Veel pruimen zorgen bij mij ook voor darmproblemen. Hoop dat je dichtbij de wc bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik pruim nummer 9 toch begin te voelen. Mijn maag rommelt een beetje.
Nu echt weg.
Ik zal het pakken.quote:
weet niet, maar zal vast goed zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
wat ga je eten dan?
en kerk kan je overslaan
Religie
Kerken
wat loop je te haten insoquote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, maar zal vast goed zijn.
jij
Jij bent gelovig of word je meegesleurd?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, maar zal vast goed zijn.
jij
1equote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij bent gelovig of word je meegesleurd?
ttrustenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:31 schreef Ezell het volgende:
nou, ik laat mijn mooie naamtopic achter
komende dagen weinig tijd voor de computer, dus wellicht laatste post voor vakantie
laters kind'ren![]()
Ben je zo opgevoed? Of is er iets gebeurd waardoor je zelf bent gaan geloven?quote:
Ik zag je altijd wel als een redelijk nuchter persoon, maar dit valt me zwaar tegen van je.quote:
Uh oke. Het een sluit het andere uit ja?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag je altijd wel als een redelijk nuchter persoon, maar dit valt me zwaar tegen van je.
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag je altijd wel als een redelijk nuchter persoon, maar dit valt me zwaar tegen van je.
Ja.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ben je zo opgevoed? Of is er iets gebeurd waardoor je zelf bent gaan geloven?
Ja want anders geloof je niet heilig in sprookjes.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uh oke. Het een sluit het andere uit ja?
Mag ik vragen hoe je het terug hebt gevonden?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Geloof kwijt geraakt en wederom ja, om het terug te vinden.
Oke JR.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want anders geloof je niet heilig in sprookjes.
Of je respecteert hem en gaat even normaal doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bekkenstoten >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> religieus zijn
Dat mag je vragenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je het terug hebt gevonden?
Religie is de oorzaak van zoveel dingen die mis zijn in de wereld dat je dat beter kan uitbannen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Of je respecteert hem en gaat even normaal doen.
JR en ik hebben een haat/liefdes relatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:34 schreef Drabit het volgende:
[..]
Of je respecteert hem en gaat even normaal doen.
EDIT: Hoop niet dat 93 voor je geboortejaar staat.
Hoe heb je het terug gevonden?quote:
Noem eens wat op.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Religie is de oorzaak van zoveel dingen die mis zijn in de wereld dat je dat beter kan uitbannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |