Hoe heeft tijd niet altijd bestaan? Het is toch niet dat het ooit stil stond ofzo. En waarom zou een God altijd bestaan hebben, die moet gewoon ergens vandaan zijn gekomen. Kan niet dat het altijd bestaan heeftquote:Op zondag 27 juli 2014 04:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee? Tijd heeft niet altijd bestaan, dat is bewezen, maar een God misschien toch wel?
Dat begrijp ik. Mensen die iets aanbidden denken dan ook dat het echt bestaat. Sommige mensen denken bewijs te hebben gezien en gaan daardoor geloven.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kijk zoals jij het bekijkt kan nog, jij laat het in het midden en houdt de opties open. Maar mensen die daadwerkelijk iets aanbieden waarvan ze helemaal niet weten of het bestaat, ja die kan ik echt niet serieus nemen.
Ik zeg het zoals het is broquote:Op zondag 27 juli 2014 04:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het heel verkeerd.
Die mensen snappen gewoon niet dat je soms gigantische pech of gigantische mazzel kan hebben.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Mensen die iets aanbidden denken dan ook dat het echt bestaat. Sommige mensen denken bewijs te hebben gezien en gaan daardoor geloven.
Ik ken je niet, wacht ik geef een tip:quote:Op zondag 27 juli 2014 04:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Fylax, Luxaflex, Xelfaxul, Nickje, Kutpuber
Ik jou ook niet, ben jij nieuw hier in GRTD?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken je niet, wacht ik geef een tip:
Doe alsof mensen je mogen tegen nieuwe mensen, dat geeft een beter beeld van jezelf denk ik
Tijd is begonnen bij de big bang toch? We kunnen niet oneindig ver kijken, dat komt omdat de tijd zover in het heelal nog niet heeft bereikt. (Of heb ik iets verkeerd gesnapt van wikipedia?)quote:Op zondag 27 juli 2014 04:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heeft tijd niet altijd bestaan? Het is toch niet dat het ooit stil stond ofzo. En waarom zou een God altijd bestaan hebben, die moet gewoon ergens vandaan zijn gekomen. Kan niet dat het altijd bestaan heeft
Nu weet ik wat ik altijd verkeerd doe.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken je niet, wacht ik geef een tip:
Doe alsof mensen je mogen tegen nieuwe mensen, dat geeft een beter beeld van jezelf denk ik
Keer hem eens op.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe heeft tijd niet altijd bestaan? Het is toch niet dat het ooit stil stond ofzo. En waarom zou een God altijd bestaan hebben, die moet gewoon ergens vandaan zijn gekomen. Kan niet dat het altijd bestaan heeft
Je kan toch religieus zijn en twijfelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar kijk zoals jij het bekijkt kan nog, jij laat het in het midden en houdt de opties open. Maar mensen die daadwerkelijk iets aanbieden waarvan ze helemaal niet weten of het bestaat, ja die kan ik echt niet serieus nemen.
Mijn hoofd gaat daar echt van duizelen als ik dat probeer voor te stellenquote:Op zondag 27 juli 2014 04:18 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tijd is begonnen bij de big bang toch? We kunnen niet oneindig ver kijken, dat komt omdat de tijd zover in het heelal nog niet heeft bereikt. (Of heb ik iets verkeerd gesnapt van wikipedia?)
Familielid van mij heeft een engel gezien, dat ziet ze als bewijs. (Al was het in een droom.... Dusja... Maar daardoor gelooft zij.)quote:Op zondag 27 juli 2014 04:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die mensen snappen gewoon niet dat je soms gigantische pech of gigantische mazzel kan hebben.
Niks, maar dat kan ook niet. Maar er kan ook niet iets zijn dat altijd bestaan heeft. Het kan allemaal niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Keer hem eens op.
Wat was er voor de big bang.
Eigenlijk heb ik hier een jaar geleden al gepost, maar toen weer weg gegaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, ben jij nieuw hier in GRTD?
Dat is net als dat je zegt dat je vegetarisch ben en dan toch af en toe vlees eten.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan toch religieus zijn en twijfelen.
Ik durf te stellen dat ik de grootste doubter ben die er bestaat.
Ik ben zo'n 40-45 keer per dag Atheist bij wijze van spreken.
En je hebt het lijstje al ingevuld?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier een jaar geleden al gepost, maar toen weer weg gegaan.
Maar ik vind mezelf nieuw hier ja.
Dat heb je bij mij niet verkeerd gedaan hoor. Ik kreeg in ieder geval niet het gevoel dat mensen je niet mogen hier.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu weet ik wat ik altijd verkeerd doe.
Ik zat vannacht in mijn droom in een zombie apocalyps waar ik broodjes met kaas moest smeren voor verwende koters.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Familielid van mij heeft een engel gezien, dat ziet ze als bewijs. (Al was het in een droom.... Dusja... Maar daardoor gelooft zij.)
Nee hoor. Dat is gewoon twijfelen aan je eigen geloof.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is net als dat je zegt dat je vegetarisch ben en dan toch af en toe vlees eten.
Misschien zijn al onze levens wel een illusie ergens en als we dood gaan keren we terug naar een wereld waar alles duidelijk was hoe het in elkaar steekt.quote:
Dit zijn ook typische douche vragen.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn hoofd gaat daar echt van duizelen als ik dat probeer voor te stellen. Dat tijd niet altijd bestaan heeft of dat er ooit niks was. Man daar kan je toch niet bij met je hoofd.
Dit vraag ik me trouwens altijd af onder de douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |