Je BFF kwam vannacht nog langs. Ze miste je en bleef maar doorgaan met hoe leuk ze je vindt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:25 schreef isax het volgende:
[..]
tonnetje, fikje er in, wat houtzaagsel.
Ja jij bent er hè.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:49 schreef sararaats het volgende:
hoe gaat het hier? best wel stilletjes.
Uit de oven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het ziet er wel lekker uit iig.
ik rel niet en de popcorn is opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef Gert het volgende:
Hey folks, grusse aus Deutschland von mir und mein traue Kamerat Fahrrad.
Dag twee zit er op. Morgen nog maar 40 km fietsen en dan Hannover even bekijken voordat de trein gaat. Licht programma, dus de eerste halve liter zit er al in.
Wifi is wel ruk hier. Gaan jullie vanavond nog rellen?Dan koop ik een databundeltje als wifi het niet doet.
Relluuuuuuh!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef Gert het volgende:
Dag twee zit er op. Morgen nog maar 40 km fietsen en dan Hannover even bekijken voordat de trein gaat. Licht programma, dus de eerste halve liter zit er al in.
Wifi is wel ruk hier. Gaan jullie vanavond nog rellen?Dan koop ik een databundeltje als wifi het niet doet.
Groetjes terug. En is wel de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Uit de oven?
Ons maaltje was ook heerlijk!![]()
[ afbeelding ]
Ik zou die groeten uit de zak halen voordat je het op het fornuis zetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Uit de oven?
Ons maaltje was ook heerlijk!![]()
[ afbeelding ]
Ben blij dat je het ff zegt!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou die groeten uit de zak halen voordat je het op het fornuis zet
Paksoi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ff zegt!![]()
Was echt lekker joh, die Paksoy!
Is ook lekker, ik wok dat met knoflookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ff zegt!![]()
Was echt lekker joh, die Paksoy!
Ik wok alles met knoflook!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook lekker, ik wok dat met knoflook
Ik heb ooit bij een Thaise dame gegeten, en dat was zeewier, in de wok met knoflook. Ik kan het nergens vinden. En ik ben in Oosterse supermarkten geweest. Dat wil ik graag nog eens eten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik wok alles met knoflook!En lombok en uitjes!
Ik heb ooit bij een Chinese familie een soort gekruid krokant kalfsvlees gegeten. Ben nog steeds op zoek naar hoe en wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Thaise dame gegeten, en dat was zeewier, in de wok met knoflook. Ik kan het nergens vinden. En ik ben in Oosterse supermarkten geweest. Dat wil ik graag nog eens eten.
Ik weet wat je bedoeld, is zalig maar kan je hier idd niet krijgen, ik eet daar (in Thailand) vaak als ontbijt "Morning Glory" is een soort spinazie maar dan anders, gewokt in knoflook, echt zalig, heb ik toevallig van de week hier in de Aziatische markt bij de Euromast kunnen krijgen, jammiiiiieee!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Thaise dame gegeten, en dat was zeewier, in de wok met knoflook. Ik kan het nergens vinden. En ik ben in Oosterse supermarkten geweest. Dat wil ik graag nog eens eten.
Kut is dat he? Ik kan het haar ook niet vragen. Die zit weer in Thailand. Maar dat was zoooo lekker.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Chinese familie een soort gekruid krokant kalfsvlees gegeten. Ben nog steeds op zoek naar hoe en wat.
Chinezen geven hun keukengeheimen zelden prijs, in Thailand stap ik gewoon de keuken binnen!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Chinese familie een soort gekruid krokant kalfsvlees gegeten. Ben nog steeds op zoek naar hoe en wat.
Ja ik ken 't. Hetzelfde heb ik met een speciale versie van rundvlees met ui. Wil 't zo graag weten. Alleen die vliegreis van 17u is niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ik kan het haar ook niet vragen. Die zit weer in Thailand. Maar dat was zoooo lekker.
Ze kookte helemaal super en ik kreeg altijd dingen uit de vriezer mee
Chinezen delen alles met mij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Chinezen geven hun keukengeheimen zelden prijs, in Thailand stap ik gewoon de keuken binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |