Ah. Money.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://mobile.reuters.com/article/idUSKBN0EV0X620140620?irpc=932
Israël hielp nooit de PKK. Dankzij Israël is Ocelan zelfs opgepakt.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:22 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd, ik ken wel enkele Koerdische vluchtelingen (nog ergens in het Midden-Oosten tegen een bepaald regime gevochten), en heb interesse voor het Koerdische volk daar.
De vriendschap tussen Koerden en Israel gaat al ver terug, zelfs PKK-elementen kregen bevoorrading door Israel, de steun van Netanyahu en voor de Koerden in Noord-Irak, of tegenwoordig Koerdistan of iets in die richting, doet de relatie vast weer veel goed te noemen.
Ook weet ik dat er steeds meer Egyptenaren en Jordaniërs zijn die Israel openlijk steunen of in ieder geval de vijandelijke ideeën achter zich hebben gelaten. Dit komt vooral door de sektarische strijd in het Midden-Oosten. De Palestijnen krijgen veel steun van Iran, Assad, en Hezbollah. Dat wordt in veel soennitische landen, die sowieso toch al neerkijken op Palestijnen (die zien ze als minderwaardige moslims), niet vertrouwd. Ook hopen veel van deze soennitische landen dat Israel uiteindelijk hun strijd steunt dus dat speelt ook een rol.
Binnenkort dus pro-Israel demonstraties in Caïro en Amman te zien![]()
.
https://www.google.nl/sea(...)nl:official&start=10quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bedoelde meer heb je beelden of wat tekst.
Onzin Israel heeft nooit gezegd daar iets mee te maken hebben gehad en ontkent zelfs.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Israël hielp nooit de PKK. Dankzij Israël is Ocelan zelfs opgepakt.
Maar er zijn heel veel van origine Koerdische joden. Alleen door Ataturk toen zijn er heel veel 'bekeert' tot het islam. Daarom is er zoveel sympathie daarnaar toe. Familie Berzani is bijv. van oorsprong joods.quote:
Integendeel, Israel ondersteunt op deze manier de vorming van een Koerdische staat, dat kan ook alleen als landen banden aangaan met dit regime onder meer door dit soort contracten.quote:
Is van te lang geleden. Gaan er niet uitkomen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Onzin Israel heeft nooit gezegd daar iets mee te maken hebben gehad en ontkent zelfs.
Ik vind het grappig dat Israël het wel gewoon durft te kopen en de VS niet.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Integendeel, Israel ondersteunt op deze manier de vorming van een Koerdische staat, dat kan ook alleen als landen banden aangaan met dit regime onder meer door dit soort contracten.
De Verenigde Staten hebben ook belangen in Irak.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat Israël het wel gewoon durft te kopen en de VS niet.
Misschien maar zo zijn er nog wel meer zakenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is van te lang geleden. Gaan er niet uitkomen.
Israel heeft het via Turkije gekocht overigens, en niet direct.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat Israël het wel gewoon durft te kopen en de VS niet.
Aangezien dat een mening en geen feit is, heeft je bewering geen waarde. Iraakse Koerden zijn over het algemeen anti-Israel. Ik heb jaren met ze geleefd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 13:15 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Nogmaals, onzin, Koerden zijn ook een van de weinige volkeren die in grote aantallen Israel steunen, als ze conflicten hebben met wie dan ook, een kleine groepje, een minderheid, zal er ook wel zijn die de Palestijnen steunen maar dat kan ook zo.
Ik ben een Iraakse Koerd en dat is niet waar(in mijn omgeving dan. Zelf heb ik namelijk een andere mening).quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Aangezien dat een mening en geen feit is, heeft je bewering geen waarde. Iraakse Koerden zijn over het algemeen anti-Israel. Ik heb jaren met ze geleefd.
Dan ben je verkeerd geïnformeerd.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:17 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Aangezien dat een mening en geen feit is, heeft je bewering geen waarde. Iraakse Koerden zijn over het algemeen anti-Israel. Ik heb jaren met ze geleefd.
In Europa zal dat misschien wel anders zijn. Ik heb het over Irakquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben een Iraakse Koerd en dat is niet waar(in mijn omgeving dan. Zelf heb ik namelijk een andere mening).
Ja weet ik. Welke regio was je?quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:23 schreef lDDQD het volgende:
[..]
In Europa zal dat misschien wel anders zijn. Ik heb het over Irak.
Nogmaals, dat heb je verkeerd, in Irak steunen veel Koerden Israel, wel is het zo dat veel Koerden dit niet openlijk durven uit te spreken om de verhoudingen met Arabieren en Iran niet te veel onder druk te zetten, maar dat Israel daar al jaren is, en hun steunt, is geen geheim en daar zijn ze ook maar wat blij mee.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:23 schreef lDDQD het volgende:
[..]
In Europa zal dat misschien wel anders zijn. Ik heb het over Irak.
Ik denk dat jij verkeerd zit maar goed dat is door ons beiden niet te bewijzen. Als het niet openlijk gezegd wordt kan niemand het dus wetenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:30 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Nogmaals, dat heb je verkeerd, in Irak steunen veel Koerden Israel, wel is het zo dat veel Koerden dit niet openlijk durven uit te spreken om de verhoudingen met Arabieren en Iran niet te veel onder druk te zetten, maar dat Israel daar al jaren is, en hun steunt, is geen geheim en daar zijn ze ook maar wat blij mee.
Zawite en Duhok.quote:
Ooooh oke dan snap ik het. Ik zelf kom uit Sulaymaniyah en net als andere grote steden zijn Koerden daar eerst Koerd en daarna pas moslim. En daardoor zijn zij vaker pro Israël. In kleinere steden is het andersom en zijn ze vaker pro Palestina.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:35 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verkeerd zit maar goed dat is door ons beiden niet te bewijzen. Als het niet openlijk gezegd wordt kan niemand het dus weten.
[..]
Zawite en Duhok.
In dit geval denk ik dat de Israelische activiteiten in dit gebied voor zich spreken.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:35 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ik denk dat jij verkeerd zit maar goed dat is door ons beiden niet te bewijzen. Als het niet openlijk gezegd wordt kan niemand het dus weten.
[..]
Zawite en Duhok.
quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar er zijn heel veel van origine Koerdische joden. Alleen door Ataturk toen zijn er heel veel 'bekeert' tot het islam. Daarom is er zoveel sympathie daarnaar toe. Familie Berzani is bijv. van oorsprong joods.
Je snapt heus wel waarom hij dat deed. Ik weet heus wel dat zijn intentie niet was om de islam te verspreiden.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Atatürk was een kafir en was anti-Islam
Onzin dankzij Ataturk is Turkije de wereldmacht die het vandaag is, zonder Ataturk had Turkije een zelfde lot ondergaan als bijvoorbeeld Syrie of Irak, of wie weet in wat voor oorlogen uit elkaar zijn gevochten.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:47 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Atatürk was een kafir en was anti-Islam
Tot 7 jaar geleden waren ze Iran2. Doe niet alsof ze al honderd jaar 'wereldmacht (quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:57 schreef Taxandria het volgende:
[..]
Onzin dankzij Ataturk is Turkije de wereldmacht die het vandaag is, zonder Ataturk had Turkije een zelfde lot ondergaan als bijvoorbeeld Syrie of Irak, of wie weet in wat voor oorlogen uit elkaar zijn gevochten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |