa het kalf de loods hadden binnengewerkt en hoefde toen niets meer te doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Intereseerd hem denk geen moer, hij heeft nu toch dat goed gaan lopende knuffel gedoe
BJ zeg ff dat er geen koe knuffelen meer gedaan mag worden totdat hij doet wat ie moet doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:57 schreef bamby het volgende:
[..]
Intereseerd hem denk geen moer, hij heeft nu toch dat goed gaan lopende knuffel gedoe
Puur voor de showquote:Op zondag 27 juli 2014 07:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij kwam gisteren op het laatst nog even aanlopen toen Gio en Isa het kalf de loods hadden binnengewerkt en hoefde toen niets meer te doen.
Gisteren viel het kwartje ook echt bij hem toen hij zei: "het publiek moet ons niet". Dus hij weet nu ook wel dat hij met de verzorging van de koeien geen browniepoints kan scoren.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:53 schreef bamby het volgende:
[..]
tja ze zal hem er denk ik ook niet meer op aanspreken, heeft geen zin.Denk dat ruud het ook niet boeit en het steeds meer laat afweten.
Bj is ook puur show, koeien zijn niet van hem, ook al brengen ze dat wel zo.Puur reclame voor klaver.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:59 schreef Zzoos het volgende:
[..]
BJ zeg ff dat er geen koe knuffelen meer gedaan mag worden totdat hij doet wat ie moet doen.
Ik ben het even kwijt , hoor :-)quote:
Dat dusquote:Op zondag 27 juli 2014 08:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Gisteren viel het kwartje ook echt bij hem toen hij zei: "het publiek moet ons niet". Dus hij weet nu ook wel dat hij met de verzorging van de koeien geen browniepoints kan scoren.
Ik wilde er deze keer niet direct wat van zeggen omdat ze dit soort geintjes dus altijd fliktquote:Op zondag 27 juli 2014 08:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik ben het even kwijt , hoor :-)
Was dat nou gisteren dat ruud, gio en isa die koeien binnenhaalden?
Toen zei ruud, ik heb niets gedaan.
Isa antwoordde, ach boeiiiieeee
Als dat dus gisteren was dan moet ze nu niet zeuren.
Ik ben absoluut geen ruud fan maar ik vind dit sneaky.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde er deze keer niet direct wat van zeggen omdat ze dit soort geintjes dus altijd flikt![]()
Je hebt volkomen gelijk want zo ging het precies.
Wat had ze dan moeten zeggen, ruud was zo lazerus als een kanon, gelukkig dat ze niets meer zegt, wat heeft dat voor nut bij ruud?En dat beetje mopperen boeie.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dus dat! Je kan "ach boeie" op verschillende manieren uiten.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten zeggen, ruud was zo lazerus als een kanon, gelukkig dat ze niets meer zegt, wat heeft dat voor nut bij ruud?En dat beetje mopperen boeie.
Ze was wonderbaarlijk vriendelijk tegen hem en zei heel amicaal dat hij niets meer hoefde te doen op zijn directe vraag of er nog wat moest gebeuren.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Wat had ze dan moeten zeggen, ruud was zo lazerus als een kanon, gelukkig dat ze niets meer zegt, wat heeft dat voor nut bij ruud?En dat beetje mopperen boeie.
Stel dat ze het doet voor een eigen momentje, wie doet dat niet daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was wonderbaarlijk vriendelijk tegen hem en zei heel amicaal dat hij niets meer hoefde te doen op zijn directe vraag of er nog wat moest gebeuren.
Vanochtend voor haar eigen publiek moet ze hem dan natuurlijk nog even afkraken maar je moet daar blijkbaar niets achter zoeken want dan ben je paragnost of zo.
Nou hij was niet lam genoeg om zich te realiseren dat hij niets had uitgevoerd.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:25 schreef Poezewoes het volgende:
Wat doen we hier dan![]()
De bewoners van Utopia worden hier toch ook afgekraakt![]()
Dat is mensen eigen!
Klopt maar ik kreeg het idee dat ze het toen niet zo erg vond.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dus dat! Je kan "ach boeie" op verschillende manieren uiten.
Hebben we de filmpjes nog? :-)quote:Op zondag 27 juli 2014 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze was wonderbaarlijk vriendelijk tegen hem en zei heel amicaal dat hij niets meer hoefde te doen op zijn directe vraag of er nog wat moest gebeuren.
Vanochtend voor haar eigen publiek moet ze hem dan natuurlijk nog even afkraken maar je moet daar blijkbaar niets achter zoeken want dan ben je paragnost of zo.
Dit heeft niets met afkraken te maken. Het gaat over consequent zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:25 schreef Poezewoes het volgende:
Wat doen we hier dan![]()
De bewoners van Utopia worden hier toch ook afgekraakt![]()
Dat is mensen eigen!
En dat zijn we hier op fok! welquote:Op zondag 27 juli 2014 08:29 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Dit heeft niets met afkraken te maken. Het gaat over consequent zijn.
Nou, ik vind de meeste mensen hier redelijk consequent.quote:
Hij weet dat hij nooit wat uitvoerdquote:Op zondag 27 juli 2014 08:26 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nou hij was niet lam genoeg om zich te realiseren dat hij niets had uitgevoerd.
Jij zegt het!quote:Op zondag 27 juli 2014 08:34 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nou, ik vind de meeste mensen hier redelijk consequent.
Sommigen lezen wat ze willen lezen, selectieve perceptie noemen ze dat.
Als de redactie zou willen konden ze de gang van zaken wel duidelijk maken natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:28 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Hebben we de filmpjes nog? :-)
Koffie dan maarquote:Op zondag 27 juli 2014 08:36 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Nu een ander onderwerp anders roep ik heel hard boeeeiiiiiieeee
quote:
Ze is inderdaad gehaaid maar wie niet daar? Zijn zijn allemaal op een bepaalde manier door de duivel bezeten. Misschien een kwalificatie die nodig is om daar überhaupt te mogen zitten.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als de redactie zou willen konden ze de gang van zaken wel duidelijk maken natuurlijk.
Wat mij betreft valt dat afkraken van vanochtend gewoon in dezelfde categorie als die arrogante uitbarsting " Ik ga over de kippen" richting Ruud van een weekje of wat geleden. De categorie TV reclame momentjes voor zichzelf willen maken dus.
Toen vervolgens een week later bleek dat een deel van die eieren half uitgebroede bloederige embryo's bevatte en voor consumptie ongeschikt waren omdat 'men' ze vergeten waren op tijd onder die kippen vandaan te halen was het natuurlijk ineens niet meer Isa's pakje aan maar toen had volgens haar 'iemand' dat moeten doen zonder dat ze aan kon geven wie dat dan zou moeten zijn.
Ze is behoorlijk gehaaid als je het eenmaal wil zien.
Ik ben bang dat alleen de topicstarter er uitleg over kan gevenquote:Op zondag 27 juli 2014 08:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Linkje?
Want ik zie zo in het updatetopic of de streamverslagen niet waar het over gaat.
Of die heeft de bus gemistquote:Op zondag 27 juli 2014 08:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat alleen de topicstarter er uitleg over kan geven
Denk een gebrek aan een creatieve toping openen, deze titel is al eens eerder gebruikt!quote:Op zondag 27 juli 2014 08:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Linkje?
Want ik zie zo in het updatetopic of de streamverslagen niet waar het over gaat.
Daar ga vreselijk van uit je bek stinken volgens de dames.quote:
In dat geval stel ik voor dat in de OP of een van de eerste posts in het vervolg weer een TT-verklaring komt, met als vroeger bij DGK.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Denk een gebrek aan een creatieve toping openen, deze titel is al eens eerder gebruikt!
Anderen halen de eieren bij de kippen vandaan als ze honger hebben, Isa voert de kippen maar het eieren rapen hoort niet bij die taak.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Als de redactie zou willen konden ze de gang van zaken wel duidelijk maken natuurlijk.
Wat mij betreft valt dat afkraken van vanochtend gewoon in dezelfde categorie als die arrogante uitbarsting " Ik ga over de kippen" richting Ruud van een weekje of wat geleden. De categorie TV reclame momentjes voor zichzelf willen maken dus.
Toen vervolgens een week later bleek dat een deel van die eieren half uitgebroede bloederige embryo's bevatte en voor consumptie ongeschikt waren omdat 'men' ze vergeten waren op tijd onder die kippen vandaan te halen was het natuurlijk ineens niet meer Isa's pakje aan maar toen had volgens haar 'iemand' dat moeten doen zonder dat ze aan kon geven wie dat dan zou moeten zijn.
Ze is behoorlijk gehaaid als je het eenmaal wil zien.
Te laatquote:Op zondag 27 juli 2014 08:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daar ga vreselijk van uit je bek stinken volgens de dames.![]()
quote:
Ligt eraan wat voor sapje.Niet die shit wat hun bij elkaar gooien.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Daar ga vreselijk van uit je bek stinken volgens de dames.![]()
Dat is wel handig. Ik heb drie cossen doorgestruind om een link te vinden, dwz in dit geval. Nou, die link is er nietquote:Op zondag 27 juli 2014 08:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat in de OP of een van de eerste posts in het vervolg weer een TT-verklaring komt, met als vroeger bij DGK.
Als je wilt kun je overal een boze bedoeling achter zoeken. Meestal ziet het er echter nogal uit als een trasnparante poging te bashen. Er valt niks op het gedrag aan te merken dus verzinnen we maar een duister motief.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Inderdaad, ze begrijpen er geen biet van ... Rode dusquote:Op zondag 27 juli 2014 08:47 schreef bamby het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor sapje.Niet die shit wat hun bij elkaar gooien.
Verworpen, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 27 juli 2014 08:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval stel ik voor dat in de OP of een van de eerste posts in het vervolg weer een TT-verklaring komt, met als vroeger bij DGK.
Als verklaringsmodel voor dat gedrag om 7.00 rond die loods is het aannemen van het gebruik van die momenten voor eigen reclame makkelijk superieur aan elke andere. Het bewijs werd aardig geleverd wederom vanochtend.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je wilt kun je overal een boze bedoeling achter zoeken. Meestal ziet het er echter nogal uit als een trasnparante poging te bashen. Er valt niks op het gedrag aan te merken dus verzinnen we maar een duister motief.
Grasping at straws noemen de Engelsen dat zo mooi.
Alles is volledig uit de lucht gegrepen. Als je iemand niet mag is prima maar waarom dingen gaan verzinnen?
+1 Dat gezever steeds op niks af om Ruud maar te pamperen, is helaas al teveel gebeurt, vandaar dat die gozer ook zo labiel als een deur is.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Als je wilt kun je overal een boze bedoeling achter zoeken. Meestal ziet het er echter nogal uit als een trasnparante poging te bashen. Er valt niks op het gedrag aan te merken dus verzinnen we maar een duister motief.
Grasping at straws noemen de Engelsen dat zo mooi.
Alles is volledig uit de lucht gegrepen. Als je iemand niet mag is prima maar waarom dingen gaan verzinnen?
Die koeien zijn wel degelijk van hem. Ze doen krampachtig hun best om het te doen voorkomen dat het niet zo is, maar ze verlullen zich telkens weer, waarna ze er weer snel een draai aan geven.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:04 schreef bamby het volgende:
[..]
Bj is ook puur show, koeien zijn niet van hem, ook al brengen ze dat wel zo.Puur reclame voor klaver.
Ok, dan moet hij nog even volhoudenquote:Op zondag 27 juli 2014 08:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik dacht morgen laatste dag en Dinsdag Suikerfeest?
quote:Op zondag 27 juli 2014 08:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Lot .... Ik neem nu lekkere almhof roomyoghurt met cruesli
Streams verbieden Mogen pas beginnen met uitzenden als Isa weer in bed ligt 8.30 ofzoquote:Op zondag 27 juli 2014 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Als verklaringsmodel voor dat gedrag om 7.00 rond die loods is het aannemen van het gebruik van die momenten voor eigen reclame makkelijk superieur aan elke andere. Het bewijs werd aardig geleverd wederom vanochtend.
Maar ik typte al dat je het moet willen zien omdat het even zinloos is de gemiddelde Isasopper daar van te proberen te overtuigen als dat je Rienk er van wil overtuigen dat god niet bestaat.
Niets mis meequote:Op zondag 27 juli 2014 08:43 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Anderen halen de eieren bij de kippen vandaan als ze honger hebben, Isa voert de kippen maar het eieren rapen hoort niet bij die taak.
Daarbij was Ruud uit op een reactie van Isa en die heeft hij niet gekregen. Ze heeft gelijk dat ze klaagt. En dat hoeft ze niet tegen hem te doen want dat heeft toch geen nut. Als ik me ergens aan stoor mopper ik ook weleens in mezelf, niets mis mee
Ze had een hele tirade moeten starten tegen Ruud, zodat de Isa-haters in de COS weer ammunitie zouden hebben om Isa weer als 'zeur', 'jankerd' en 'klaagster' weg te zetten.quote:Op zondag 27 juli 2014 08:14 schreef bamby het volgende:
[..]
Zoquote:Op zondag 27 juli 2014 09:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Leuk stukje ;-)
http://wijblijvenhier.nl/24067/wanneer-begint-ramadan-eindelijk/
quote:Op zondag 27 juli 2014 08:53 schreef formule het volgende:
Ik ben op zoek naar gezellige leuke en wakkere mensen op de streams
Valt niet mee
Ja, bakkie en peukjequote:Op zondag 27 juli 2014 09:17 schreef pullup het volgende:
Eerste prioriteit van Vanas is het koffiezet apparaat in werking zetten. De tweede is een ansteker zoeken voor vuur.
Dat komt me nog wel bekend voor van toen ik zelf rookte
Helaasquote:Op zondag 27 juli 2014 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vanessa heeft toch wel kokend water uit de waterkoker gehaald?
Zal de koffie wel 'n bijsmaakje hebben van de gehakt![]()
Ik geloof dat Collie een poging heeft gedaan om dat ding om te spoelenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:18 schreef pullup het volgende:
[..]
HelaasZe lag al in coma gisteren toen Ruud dat ding misbruikte en wist dus van niets
Ja, die heeft ze net gebruikt.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vanessa heeft toch wel kokend water uit de waterkoker gehaald?
Zal de koffie wel 'n bijsmaakje hebben van de gehakt![]()
Dan zal de reaktie van Ruud denk ik zijn........... Boeiuhhhh....quote:Op zondag 27 juli 2014 09:20 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Benieuwd of collie haar bek open durft te trekken tijdens het centraal over die waterkoker.
Isa was hard aan het schoonmaken toen Rienk van de zenderkamer kwam en naar Isa ging om te zeggen dat Ruud de koeien niet binnen had gehaald en dat hij nu te lam er voor was daarna ging ze samen met Gio naar de stallen en dat boeide sloeg ergens anders op vlgs mijquote:Op zondag 27 juli 2014 08:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik zou op een warme dag rauwe gehakt in zijn nest leggenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dan zal de reaktie van Ruud denk ik zijn........... Boeiuhhhh....
Sorry PB denk aan het aangeven van het kalf, als het de koeien van boer sjon waren, had het allang een merk in het oor gehad,zoon werkt bij een veeboer,nog exstra nagevraagt.Kan niet anders als dat ze eigendom zijn van talpa.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die koeien zijn wel degelijk van hem. Ze doen krampachtig hun best om het te doen voorkomen dat het niet zo is, maar ze verlullen zich telkens weer, waarna ze er weer snel een draai aan geven.
Precies hij had teveel gedronken en daarom moest isa er later ook naar toe van de ZKquote:Op zondag 27 juli 2014 07:45 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat hij vannacht kotsend en schijtend in z'n nest had gelegen.... maar neequote:Op zondag 27 juli 2014 09:23 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Ik zou op een warme dag rauwe gehakt in zijn nest leggen
Hij zal wel een goede weerstand hebben opgebouwd ondertussenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat hij vannacht kotsend en schijtend in z'n nest had gelegen.... maar nee
helaas
Rienk was dus ziek vannacht, blijkbaar.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat hij vannacht kotsend en schijtend in z'n nest had gelegen.... maar nee
helaas
Oke zal mijn best doenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze had een hele tirade moeten starten tegen Ruud, zodat de Isa-haters in de COS weer ammunitie zouden hebben om Isa weer als 'zeur', 'jankerd' en 'klaagster' weg te zetten.
Snap dat nou een keer!
Karma Is A Bitch, hij krijgt z'n payback nog welquote:Op zondag 27 juli 2014 09:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zal wel een goede weerstand hebben opgebouwd ondertussen
Overdag is hij al genoeg bezig met poep en pies. Vreemde tik van die jongen.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
helaas
Jammer he, want nu missen we een gesprek.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:29 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat Vanas het niet bij 1 peuk aan het laten is want dat kalf is al een kwartier in beeld ondertussen.
Dat is wel de laatste die ik wil zienquote:Op zondag 27 juli 2014 09:14 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Collie heeft je gehoord
En weer geen timing.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, nog even genieten van de hemelse stem van Lot gisteravond:
g'morgen. dat willen ze vast nog niet doen omdat de kijkers dat weer zielig vinden!quote:Op zondag 27 juli 2014 09:24 schreef bamby het volgende:
[..]
Sorry PB denk aan het aangeven van het kalf, als het de koeien van boer sjon waren, had het allang een merk in het oor gehad,zoon werkt bij een veeboer,nog exstra nagevraagt.Kan niet anders als dat ze eigendom zijn van talpa.
Mij ook alleen ben nooit mijn aansteker kwijtquote:Op zondag 27 juli 2014 09:17 schreef pullup het volgende:
Eerste prioriteit van Vanas is het koffiezet apparaat in werking zetten. De tweede is een aansteker zoeken voor vuur.
Dat komt me nog wel bekend voor van toen ik zelf rookte
Hoop het zo, eruit met die gast.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Karma Is A Bitch, hij krijgt z'n payback nog wel
De koeien zijn van boer Fritsquote:Op zondag 27 juli 2014 09:36 schreef heks29 het volgende:
[..]
g'morgen. dat willen ze vast nog niet doen omdat de kijkers dat weer zielig vinden!
Pas even misschien later op de dag even 3 sec kijkenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Kom mensen, nog even genieten van de hemelse stem van Lot gisteravond:
Ik krijg 'n error, kan niet meer gestemt worden.....quote:Op zondag 27 juli 2014 09:35 schreef Britan het volgende:
Er kan weer op de Favorieten van de Week gestemd worden
http://www.utopiatv.nl/ne(...)woner-van-de-week-30
ik ook errorquote:Op zondag 27 juli 2014 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik krijg 'n error, kan niet meer gestemt worden.....
Vreemd heb net nog gestemd!quote:Op zondag 27 juli 2014 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gedaan, en kijk die standquote:Op zondag 27 juli 2014 09:35 schreef Britan het volgende:
Lukt wel via de Utopia sitequote:Op zondag 27 juli 2014 09:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
natuurlijk... alles voor ons Lotje. Alles om haar blij te makenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:48 schreef pullup het volgende:
De sappenkuur krijgt een aanpassing om hem Lotjegeschikt te maken.
Gewoon licht en gezond eten aangevuld met een sapje
Linkje doet het nietquote:Op zondag 27 juli 2014 09:35 schreef Britan het volgende:
Thee met gehakt smaakje!quote:Op zondag 27 juli 2014 09:52 schreef doodmoe het volgende:
Marije heeft thee gemaakt... met de waterkoker?
ge-wel-dig.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
1 Isabella met 45.87%
2 Ivan met 17.56%
3 Gio met 11.70%
De drie besten daarquote:Op zondag 27 juli 2014 09:53 schreef heks29 het volgende:
[..]
ge-wel-dig.
jammer dat ze dat zelf niet meekrijgen.
er zal nog wel wat veranderen in de percentages maar dit ziet er goed uit.quote:
Ja, want dat zou de boel daar af en toe lekker doorelkaar schuddenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:55 schreef heks29 het volgende:
[..]
er zal nog wel wat veranderen in de percentages maar dit ziet er goed uit.
blijf het jammer vinden dat ze niet elke week een briefje krijgen met de eindstand.
Maar niet even aangezet met water om goed uit te kokenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zal meevallen. Colinda heeft hem gisteravond nog schoongemaakt.
wat een armoe. wie wil daar nou staan?quote:
Nee, die ranzigheid, zit nog in alle kiertjes en nadenquote:Op zondag 27 juli 2014 09:56 schreef formule het volgende:
[..]
Maar niet even aangezet met water om goed uit te koken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |