Klopt ik maak het met spinazie, maar dat is (ook lekker) maar net niet. Weet je hoe het heet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, is zalig maar kan je hier idd niet krijgen, ik eet daar (in Thailand) vaak als ontbijt "Morning Glory" is een soort spinazie maar dan anders, gewokt in knoflook, echt zalig, heb ik toevallig van de week hier in de Aziatische markt bij de Euromast kunnen krijgen, jammiiiiieee!
Heel bijzonder maar dat BB ook toch!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteraard. Bijzondere gedachtegang wel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik maak het met spinazie, maar dat is (ook lekker) maar net niet. Weet je hoe het heet?
Zeewier kom ik hier niet mee weg en ik ben in de grootste supermarkt in China town geweest. en het is ook geen zeekraal. Dat kan ik wel kopen.
En ze moet het echt hier in Amsterdam hebben gekocht.
Even een edit: Ze was kok in een Thais restaurant, zou dus kunnen dat het import spul is.
Doet effe een zeiltje deronder!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay, als je even wacht dan ga ik me voorbereiden om heel hard te lachen.
Dat zeewier bedoel je? weet ik wel maar nu even niet, kom ik op terug!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik maak het met spinazie, maar dat is (ook lekker) maar net niet. Weet je hoe het heet?
Zeewier kom ik hier niet mee weg en ik ben in de grootste supermarkt in China town geweest. en het is ook geen zeekraal. Dat kan ik wel kopen.
En ze moet het echt hier in Amsterdam hebben gekocht.
Ik verwachte een lekker receptquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dat nog wel begreep.
Jij begon, laladelalaquote:
Weet je het of niet?quote:
Of Wakami?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nori bedoeld!
http://www.zeewier.net/
Nee dat kan ik wel kopen overal. Ooit kom ik er achterquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nori bedoeld!
http://www.zeewier.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |