hihi RHCP zingt "kom er maar in.."quote:Op zondag 27 juli 2014 05:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ken je deze al![]()
Zal wel oud zijn maar ik vind hem geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Met stand up vind ik Chris leuker dan Eddy.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:03 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik vind hem niks, doe mij Eddy Murphy maar![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met stand up vind ik Chris leuker dan Eddy.
En met films volgens mij ook.![]()
Maar ze zitten dicht bij elkaar in de buurt bij mij.
Helemaal geluisterd. Mooi.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:04 schreef hugecooll het volgende:
De eckte eckte luisteren niet alleen naar nieuwe muziek toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:09 schreef Dottey het volgende:
Als ik rappende choco invoer in google kom ik hieropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Best wel briljant.
![]()
En terecht, naamtopic, zit je niet voor niks 426 topics vol te typenquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:10 schreef Parlay het volgende:
[..]
En terecht, naamtopic, zit je niet voor niks 426 topics vol te typen![]()
wat dacht je vanquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:09 schreef Dottey het volgende:
Als ik rappende choco invoer in google kom ik hieropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter gewoon te accepteren dat het zo is
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
wat dacht je vanHardop lachen nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar deze vind ik zelf erg geniaal!!! En wil ik gelijk hebben!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar deze vind ik zelf erg geniaal!!! En wil ik gelijk hebben!!Die zijn geweldig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuker dan wie.....quote:
Eddy Murphyquote:Op zondag 27 juli 2014 05:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Leuker dan wie.....
ik vind hem soms ECHT grappig..
Inderdaad.quote:
Hij is nu als oudere man inderdaad knapper dan toen hij jong was.quote:
Die is alleen maar leuk als ezelquote:
Dat is wel heel spannend ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:33 schreef hugecooll het volgende:
Zo helemaal alleen in een topic met een vrouw
Tegen Choco?quote:Op zondag 27 juli 2014 05:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een beetje verlegen toch?
ik wil geen ban krijgen vanwege het posten van pronografisch materiaal.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:38 schreef ChocoFan het volgende:
Nu weer ff allemaal normaal doen hoor.![]()
Een onderwerp waar mannen over praten?
Oh, oké!quote:Op zondag 27 juli 2014 05:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben niet eng![]()
Echt niet.
En je kan bijna alles tegen mij zeggen.
Die is vakantie aan het vierenquote:Op zondag 27 juli 2014 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
En waar is BDS gebleven. ligt hij weer op een rare plaatst te slapen?
Ik ook niet dus doe maar niet nee anders ga ik ook meedoen.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik wil geen ban krijgen vanwege het posten van pronografisch materiaal.
ikhoef dat gene dat jij post ws ook niet te zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook niet dus doe maar niet nee anders ga ik ook meedoen.
Klopt maar je weet het. Het draait om balans bij mij.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ikhoef dat gene dat jij post ws ook niet te zien.
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt maar je weet het. Het draait om balans bij mij.
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:51 schreef hugecooll het volgende:
Daar moest je waarschijnlijk een stukkie voor omlaag
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ik was onvoorbereid. Nu ben ik weer op dezelfde hoogte als jullie.![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 05:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof ik met iemand het bed in zou duiken die Krezip luistert.
Maakt niet uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 05:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Krezip is keigoed man.
En verpest het maar weer hoor.
Gelukkig dan maar....quote:
Coolquote:Op zondag 27 juli 2014 06:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik mocht jaqueline trouwens nog bier weigeren omdat ze geen 16 was.
Waarom?quote:Op zondag 27 juli 2014 06:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik zal je kapseltje niet afzagen, IK HEB NIET EENS ZAAG.
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Alleen deze nog, maar ja, die kennen we al.![]()
Rustig aan anders kan ik ze niet allemaal luisteren en ja ik luister ze bijna allemaal.quote:
De meesten kijken volgens mij alleen naar de titelquote:Op zondag 27 juli 2014 06:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Rustig aan anders kan ik ze niet allemaal luisteren en ja ik luister ze bijna allemaal.
Wel zo eerlijk voor de mensen die delen.
Ik kijk altijd naar de titel en vaak luister ik ze ook, tenzij ik ze echt al ken, dan sla ik nog wel eens over.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De meesten kijken volgens mij alleen naar de titel
Hint takenquote:Op zondag 27 juli 2014 06:19 schreef ChocoFan het volgende:
En als ik ze niet leuk vind zet ik ze ook uit.
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd welke, dus je kan gewoon blijven plaatsen.
Dit blijft mijn favo van hemquote:
Dies ook aight iddquote:
Je kent me al.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar ik heb het idee dat Choco geen zin heeft in deprimerende hiphop tracks van 7+ minuten dus
En die handjes de lucht in natuurlijk.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
maar ik heb het idee dat Choco geen zin heeft in deprimerende hiphop tracks van 7+ minuten dus
Behalve de tekst redelijk goed te doen.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Behalve de tekst redelijk goed te doen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En die handjes de lucht in natuurlijk.![]()
![]()
quote:
Moeilijke keus dit keer. Onderste kon ik al uiteraard dus punten voor paro dat ik hem niet kon maar die van huge klinkt dan toch lekkerder nu.quote:
De gebruikelijke prijzen hier zijn:quote:
Na 50 topics ben ik wel een beetje uitgekeken op zijn hol.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je hebt UTO / [UTOPIA SC #424] Is Kingstowns hol al vol? gemist
De ellende is bijna voorbijquote:Op zondag 27 juli 2014 06:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na 50 topics ben ik wel een beetje uitgekeken op zijn hol.
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Moeilijke keus dit keer. Onderste kon ik al uiteraard dus punten voor paro dat ik hem niet kon maar die van huge klinkt dan toch lekkerder nu.
Dus die luister ik nu even.
Tot jullie met iets beters komen natuurlijk
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De gebruikelijke prijzen hier zijn:
Veer in je reet foto.
Een uur lang op en neer op een roltrap bij de V&D
Of adem halen.
thong song heel slecht.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
weet iig dat je die beter vind dan thong song, en anders vind ik je niet meer liev.
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraalquote:Op zondag 27 juli 2014 06:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er nog ergens een goed topic (geen SC) ?
Meeeeeeeeeeeeeh iemand had aangifte gedaan tegen een andere FOK!ker maar verder niks interessants (dat topic is overigens ook niet echt interessant want mapima)quote:Op zondag 27 juli 2014 06:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er nog ergens een goed topic (geen SC) ?
En zo krijg je dus notesquote:Op zondag 27 juli 2014 06:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
De meeste zijn geopend in ONZ blijkbaar.
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeh iemand had aangifte gedaan tegen een andere FOK!ker maar verder niks interessants (dat topic is overigens ook niet echt interessant want mapima)
Bij Spec houdt het niet op, niet vanzelfquote:Op zondag 27 juli 2014 06:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben meer dan vijf jaar mod geweest, twee of drie notes deren me echt niet.
Als ik wilde zoeken vroeg ik het niet hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
De meeste zijn geopend in ONZ blijkbaar.
Kijk uit mensen, we hebben hier een slechtkont.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben meer dan vijf jaar mod geweest, twee of drie notes deren me echt niet.
Dan kan je er altijd nog overheen scrollen. Iemand negeren is prima aan te leren bij jezelf.quote:
Komt misschien nogquote:Op zondag 27 juli 2014 06:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die OP begint goed, jammer dat er geen penetratie op het eind is.
Volgensmij vermaak ik de drie users meer, dan dat jij doet.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kijk uit mensen, we hebben hier een slechtkont.
Zelfde bij mij, alleen was ik al user in 2000.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:43 schreef Specularium het volgende:
Ik ben eerst 5 jaar kutuser geweest.
Toen moest ik wel mod worden.
Klopt.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij vermaak ik de drie users meer, dan dat jij doet.
Ik zie in jou ook wel meer een entertainer.quote:Op zondag 27 juli 2014 06:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij vermaak ik de drie users meer, dan dat jij doet.
quote:Op zondag 27 juli 2014 06:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie in jou ook wel meer een entertainer.
Heb je nog een mopje?
Arme jongen. Wat had je nodig dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 07:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik was opzoek naar een benzinepopmp die al open was,maar niet dus.
Miekiequote:Op zondag 27 juli 2014 07:43 schreef Miek37 het volgende:
Goeiemorrege moppekes!
Voor iedereen koffie zet, sapjes perst en eitjes kookt of bakt!![]()
Lekker hoor, ik doe gezellig met je mee!quote:Op zondag 27 juli 2014 07:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Miekie![]()
![]()
![]()
Lekker hoor. Doe mij maar een sapje en een gebakken eitje deze ochtend.
JeeJ, jij bent mijn Fokmama.quote:Op zondag 27 juli 2014 07:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik doe gezellig met je mee!![]()
Gister was hier iemand die beweerde dat jij zijn Fokmama was, ik zei nou joh dat komt mooi uit, dan ben ik je Fokoma!
ik heb maar een paar uurtjes gepit, maar nu moet ik toch echt ff tabak zien te scorenquote:Op zondag 27 juli 2014 07:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Paro zoekt een benzinepomp die open is volgens mij.
HA HA HA HA HA HA, ..... Goddamnquote:Op zondag 27 juli 2014 07:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
JeeJ, jij bent mijn Fokmama.![]()
En ja, dat is Fylax, dat is mijn Fokzoon.
Parlay is mijn Fokzus
En Isax is mijn Fokzusje.
De familie wordt groter.![]()
Je kunt ook positieve notes krijgenquote:Op zondag 27 juli 2014 10:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jij hebt er zéker meer dan ik, grofgebekte aso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 10:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kunt ook positieve notes krijgen
Je eerste note.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik werd ergens vanochtend wakker met het idee dat het maandag was en dat ik me had verslapen voor kamp. Ben 2x uit bed geweest om te kijken of het wel echt zondag was.![]()
Erg is dat. Ik dacht donderdag dat het vrijdag was. Ook helemaal in de stressquote:Op zondag 27 juli 2014 13:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je eerste note.
Dus ik werd ergens vanochtend wakker met het idee dat het maandag was en dat ik me had verslapen voor kamp. Ben 2x uit bed geweest om te kijken of het wel echt zondag was.
Ja en door de half slaap, half wakker staat duurt het soms erg lang voor het doordringt dat het niet waar is.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Erg is dat. Ik dacht donderdag dat het vrijdag was. Ook helemaal in de stress
Ja of dat ik niet weet hoe laat het precies is en om 4 uur 's nachts rechtop in bed zit met het idee 'Ik MOET eruit!'. Ook altijd zo'n rare belevingquote:Op zondag 27 juli 2014 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en door de half slaap, half wakker staat duurt het soms erg lang voor het doordringt dat het niet waar is.
Mag ik ook een positieve notequote:Op zondag 27 juli 2014 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Als het in Zandvoort net zulk weer is als hier vermaakt Jian zich wel op het strand met de sangria.
Ik dm Yvonne welquote:Op zondag 27 juli 2014 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We kunnen niet maar zo iedereen die lief is een positieve note geven natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zondag 27 juli 2014 14:03 schreef Baconbus het volgende:
Infinity Gauntlet.
wat is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will do what i must !!
Hydra wint tochquote:Op zondag 27 juli 2014 14:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is badass, dat is alles wat je hoeft te weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
quote:Op zondag 27 juli 2014 15:56 schreef oma-Nijn het volgende:
Je durft toch nooit meer aan een turnwedstrijd mee te doen
iewl nu zie ik het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, ik heb iets frissers aangetrokken, zweette uit m'n shirt![]()
[denk modus]misschien oksels epileren of beter niet?[/denk modus]Werewolf
Epileren???quote:Op zondag 27 juli 2014 15:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
iewl nu zie ik het wel
maar goed, ik heb iets frissers aangetrokken, zweette uit m'n shirt![]()
[denk modus]misschien oksels epileren of beter niet?[/denk modus]
Oops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt lekker. Ik ga voor gemakzucht en eet soep en broodjes met geitenkaas. Al was het alleen omdat mijn keuken zo schoon is dat het zonde is om te koken.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
Cordon blue, röstirondjes en komkommer-tomatensalade, dat laatste mede mogelijk gemaakt door mijn nicer dicer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
Ontwikkeld door Giorgio. Riiiiiight.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:06 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/u(...)al_20140724_21847184
Wat zijn wagyu burgers?quote:
Mens is niet goed in d'r paasei.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]Mijn buurvrouw van vroeger noemde dat doodserieus echt zo...
LOL Thx.quote:
Wat dat betreft wel jammer dat mensen vaak gaan wonen waar er iets beschikbaar is, in plaats van waar gelijkgestemden zitten. Ik zou sowieso naast de Starks wonen.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is absoluut niet goed in d'r paasei. Vréselijk mens.
Vooral dat 'knoei'-stukje.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:08 schreef Soury het volgende:
Als iemand het barbeknoei noemt blijf ik thuis.
Vreetschuur zoeken als je ergens wil gaan eten, en bed en braakfeest zijn ook nogal afknappers.quote:
Niet te vergeten pittige kapsels.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreetschuur zoeken als je ergens wil gaan eten, en bed en braakfeest zijn ook nogal afknappers.
Onsmakelijk ja.quote:
Alsof sommige vrouwen niet willen accepteren dat hun haar lang moet zijn. Leg je er gewoon bij neer.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Vreetschuur zoeken als je ergens wil gaan eten, en bed en braakfeest zijn ook nogal afknappers.
Ach, het ging me meer over hoe het soms gezegd wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]inderdaad. Net als 'buffet restaurants', ook zo'n afknapper.
Ja erg he?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Alsof sommige vrouwen niet willen accepteren dat hun haar lang moet zijn. Leg je er gewoon bij neer.
Vreselijk, maar kan me er niet zo druk om maken. Ze hebben vooral zichzelf ermee.quote:
Ik wil sowieso al niet meedoen aan activiteiten waarbij deze terminologie gebezigd wordt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach, het ging me meer over hoe het soms gezegd wordt.
Het overvalt je soms gewoonquote:Op zondag 27 juli 2014 20:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil sowieso al niet meedoen aan activiteiten waarbij deze terminologie gebezigd wordt.
Ja dan doet ie ut niet meer. Ik had een berg stof in dat gaatje zitten. Met een naald eruit gepulkt.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef Ygritte het volgende:
Mijn telefoon is denk ik overledenHij laad niet meer op
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen rond deze tijd zit ik gezellig bij een kampvuur.Vergeet niet genoeg schuimpjes mee te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ja straks krijg ik nog afkickverschijnselen bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 20:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vergeet niet genoeg schuimpjes mee te nemen.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja straks krijg ik nog afkickverschijnselen bedoel je?
Of bedoel je serieus marshmallows.
Dat gaatje gebruik ik nietquote:Op zondag 27 juli 2014 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan doet ie ut niet meer. Ik had een berg stof in dat gaatje zitten. Met een naald eruit gepulkt.
quote:Op zondag 27 juli 2014 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen rond deze tijd zit ik gezellig bij een kampvuur.Is dat werktechnisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(if so, arme jij!)
Denk niet dat de organisatie dat ok vindt.quote:
Hoezo vind de organisatie dat niet goed. Bij een kampvuur heb je marshmallows, stelletje schuimpjes daar.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk niet dat de organisatie dat ok vindt.
Heb dat vorige week wel zelf met de kinderen gedaan, marshmallows, knakworsten en brood bakken op stokjes. Vond ik nog best eng want ik was alleen met 10 kinderen maar niemand rende het vuur in.
Yep.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Is dat werktechnisch?
(if so, arme jij!)
Geen flauw idee? Ik was ook in de stress dat het niet meer werkt. En zo erg heb ik het niet eens nodigquote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat gaatje gebruik ik niet(wireless charger) Dus daar kan het niet aan liggen... Moet ik dat ding weer opsturen...
Het is een hele grote groep kinderen dus kan me voorstellen dat ze dat niet willen uit veiligheidsoverweging. Nog los van dat, dat soort zoetigheid niet in het voedingsbeleid past.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hoezo vind de organisatie dat niet goed. Bij een kampvuur heb je marshmallows, stelletje schuimpjes daar.
Voedingsbeleid, omg.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een hele grote groep kinderen dus kan me voorstellen dat ze dat niet willen uit veiligheidsoverweging. Nog los van dat, dat soort zoetigheid niet in het voedingsbeleid past.
Wat voor kinderen zijn dat dan? Het is vakantie overal.quote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
Heb mezelf op gegeven hoor dus dat ik hier naar medelijden zit te vissen is niet helemaal terecht. En als het voorbij is zeg ik vast dat het tof was maar nu zie ik er gewoon even tegenop.
Wat een lumineus plan! T'is achteraf vast erg leuk, maar men wie verzint hetquote:Op zondag 27 juli 2014 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep.
Heb mezelf op gegeven hoor dus dat ik hier naar medelijden zit te vissen is niet helemaal terecht. En als het voorbij is zeg ik vast dat het tof was maar nu zie ik er gewoon even tegenop.
Ja.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja.Klinkt als een goed plan. En dan als ze groot zijn met terugwerkende kracht inhalen, omdat het zo'n taboe is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
Ja de kinderen hebben geen school en daar komt mijn werk van te pas.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat voor kinderen zijn dat dan? Het is vakantie overal.
Ben al een keer eerder meegegaan en was echt wel ok. Heel vrij allemaal enzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat een lumineus plan! T'is achteraf vast erg leuk, maar men wie verzint hetVind buiten werktijd vergaderen zonder daar uren voor te mogen schrijven al een no-go
Ja dat ze normaal zijn snap ik wel, maar kids die niet op vakantie kunnen ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de kinderen hebben geen school en daar komt mijn werk van te pas.
Gewoon normale kinderen van mijn werk dus.
[..]
Ben al een keer eerder meegegaan en was echt wel ok. Heel vrij allemaal enzo.
Mogen jullie dat niet schrijven? Belachelijk! Wij wel, en zo relaxed van de BSO kan het voor werktijd in plaats van erna.
Heb een keer geweigerd om aan een 'zelf bedachte' cursus over 'hostmanship' in eigen tijd mee te doen. Was een of ander projectje van een clustermanager. 4 avonden in een andere stad. Ze waren not amused en kreeg een streepje achter mijn naam.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja de kinderen hebben geen school en daar komt mijn werk van te pas.
Gewoon normale kinderen van mijn werk dus.
[..]
Ben al een keer eerder meegegaan en was echt wel ok. Heel vrij allemaal enzo.
Mogen jullie dat niet schrijven? Belachelijk! Wij wel, en zo relaxed van de BSO kan het voor werktijd in plaats van erna.
Allemaal Lotjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan. En dan als ze groot zijn met terugwerkende kracht inhalen, omdat het zo'n taboe is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |