Volgens mij kan je 1 stream de hele dag gratis zien, maar zit er reclame filmpjes bij ..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef Paxcon het volgende:
Ik dacht dat je na een half uur van de stream werd getrapt maar hij werkt al een uur
normaal eet hij om 10 uurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef tonja het volgende:
[..]
yep, 21.42 gaat de zon pas onder, maar hij eet nog niet
Ik ben voor niemand een voorbeeld. Heb ik ook nooit gezegd, volgens mij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was je ook alweer? Een voorbeeld voor jongeren? Ik geloof er niets van.
Omdat googel blijkbaar te moeilijk is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Het interesseert mij verder ook geen reet, maar ik zou het hier graag gezellig houden. Sommige mensen zijn er kennelijk op uit om dat te verstieren.
Huh ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
Dan weten jullie dat...screenshots mogen niet
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Michiro het volgende:
[..]
Ze zit vast met dr dikke hoofd in de oven
Neh, Ivan eet geen varkensvleesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Michiro het volgende:
[..]
Ze zit vast met dr dikke hoofd in de oven
Het mag wel, maar je mag ze niet gebruiken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
Zal de regie leuk vinden, weg tv-materiaalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, die voelt dat soort dingen perfect aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ie beter in Azie gaan zwerven.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef puzziepie het volgende:
Rienk is jaloers op alle lange jongens
Ik hoop dat ze er ziek van worden en Utopia moeten verlatenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
staat te blowen buiten met bil en ruud
Ik ga morgen gelijk een dagboek kopen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je dat gejank via DM doen of in je dagboek.
Altijd zo lekker rustig als Vanessa aan de drank is geweest, je zou dr vóór elke Centraal gewoon een fles moeten geven..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik kots niemand uit en het kan me ook niet schelen hoe anderen reageren. Als ik me teveel ga ergeren dan druk ik op het kruisje.
OT: De Fles zo naar bed.
Dat zegt Isa net....een winkel wilde screenshots gebruiken op hun sitequote:
Ach ik neuk al 20 jaar met mijn man dus daar kom jij met je grote muil niet aan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zet het in je sig, opdat wij allen het nooit meer vergeten.
Pfff onthouden wie met wie neukt
wie wat waar zegt dat ?????quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ah ok, zat weer op de verkeerde stream blijkbaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zegt Isa net....een winkel wilde screenshots gebruiken op hun site
Aan een stuk ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ik neuk al 20 jaar met mijn man dus daar kom jij met je grote muil niet aan.
Je gaf les of leiding, weet ik veel. In elk geval wil ik je vragen nu op te houden met zieken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand een voorbeeld. Heb ik ook nooit gezegd, volgens mij.
Ga me geen woorden in de mond leggen.
Tja jij komt met googlen he. Als jij googled had je het kunne weten mutsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat googel blijkbaar te moeilijk is.
Kleding online, zij hebben een stand op de markt daar, mogen zelf geen screenshots gebruiken. Wel mogen ze foto's gebruiken die de bewoners hen toesturen.quote:
Gaan we met dit gekift nog lang door? Ik richt me niet tot jou persoonlijk nu, overigens. Maar begin het nu flink zat te worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ik neuk al 20 jaar met mijn man dus daar kom jij met je grote muil niet aan.
+1quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik vind dat Sodeknetters hier nog bijzonder mild reageert. Soury maakt het m.i. regelmatig veels te bont.
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je dat gejank via DM doen of in je dagboek.
das voor commercieel belang ja dat mag nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat zegt Isa net....een winkel wilde screenshots gebruiken op hun site
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef notturna het volgende:
[..]
Niet voor commerciële doeleinden denk ik....maar Danny verdiend ook aan deze sitequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:32 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het mag wel, maar je mag ze niet gebruiken.
Maar begreep ik het nu goed dat de inwoners er waardebonnen voor krijgen? (Gaat over de standhouders van kleding online)
Dat zie jij als streamer verkeerd, beelden zijn gemanipuleerd, in werkelijkheid is het eigenlijk Lotje die al het werk doet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Zeyina het volgende:
En dan wordt er nog gezegd dat Isa nooit wat doet door mensen soms.
Bardienst gedraaid van 15-21 uur. Gaat nu gewoon weer helpen met dingen 'afronden'.
En ook voor die tijd is ze actief geweest
ik herinner me dat iemand een shirt ging ruilen weet alleen niet meer wiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja hoor, Lot heeft d'r nieuwe (weggegooide ahum) schoenen al aan..
neukt hij jou ook? of heeft die al eens een uitschieter gemaakt?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:33 schreef notturna het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat zie jij als streamer verkeerd, beelden zijn gemanipuleerd, in werkelijkheid is het eigenlijk Lotje die al het werk doet.![]()
Je hebt echt gelijk. Sorry ik laat me te veel in met dingen die me persoonlijk raken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Gaan we met dit gekift nog lang door? Ik richt me niet tot jou persoonlijk nu, overigens. Maar begin het nu flink zat te worden.
Behalve die schaterbek van d'r.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Isa, wat ben je toch een knappe vrouw. En dat zeg ik als vrouw zijnde.
En ze heeft maatje 36quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat zie jij als streamer verkeerd, beelden zijn gemanipuleerd, in werkelijkheid is het eigenlijk Lotje die al het werk doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |