Wat is je adres?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
TS is bijna jarig![]()
Bah TS is een jaar ouder
TS is een jaar niets wijzer geworden![]()
![]()
Fuck My Life!
![]()
![]()
Morgen feest bij TS![]()
![]()
![]()
![]()
* Twee kadeaux al gehad een paar nog onderweg![]()
![]()
![]()
** Overmorgen een kater hebben![]()
![]()
Ja een project xquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:12 schreef Nieuwe_Rotterdammer het volgende:
waar moeten we wezen om jouw bier op te komen zuipen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:05 schreef Faux. het volgende:
Zelf verjaardagstopic aanmaken
Koop dan iemand om of zo
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:05 schreef TwentyFourr het volgende:
Je kan natuurlijk ook niet verwachten dat er een algemene formule bestaat tussen tijd gespendeerd op deze aarde en het abstracte begrip wijsheid.
Hier is BIERquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:12 schreef Nieuwe_Rotterdammer het volgende:
waar moeten we wezen om jouw bier op te komen zuipen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verjaardagen zijn altijd een klacht, daarom ben ik ook gestopt met het te vieren.
Ja dat wordt dus geen gratis bierquote:
Ik doe het voor 20 minuten in een donkerkamertje met je zusje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:30 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]![]()
Geen gelt om om te kopen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:42 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Wat een kut locatie om je verjaardag te vieren
Be afraid be very afraidquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:41 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik doe het voor 20 minuten in een donkerkamertje met je zusje.
Ik ben inderdaad ontzettend jaloers op je zolderkamertjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:59 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]![]()
Je mocht willen dat je ooit een Cribb als de mijne mocht bezitten![]()
Low and slow bbq ribsquote:Op zondag 27 juli 2014 00:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd TS.
En nu bier en a-merk bittergarnituur server. Dus geen Aldi shit.
Mensen die haten op frituurmeukquote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Low and slow bbq ribs![]()
Geen frituurmeuk
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ontzettend jaloers op je zolderkamertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:31 schreef Grielen het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag klootzak ik hoop dat het je laatste isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:31 schreef Grielen het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag klootzak ik hoop dat het je laatste is
Weet je daarom niet meer hoe oud je bent?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Verjaardagen zijn altijd een klacht, daarom ben ik ook gestopt met het te vieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |