FPquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
'Zwarte doos bevestigt raketinslag MH17'
Waarom zou 'het publiek' dat moeten weten?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef beantherio het volgende:
Ik begrijp het wel, maar nu je overal de verhalen van de slachtoffers leest hoop ik dat op termijn wel bekend wordt wie geïdentificeerd is.
Zou wel apart zijn als dat niet gebeurt, ook al blijft het normaal gesproken geheimquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef beantherio het volgende:
Ik begrijp het wel, maar nu je overal de verhalen van de slachtoffers leest hoop ik dat op termijn wel bekend wordt wie geïdentificeerd is.
ik had juist begrepen dat heel veel lichamen 1 of meerdere ledenmaten zouden missen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bij veel slachtoffers moet het identificeren ook niet zo moeilijk zijn, veel lichamen waren nog intact
Zie de posting waarop je reageert. Ik ga er trouwens wel vanuit dat het automatisch bekend raakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou 'het publiek' dat moeten weten?
kadertje 'laatste updates' (bovenaan) bijgewerkt, en nieuwsberichten over identificatie en zwarte doos toegevoegd (onderaan).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:06 schreef MangoTree het volgende:
Is het wat om de updates in de OP bij te werken TS?
Wss iemand met tattoo`squote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef beantherio het volgende:
Daar liep die verslaggever van rtl en een duitse journalist tussendoor. Misschien kunnen zij die meenemen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had juist begrepen dat heel veel lichamen 1 of meerdere ledenmaten zouden missen?
Die weten dat het gebied ook vanuit het oosten (noorden, zuiden) te bereiken is...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:50 schreef kawotski het volgende:
Hoe kan het dan dat de journalisten er met een simpel pasje gewoon rond kunnen lopen en vanuit donetsk geen strobreed in de weg gelegd wordt en zelfs nabestaanden van een slachtoffer er vrij rond kunnen lopen?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
kadertje 'laatste updates' (bovenaan) bijgewerkt, en nieuwsberichten over identificatie en zwarte doos toegevoegd (onderaan).
Deze info wordtgewoon vrijgegeven om te zeggen dat de puzzelstukjes van een raketaanslag steeds meer op zijn plek vallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
'Zwarte doos bevestigt raketinslag MH17'
VSquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Deze info wordtgewoon vrijgegeven om te zeggen dat de puzzelstukjes van een raketaanslag steeds meer op zijn plek vallen.
Het is wachten op het bekend maken van wat er tijdens deze vlucht allemaal is gezegd in de cockpit. Niet dat ik weet hoeveel tijd ze hadden om nog te reageren. En het zogenaamde harde bewijs van de VS, is ook nog niet vrijgegeven. Dit vind ik allemaal 100x interessanter dan te weken welke lichaam bij welk plaatje past
twitter:aliettejonkers twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 15:28:56Zou je aan een gebroken hart kunnen sterven? #MH17 Kijk: http://t.co/XdfmGvGej6 en lees: http://t.co/ghHAMmMWyr reageer retweet
Dit. Ik snap die interesse in dat andere allemaal niet zo eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Deze info wordtgewoon vrijgegeven om te zeggen dat de puzzelstukjes van een raketaanslag steeds meer op zijn plek vallen.
Het is wachten op het bekend maken van wat er tijdens deze vlucht allemaal is gezegd in de cockpit. Niet dat ik weet hoeveel tijd ze hadden om nog te reageren. En het zogenaamde harde bewijs van de VS, is ook nog niet vrijgegeven. Dit vind ik allemaal 100x interessanter dan te weken welke lichaam bij welk plaatje past
Ruslandquote:
quote:Russian State Media Says CIA Shot Down Malaysia Airlines Flight MH17
Though no shots have yet been fired, the war to control the narrative surrounding downed Malaysia Airlines Flight MH17 is heating up. Russia’s Channel One told viewers on Friday that the entire incident was orchestrated by the CIA, CNBC reported.
[...]
http://www.newsweek.com/r(...)-flight-mh-17-260381
Ik vermoed ook dat die het eerste overgevlogen zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
Bij veel slachtoffers moet het identificeren ook niet zo moeilijk zijn, veel lichamen waren nog intact
Diepe buiging voor ze. 297 te gaan.quote:
Dat ie neergeschoten is, lijkt mij wel een duidelijke zaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Je enige dochter met het hele gezin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:21 schreef beantherio het volgende:
Is dit al gepost?twitter:aliettejonkers twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 15:28:56Zou je aan een gebroken hart kunnen sterven? #MH17 Kijk: http://t.co/XdfmGvGej6 en lees: http://t.co/ghHAMmMWyr reageer retweet
Deze dode hoort eigenlijk ook gewoon meegeteld te worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je enige dochter met het hele gezin.
93 jaar en je hele leven naar de klote. Dus ja.
Zo in en in triest.
Ik vermoed geen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:19 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Nou nou nou. Die man kon waarschijnlijk ieder moment omvallen. Niet gek dat het na zo'n moment gebeurt, maar eigenlijk alleen maar mooi. Zijn ze toch weer samenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef agter het volgende:
[..]
Deze dode hoort eigenlijk ook gewoon meegeteld te worden.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef agter het volgende:
[..]
Deze dode hoort eigenlijk ook gewoon meegeteld te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |