Ik ook, niet gebeten worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:45 schreef bepklep82 het volgende:
Heb trouwens een geniaal spulletje gevonden dat echt werkt tegen muggenbeten!
Ben geen troll ik spendeer veel tijd aan dit topic anders had ik het in klb laten staan het was eerst een klacht.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef BlueMage het volgende:
Niet al meteen doorhebben dat TS de zoveelste troll is. Het is zomervakantie dan krijg je dat.
Nee dat is een beetje overdreven.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:39 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk.
TS kan beter beginnen bij het G-team.
Verklaring: geestelijk gehandicapt.
Lelijk is me altijd verteld dat die acne+lichte huidskleur als een vampier mij niet aantrekkelijk maken begrijp ik.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:40 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
TS..
Komt niet buiten, is lelijk, lui, kan niets wil niets maar ook weer alles..
Begrijp ik niet geschoten altijd mis....quote:Op zondag 27 juli 2014 02:41 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Nee sorry, en dan nog.. Way out of your league.
Ja wadde? we luisterenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:45 schreef bepklep82 het volgende:
Heb trouwens een geniaal spulletje gevonden dat echt werkt tegen muggenbeten!
Sorry maar we hebben jou door, stop nu maar met dat spelletje. We weten nu wel dat je een troll bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:46 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben geen troll ik spendeer veel tijd aan dit topic anders had ik het in klb laten staan het was eerst een klacht.
[..]
Nee dat is een beetje overdreven.
[..]
Lelijk is me altijd verteld dat die acne+lichte huidskleur als een vampier mij niet aantrekkelijk maken begrijp ik.
Dat is ook waarmee ik jaren lang gepest ben uitgescholden voor vampier jaren lang serieus heb zwart haar een een bleke huidskleur durfde daardoor helemaal niet meer buiten te komen.
Kleine kinderen van 8-12 jaar die tegen me zeggen dat ik een nazi ben en dat soort opmerkingen krijg ik nog wel eens als ik buiten kom.
[..]
Begrijp ik niet geschoten altijd mis....
Durf ik wel in de tuin niet dat ik er aan verslaafd ben vind het wel erg lekker.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niet naar buiten durft zonder whiskey..
Dan ben je alcoholist.
Ik woon bij mijn ouders dus ja....quote:Op zondag 27 juli 2014 02:42 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Alsof je ouders een huis voor je fixen (met tuin) terwijl jij werkelijk niets doet
aambeienzalf!quote:
Helaas niet ik weet niet wat ik moet doen om je van het tegendeel te overtuigen.... bedenk maar wat?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry maar we hebben jou door, stop nu maar met dat spelletje. We weten nu wel dat je een troll bent.![]()
Eerst woonde je alleen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Durf ik wel in de tuin niet dat ik er aan verslaafd ben vind het wel erg lekker.
Ga ook gewoon buiten zitten met wat water of een cola hoor.
[..]
Ik woon bij mijn ouders dus ja....
Ik zei ; WE. Iedereen weet nu dat je een troll bent.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Helaas niet ik weet niet wat ik moet doen om je van het tegendeel te overtuigen.... bedenk maar wat?
assertiever zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:46 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ben geen troll ik spendeer veel tijd aan dit topic anders had ik het in klb laten staan het was eerst een klacht.
[..]
[..]
Lelijk is me altijd verteld dat die acne+lichte huidskleur als een vampier mij niet aantrekkelijk maken begrijp ik.
Dat is ook waarmee ik jaren lang gepest ben uitgescholden voor vampier jaren lang serieus heb zwart haar een een bleke huidskleur durfde daardoor helemaal niet meer buiten te komen.
Kleine kinderen van 8-12 jaar die tegen me zeggen dat ik een nazi ben en dat soort opmerkingen krijg ik nog wel eens als ik buiten kom.
[..]
Ik ben allang blij dat het hier aan de kust gelukkig meevalt met de muggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
aambeienzalf!
Klinkt idioot, maar ik las ergens iets op internet omdat ik iets zocht over de verstopping bij mijn uk.
En daar kwam dus uit dat er in aambeienzalf iets zit, cortison geloof ik. En dat verdoofd. Dus ff smeren, kwartiertje wachten en de jeuk is helemaal weg!!
Zelfs een echte muggenstift heb ik dat nog niet zien doen.
BLijf maar zijn troll gedrag voeden.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
assertiever zijn.
Acne kan weggaan door zonlicht.
Witte huid sws.
Morgen zit er een slot op dit topic, dat kan ik je wel vertellenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Helaas niet ik weet niet wat ik moet doen om je van het tegendeel te overtuigen.... bedenk maar wat?
wow wat een remedie.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
aambeienzalf!
Klinkt idioot, maar ik las ergens iets op internet omdat ik iets zocht over de verstopping bij mijn uk.
En daar kwam dus uit dat er in aambeienzalf iets zit, cortison geloof ik. En dat verdoofd. Dus ff smeren, kwartiertje wachten en de jeuk is helemaal weg!!
Zelfs een echte muggenstift heb ik dat nog niet zien doen.
Hey, de vrouwen schijnen ook massaal voor die ene vampier te vallen uit die serie. Dus waarom zou jij dan lelijk zijn?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:46 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja want je bent een vrouw met wilquote:Op zondag 27 juli 2014 02:52 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hey, de vrouwen schijnen ook massaal voor die ene vampier te vallen uit die serie. Dus waarom zou jij dan lelijk zijn?
Er is mij ook mijn halve leven verteld dat ik nergens voor deug en ja dat ga je op een gegeven moment geloven.
Maar ik heb die mensen op een gegeven moment gewoon de rug toegekeerd.
Ik las laatst ergens in een topic op fok over een soort lokdoosje wat echt scheen te helpen tegen muggen.quote:
Denk het ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
Morgen zit er een slot op dit topic, dat kan ik je wel vertellen
Stuur 's een foto, of linkje naar je FB..quote:Op zondag 27 juli 2014 02:49 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Oh ik ging net vragen hoe het heet.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens in een topic op fok over een soort lokdoosje wat echt scheen te helpen tegen muggen.
Alleen geen idee meer waar en hoe het heet.
Ja ik heb wel erg veel jeuk als ik in de zon zit warmte allergie denk ik misschien toch maar weer eens naar de dokter ervoor gaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef tailfox het volgende:
[..]
assertiever zijn.
Acne kan weggaan door zonlicht.
Witte huid sws.
Ik ben geen troll hoe vreemd mijn reacties ook klinken als ik een leuk leven had en dit niet mijn werkelijke leven zou zijn zou ik nu niet hier zijn het schrijven....quote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zei ; WE. Iedereen weet nu dat je een troll bent.![]()
![]()
We zijn er wel medeplichtig aan nu hoor.quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:54 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Stuur 's een foto, of linkje naar je FB..
Ben nogal nieuwsgierig van aard.
Mag per PB
Geloof me bij mij staat het niet vind ik zelf ook.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:52 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Hey, de vrouwen schijnen ook massaal voor die ene vampier te vallen uit die serie. Dus waarom zou jij dan lelijk zijn?
Er is mij ook mijn halve leven verteld dat ik nergens voor deug en ja dat ga je op een gegeven moment geloven.
Maar ik heb die mensen op een gegeven moment gewoon de rug toegekeerd.
Liefde uit een troll topicquote:
Bepklep82quote:Op zondag 27 juli 2014 02:54 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh ik ging net vragen hoe het heet.
Alles is mogelijk op Fok!quote:Op zondag 27 juli 2014 02:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Liefde uit een troll topicalleen maar mogelijk op fok!
Dat laatste is ook weer echt trollquote:Op zondag 27 juli 2014 02:56 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Geloof me bij mij staat het niet vind ik zelf ook.
Ik werd heel erg gepest toen zelfs door mensen op school die ik nog nooit gezien had....
Fok!quote:
Ok dank uquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat laatste is ook weer echt trollgepest door mensen die je nog nooit gezien hebt man man man
Als ik je niet kan overtuigen met een topic uit '11 tsja weet ik het ook niet foto dan maar opsturen?quote:Op zondag 27 juli 2014 02:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik ben geen troll hoe vreemd mijn reacties ook klinken als ik een leuk leven had en dit niet mijn werkelijke leven zou zijn zou ik nu niet hier zijn het schrijven....
Kijk anders maar bij dit topic uit '2011 R&P / Gedragstoornis diagnose.
Ik was toen wel erg anders dus sommige reacties kunnen erg kut zijn maar tenminste ben ik geen troll ik ben echt zo ''zielig'' kut leven etc helaas misschien dat het ooit beter gaat als ik ervoor werk.
Was toen ook tsja niet overtuigd dat ik iets van een probleem had met een leerstoornis dat is nu wel anders zo heb het geaccepteerd.
macht der gewoonte.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:50 schreef complicate het volgende:
[..]
BLijf maar zijn troll gedrag voeden.
HO ho.. niks liefde, heb inmiddels een gelukkig leven.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Liefde uit een troll topicalleen maar mogelijk op fok!
quote:Op zondag 27 juli 2014 02:54 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Stuur 's een foto, of linkje naar je FB..
Ben nogal nieuwsgierig van aard.
Mag per PB
olaquote:
Oh en welke forum wat het?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:00 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
HO ho.. niks liefde, heb inmiddels een gelukkig leven.
Wil alleen zien waar ik mee praat. Beter voor de beeldvorming, aangezien de beeldvorming nu nogal scheef staat.
Al moet ik zeggen dat ik mijn vent ook van een forum heb opgeduikeld
Het zal te laat zijn nog 8 postquote:Op zondag 27 juli 2014 03:00 schreef kree het volgende:
Als een mod dit morgen leest dan zal het wel dit zijn![]()
![]()
![]()
![]()
of
En allemaal een gratis note
Ja graag, dan kan ik zelf oordelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ga gewoon eens mijn post historie uit 2011 na....
Ik was toen wel erg anders dus sommige reacties kunnen erg kut zijn maar tenminste ben ik geen troll ik ben echt zo ''zielig'' kut leven etc helaas misschien dat het ooit beter gaat als ik ervoor werk.
Was toen ook tsja niet overtuigd dat ik iets van een probleem had met een leerstoornis dat is nu wel anders zo heb het geaccepteerd.
Als ik je niet kan overtuigen met een topic uit '11 tsja weet ik het ook niet foto dan maar opsturen?
5quote:Op zondag 27 juli 2014 03:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Het zal te laat zijn nog 8 posten ts trollt dus ja.
Mh denk erover na maar ben wel bang dat ie dan op zoveel sites komt te staan.quote:
Wat jij ook zegt. Je hebt nu twee delen dus na dit deel ga je er gewoon iets mee doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:04 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ga gewoon eens mijn post historie uit 2011 na....
Als ik je niet kan overtuigen met een topic uit '11 tsja weet ik het ook niet foto dan maar opsturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |