Ijshockey pucks verzamelen?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze hebben zelfs al werk aangeboden voor in een vakantie
Welquote:
quote:
Ik vind ze mooiquote:Op zondag 27 juli 2014 03:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Bitch, I'm fabulous"
Ja, en schaatsen invetten.quote:
Vind je bank ze ook mooi?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi
[..]
Ja, en schaatsen invetten.
Op de bank liggen ze nooit. Maar ik zal het morgen aan de bank vragen....quote:
Pak je slaap. Hoe laat moet je op?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
zal ik wakker blijven of die paar uur slaap pakken
Ik pak ze wel in ieder gevalquote:Op zondag 27 juli 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon doorhalen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan het ook internetbankieren hoor. Of internetbankschotten of internetbankengelsenquote:Op zondag 27 juli 2014 03:27 schreef Drabit het volgende:
[..]
Op de bank liggen ze nooit. Maar ik zal het morgen aan de bank vragen....
Ik geloof dat ik pruim nummer 9 toch begin te voelen. Mijn maag rommelt een beetje.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
graag live updates als je darmkramp krijgtquote:Op zondag 27 juli 2014 03:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik pruim nummer 9 toch begin te voelen. Mijn maag rommelt een beetje.
Nu echt weg.
wat ga je eten dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kerk, daarna lunch oma jwt goed eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |