Ik zou het eerder als een drol willen betitelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Bauke zit als een huppelkutje op de fiets.
Ik kijk er niet met plezier naar, maar ok. Voor het WK zou ik zo'n lange TTT wel eens leuk vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind m als korte rit wel leuk, 30 seconden verschil vind ik echt dikke prima.
Oké.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zin in deze Vueltarit trouwens. Dit gebied ken ik zeer goed.
Gewoon de 100K ploegentijdrit terug voor landenteams.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk er niet met plezier naar, maar ok. Voor het WK zou ik zo'n lange TTT wel eens leuk vinden.
Gaat Lotto nou alleen dat team sponsoren of samen met BL?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die fietsen die er pas zo laat waren
Bianchi
Beter regelt Lotto volgend seizoen een fatsoenlijke fietsenleverancier.
Fijn om te weten hè?quote:
Het kan me niks schelen als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn om te weten hè?
Hier gingen wij vroeger vaak op vakantie
Roompot wordt genoemd als co-sponsor. Is ook wel nodig, want ze gaan er 5 miljoen op achteruit zonder co-sponsor. Met zal dat een miljoentje schelen denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gaat Lotto nou alleen dat team sponsoren of samen met BL?
Vertel!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier gingen wij vroeger vaak op vakantie
Geruchten dat Garmin-Sharp samen gaat met Cannondale. In dat geval komt Cervelo vrij, Cervelo is sinds een paar jaar eigendom van het Nederlandse Pon. Pon is ook importeur van Skoda, welke al de auto's levert aan Belkin. Kortom Cervelo naar Belkin? Die hebben in ieder geval goede tijdritfietsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Die fietsen die er pas zo laat waren
Bianchi
Beter regelt Lotto volgend seizoen een fatsoenlijke fietsenleverancier.
Alles is beter dan Bianchi en Cervelo is volgens mij een van de betere merken, dus ik hoop het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Geruchten dat Garmin-Sharp samen gaat met Cannondale. In dat geval komt Cervelo vrij, Cervelo is sinds een paar jaar eigendom van het Nederlandse Pon. Pon is ook importeur van Skoda, welke al de auto's levert aan Belkin. Kortom Cervelo naar Belkin? Die hebben in ieder geval goede tijdritfietsen.
Trek is ook prima, laat Mollema maar de overstap maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alles is beter dan Bianchi en Cervelo is volgens mij een van de betere merken, dus ik hoop het.
Journalist legde het ook verkeerd uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij stelde gewoon dat de eindverantwoordelijkheid bij zichzelf lag toch?
Wat een debiel die Zeeman
Deze reactie doet mij echt heel veel pijnquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het kan me niks schelen als ik heel eerlijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |