quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in.. Maar op de achtergrond achter de laptop kan het toch wel?
dus je koopt een laptop, om gewoon weer 1990 tv te kijken?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:17 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in.. Maar op de achtergrond achter de laptop kan het toch wel?
Behalve Pawn Stars.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alle Amerikaanse reality tv is nep. Alle. Echt alle. Nee serieus alle
Die halve zaak draait op souveniers van hun zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Behalve Pawn Stars.
[ afbeelding ]
No way, that 'the old man' geacteerd is.Evenals Chum Lee, die gewoon daadwerkelijk te dom is om te poepen. Dat zie je aan alles.
Ik zit aandachtig te fokken. TV is voornamelijk een beetje voor het geluid.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus je koopt een laptop, om gewoon weer 1990 tv te kijken?![]()
Dat zeg ik, een domme vetnek, maar daarom niet minder baasquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Die halve zaak draait op souveniers van hun zelf.![]()
Ah a bed, another 300 dollar. That mirror is an easy 500 dollarsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:23 schreef Sauslepel het volgende:
Storage Wars
"This worn out t-shirt is an easy 200 bucks"
Wel een vetnek met 5 miljoen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een domme vetnek, maar daarom niet minder baas
Waarom zou je in een bedrijf zo'n dwarrel nog laten rondlopen. Hij veroorzaakt meer schade dan hij goed doet. Leuk voor de show weliswaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Behalve Pawn Stars.
[ afbeelding ]
No way, that 'the old man' geacteerd is.Evenals Chum Lee, die gewoon daadwerkelijk te dom is om te poepen. Dat zie je aan alles.
Ja ook niet echt betrouwbaar/te geloven toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 10:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom zou je in een bedrijf zo'n dwarrel nog laten rondlopen. Hij veroorzaakt meer schade dan hij goed doet. Leuk voor de show weliswaar.
Hogere kijkcijfers = meer $quote:Op zondag 27 juli 2014 10:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Waarom zou je in een bedrijf zo'n dwarrel nog laten rondlopen. Hij veroorzaakt meer schade dan hij goed doet. Leuk voor de show weliswaar.
Juist, dat laatste dus. Daarbij beschouwen ze hem volgens mij als familie. Zonder Chum Lee zal je toch een stuk minder moeten lachen tijdens het kijken van de serie.quote:Op zondag 27 juli 2014 10:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
And I can get 700 dollars for that brown table all day longquote:Op zondag 27 juli 2014 00:58 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ah a bed, another 300 dollar. That mirror is an easy 500 dollars
Ja maar als het echt was hadden ze hem er al lang uit gekickt dus ik begrijp je logica nietquote:Op zondag 27 juli 2014 10:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Juist, dat laatste dus. Daarbij beschouwen ze hem volgens mij als familie. Zonder Chum Lee zal je toch een stuk minder moeten lachen tijdens het kijken van de serie.
Ik denk dat hem daardoor de hand boven het hoofd gehouden wordt. In de serie wordt het overdreven, maar ik denk echt dat hij gewoon vrij dom is. Die man heeft echt de mazzel dat hij zo'n hit is geworden, anders was hij inderdaad al lang gekicked, of die familieband moet echt dermate sterk zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja maar als het echt was hadden ze hem er al lang uit gekickt dus ik begrijp je logica niet
Dat vind ik het mindere aan dat Storage Wars.. ze roepen maar een bedrag. Bij Pawn Stars zit er standaard een analyse achter, terwijl er bij Storage Wars enkel naar een expert wordt gegaan wanneer het om iets uitzonderlijks gaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:02 schreef vigier het volgende:
[..]
And I can get 700 dollars for that brown table all day long
Hoe hoger de bedragen, des te geluk/succesvoller die gasten lijken te zijn. Ze hebben geen baat bij lage bedragen. OF het is allemaal kut wat ze vinden OF het zijn flink op geschroefde bedragen.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat vind ik het mindere aan dat Storage Wars.. ze roepen maar een bedrag. Bij Pawn Stars zit er standaard een analyse achter, terwijl er bij Storage Wars enkel naar een expert wordt gegaan wanneer het om iets uitzonderlijks gaat.
Het voelt dan allemaal wat nepper.
Voelt allemaal zo in scene gezet, of ze moeten daadwerkelijk de hele week lockers opentrekken om daarvan een enkele aflevering te kunnen maken.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:17 schreef vigier het volgende:
[..]
Hoe hoger de bedragen, des te geluk/succesvoller die gasten lijken te zijn. Ze hebben geen baat bij lage bedragen. OF het is allemaal kut wat ze vinden OF het zijn flink op geschroefde bedragen.
Familie ja je ziet het niet gauw maar ze zullen ook wel genoeg omzet maken, daardoor kunnen ze het wel doen denk ik, hoewel hoewel hoewel ik niet weet hoe dom hij is ik heb het nooit gekeken het programma.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat hem daardoor de hand boven het hoofd gehouden wordt. In de serie wordt het overdreven, maar ik denk echt dat hij gewoon vrij dom is. Die man heeft echt de mazzel dat hij zo'n hit is geworden, anders was hij inderdaad al lang gekicked, of die familieband moet echt dermate sterk zijn.
Sinds die serie zijn zij volgens mij schathemeltje rijk..quote:Op zondag 27 juli 2014 11:19 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Familie ja je ziet het niet gauw maar ze zullen ook wel genoeg omzet maken, daardoor kunnen ze het wel doen denk ik, hoewel hoewel hoewel ik niet weet hoe dom hij is ik heb het nooit gekeken het programma.
Daarom dan is hij juist een belangrijk iets geweest. Een goeie uhm asset die ervoor heeft gezorgd dat mensen kijken etc. Hij mag dan wel dom zijn maar hij is wel een kijkcijfer kanon. Brood en spelen, hij is de spelen.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sinds die serie zijn zij volgens mij schathemeltje rijk..
Yup. Verder vind ik het wel jammer, als je dan zo rijk bent, dat het gewoon 3 gozers zijn met morbide obesitas. Het lichaam en de bijbehorende gezondheid zijn nota bene jouw grootste rijkdom, nietwaar dan.quote:Op zondag 27 juli 2014 11:21 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Daarom dan is hij juist een belangrijk iets geweest. Een goeie uhm asset die ervoor heeft gezorgd dat mensen kijken etc. Hij mag dan wel dom zijn maar hij is wel een kijkcijfer kanon. Brood en spelen, hij is de spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |