Uitbannen is zo moeilijk... Zelf ben ik niet gelovig, zit in de periode dat ik het allemaal niet meer weet wat ik moet geloven.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Religie is de oorzaak van zoveel dingen die mis zijn in de wereld dat je dat beter kan uitbannen.
Aha! hahaquote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
JR en ik hebben een haat/liefdes relatie.
Het is ook moeilijk, maar het is nergens goed voor dus we kunnen het beter schrappen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Uitbannen is zo moeilijk... Zelf ben ik niet gelovig, zit in de periode dat ik het allemaal niet meer weet wat ik moet geloven.
Dat deden ze tenminste omdat het hun eigen ideologie was. Beter dan dat ze mensen gaan vermoorden omdat ze willen strijden voor een God wat niet bestaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Grootste massamoordenaars zijn altijd atheisten geweest.
Zie; communisme.
Alleen het grootste deel van de mensheid put er hoop uit. Vrij nutteloos ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is ook moeilijk, maar het is nergens goed voor dus we kunnen het beter schrappen.
Moord is moord. Of dat door een moslim, atheist, agnost of christen wordt gepleegd.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat deden ze tenminste omdat het hun eigen ideologie was. Beter dan dat ze mensen gaan vermoorden omdat ze willen strijden voor een God wat niet bestaat.
Laat ze maar teruggaan naar de realiteit en daar wat aan veranderen, ipv hopen dat een onzichtbaar sprookjesfiguur het voor ze regelt. Zou een stuk beter opknappen dan dat iedereen "hoop" heeft en in stilte wacht.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alleen het grootste deel van de mensheid put er hoop uit. Vrij nutteloos ja.
hoiquote:
Moord is niet altijd gewoon moord. Er zijn zoveel motieven waarom mensen moorden.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moord is moord. Of dat door een moslim, atheist, agnost of christen wordt gepleegd.
Of je dat nu wel of niet tegen een god moet verantwoorden.
Het geeft mensen een goed gevoel. Door geloof denken ze dat er na het leven nog iets is en dus niet alles stopt als je dood gaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk, maar het is nergens goed voor dus we kunnen het beter schrappen.
Als het over religie gaat komt er een donkere waas voor mijn ogen, ik vind dat echt gewoon de grootste onzin die ooit is uitgevonden door de mens.
Oohja die mensen heb je ook nog. Die in hun leven alles opzij zetten en niks willen doen omdat ze dan denken helemaal los te kunnen gaan als ze dood zijn. Die mensen zijn gewoon bang voor de dood en kunnen niet ten volle van hun leven genieten.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:42 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het geeft mensen een goed gevoel. Door geloof denken ze dat er na het leven nog iets is en dus niet alles stopt als je dood gaat.
Jij geniet gelukkig met volle teugen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja die mensen heb je ook nog. Die in hun leven alles opzij zetten en niks willen doen omdat ze dan denken helemaal los te kunnen gaan als ze dood zijn. Die mensen zijn gewoon bang voor de dood en kunnen niet ten volle van hun leven genieten.
Dat idee heb ik wel ja, wat als er niets is na de dood. Hebben ze hun leven gewijd aan het eeuwige leven, blijkt dat niet te bestaan. Maar gelukkig ontdekken ze dat dan pas als ze dood zijn en dan maakt het niet meer uit.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja die mensen heb je ook nog. Die in hun leven alles opzij zetten en niks willen doen omdat ze dan denken helemaal los te kunnen gaan als ze dood zijn. Die mensen zijn gewoon bang voor de dood en kunnen niet ten volle van hun leven genieten.
Helaas zijn er nog andere dingen waardoor je niet ten volle teugen kan genieten. Maar ik ga niet de schuld leggen bij een sprookjesfiguur of het goed komt.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij geniet gelukkig met volle teugen.
Dat soort mensen zijn gewoon niet te snappen, alsof het leven een voorronde is voor het werkelijke levenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:44 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat idee heb ik wel ja, wat als er niets is na de dood. Hebben ze hun leven gewijd aan het eeuwige leven, blijkt dat niet te bestaan. Maar gelukkig ontdekken ze dat dan pas als ze dood zijn en dan maakt het niet meer uit.
Jij hebt een erg vreemd beeld van religie. Ik wijd het aan de streek waar je bent opgegroeid. Ik hou nog steeds van je.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas zijn er nog andere dingen waardoor je niet ten volle teugen kan genieten. Maar ik ga niet de schuld leggen bij een sprookjesfiguur of het goed komt.
Ik snap wel meer dingen niet van het geloof. Alleen rokken, niet inenten, geen tv.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn gewoon niet te snappen, alsof het leven een voorronde is voor het werkelijke leven. Die bullshit
Wat heeft mijn streek te maken met mijn beeld van religie? Juist in de kleinere gemeenschappen vind je vaak de religiezooi.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt een erg vreemd beeld van religie. Ik wijd het aan de streek waar je bent opgegroeid. Ik hou nog steeds van je.
vieze christneen daarquote:Op zondag 27 juli 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heeft mijn streek te maken met mijn beeld van religie?
Als er een God bestaat is het een vreselijke sadist en snap ik niet dat mensen hem aanbiddenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:48 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik snap wel meer dingen niet van het geloof. Alleen rokken, niet inenten, geen tv.
Toch sluit ik niet uit dat er een God bestaat omdat ik een persoon ben die alles wil bewijzen.
point madequote:Op zondag 27 juli 2014 03:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Juist in de kleinere gemeenschappen vind je vaak de religiezooi.
Ik ben opgegroeid met alle soorten religie. Het is allemaal één pot nat, en allemaal onzin.quote:
Ook een kut heeft waarschijnlijk rond de 50%.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er een God bestaat is het een vreselijke sadist en snap ik niet dat mensen hem aanbidden
Ironisch ook dat ze vooral in Afrika enzo heel erg gelovig zijn terwijl die helemaal geen kut hebben, op aids na dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |