Tja die beessies doen niet veel hè.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:20 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dierentuinen, mijn ouders wilden mijn broer en ik altijd maar meesleuren, maar uiteindelijk heb je die dingen ook wel gezien.
ze gaan je terugbrengen naar je biologische oudersquote:Op zondag 27 juli 2014 03:19 schreef badschaap het volgende:
waarom moet ik morgen perse mee met mn ouders naar apenheul, terwijl ik veel liever naar dancetour ga met 3 chimi's
Mijn gezin is niet eens welkom bij de helft van de familiequote:
Iedereen heeft familiequote:Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er alleen altijd een gehad.
Nee, en dieren zie ik al genoeg aangezien ik op een boerderij woon...quote:Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja die beessies doen niet veel hè.
Ik heb veel familieleden 1x in mijn leven gezien ofzo.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mijn gezin is niet eens welkom bij de helft van de familie
Je hebt gelijk. Ik ga slapen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij hebt teveel vrije tijd om 3 uur 's nachts
ich weiB. Toch vind ik die drie chimi's meer de moeite :pquote:Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
ze gaan je terugbrengen naar je biologische ouders
terug naar je roots
Je hebt daar vast geen leeuwen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee, en dieren zie ik al genoeg aangezien ik op een boerderij woon...
Die heb je in de Apenheul ook nietquote:
Van mij woont er een deel in canada, die heb ik nooit gezien, maar ben daar wel welkom :pquote:Op zondag 27 juli 2014 03:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb veel familieleden 1x in mijn leven gezien ofzo.
Klopt, wel noorse boskattenquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef badschaap het volgende:
mijn familie woont alleen in friesland en brabant
Bron?quote:
Heb je altijd een toevluchtsoord mocht je het zat zijn hier in Nederlandquote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Van mij woont er een deel in canada, die heb ik nooit gezien, maar ben daar wel welkom :p
picsquote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Het haar is nog nat. Ik doe het alvast strak naar achter voor je.
Gelukkig woont mijn familie daar niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef badschaap het volgende:
mijn familie woont alleen in friesland en brabant
Inderdaad! Ze hebben zelfs al werk aangeboden voor in een vakantiequote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Heb je altijd een toevluchtsoord mocht je het zat zijn hier in Nederland
quote:Op zondag 27 juli 2014 03:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Heb je altijd een toevluchtsoord mocht je het zat zijn hier in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |