Je BFF kwam vannacht nog langs. Ze miste je en bleef maar doorgaan met hoe leuk ze je vindt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:25 schreef isax het volgende:
[..]
tonnetje, fikje er in, wat houtzaagsel.
Ja jij bent er hè.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:49 schreef sararaats het volgende:
hoe gaat het hier? best wel stilletjes.
Uit de oven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het ziet er wel lekker uit iig.
ik rel niet en de popcorn is opquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef Gert het volgende:
Hey folks, grusse aus Deutschland von mir und mein traue Kamerat Fahrrad.
Dag twee zit er op. Morgen nog maar 40 km fietsen en dan Hannover even bekijken voordat de trein gaat. Licht programma, dus de eerste halve liter zit er al in.
Wifi is wel ruk hier. Gaan jullie vanavond nog rellen?Dan koop ik een databundeltje als wifi het niet doet.
Relluuuuuuh!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef Gert het volgende:
Dag twee zit er op. Morgen nog maar 40 km fietsen en dan Hannover even bekijken voordat de trein gaat. Licht programma, dus de eerste halve liter zit er al in.
Wifi is wel ruk hier. Gaan jullie vanavond nog rellen?Dan koop ik een databundeltje als wifi het niet doet.
Groetjes terug. En is wel de bedoeling ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:04 schreef Gert het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Uit de oven?
Ons maaltje was ook heerlijk!![]()
[ afbeelding ]
Ik zou die groeten uit de zak halen voordat je het op het fornuis zetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Uit de oven?
Ons maaltje was ook heerlijk!![]()
[ afbeelding ]
Ben blij dat je het ff zegt!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou die groeten uit de zak halen voordat je het op het fornuis zet
Paksoi.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ff zegt!![]()
Was echt lekker joh, die Paksoy!
Is ook lekker, ik wok dat met knoflookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ben blij dat je het ff zegt!![]()
Was echt lekker joh, die Paksoy!
Ik wok alles met knoflook!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ook lekker, ik wok dat met knoflook
Ik heb ooit bij een Thaise dame gegeten, en dat was zeewier, in de wok met knoflook. Ik kan het nergens vinden. En ik ben in Oosterse supermarkten geweest. Dat wil ik graag nog eens eten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik wok alles met knoflook!En lombok en uitjes!
Ik heb ooit bij een Chinese familie een soort gekruid krokant kalfsvlees gegeten. Ben nog steeds op zoek naar hoe en wat.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Thaise dame gegeten, en dat was zeewier, in de wok met knoflook. Ik kan het nergens vinden. En ik ben in Oosterse supermarkten geweest. Dat wil ik graag nog eens eten.
Ik weet wat je bedoeld, is zalig maar kan je hier idd niet krijgen, ik eet daar (in Thailand) vaak als ontbijt "Morning Glory" is een soort spinazie maar dan anders, gewokt in knoflook, echt zalig, heb ik toevallig van de week hier in de Aziatische markt bij de Euromast kunnen krijgen, jammiiiiieee!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Thaise dame gegeten, en dat was zeewier, in de wok met knoflook. Ik kan het nergens vinden. En ik ben in Oosterse supermarkten geweest. Dat wil ik graag nog eens eten.
Kut is dat he? Ik kan het haar ook niet vragen. Die zit weer in Thailand. Maar dat was zoooo lekker.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Chinese familie een soort gekruid krokant kalfsvlees gegeten. Ben nog steeds op zoek naar hoe en wat.
Chinezen geven hun keukengeheimen zelden prijs, in Thailand stap ik gewoon de keuken binnen!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij een Chinese familie een soort gekruid krokant kalfsvlees gegeten. Ben nog steeds op zoek naar hoe en wat.
Ja ik ken 't. Hetzelfde heb ik met een speciale versie van rundvlees met ui. Wil 't zo graag weten. Alleen die vliegreis van 17u is niet zo aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kut is dat he? Ik kan het haar ook niet vragen. Die zit weer in Thailand. Maar dat was zoooo lekker.
Ze kookte helemaal super en ik kreeg altijd dingen uit de vriezer mee
Chinezen delen alles met mij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Chinezen geven hun keukengeheimen zelden prijs, in Thailand stap ik gewoon de keuken binnen!
Klopt ik maak het met spinazie, maar dat is (ook lekker) maar net niet. Weet je hoe het heet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, is zalig maar kan je hier idd niet krijgen, ik eet daar (in Thailand) vaak als ontbijt "Morning Glory" is een soort spinazie maar dan anders, gewokt in knoflook, echt zalig, heb ik toevallig van de week hier in de Aziatische markt bij de Euromast kunnen krijgen, jammiiiiieee!
Heel bijzonder maar dat BB ook toch!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteraard. Bijzondere gedachtegang wel.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik maak het met spinazie, maar dat is (ook lekker) maar net niet. Weet je hoe het heet?
Zeewier kom ik hier niet mee weg en ik ben in de grootste supermarkt in China town geweest. en het is ook geen zeekraal. Dat kan ik wel kopen.
En ze moet het echt hier in Amsterdam hebben gekocht.
Even een edit: Ze was kok in een Thais restaurant, zou dus kunnen dat het import spul is.
Doet effe een zeiltje deronder!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Okay, als je even wacht dan ga ik me voorbereiden om heel hard te lachen.
Dat zeewier bedoel je? weet ik wel maar nu even niet, kom ik op terug!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt ik maak het met spinazie, maar dat is (ook lekker) maar net niet. Weet je hoe het heet?
Zeewier kom ik hier niet mee weg en ik ben in de grootste supermarkt in China town geweest. en het is ook geen zeekraal. Dat kan ik wel kopen.
En ze moet het echt hier in Amsterdam hebben gekocht.
Ik verwachte een lekker receptquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok dat hij dat nog wel begreep.
Jij begon, laladelalaquote:
Weet je het of niet?quote:
Of Wakami?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nori bedoeld!
http://www.zeewier.net/
Nee dat kan ik wel kopen overal. Ooit kom ik er achterquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Nori bedoeld!
http://www.zeewier.net/
Het leek op spinazie, ik dat in eerste instantie dat dat het was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:08 schreef Miek37 het volgende:
Hier nog een
http://www.aziatische-ing(...)-fruit-enzo/zeewier/
Pak Puay Leng?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leek op spinazie, ik dat in eerste instantie dat dat het was.
Ik ga nog wel een keer bij Isax in de buurt shoppen. Al zag ik tot mijn plezier dat er een oosterse markt is geopend min of meer om de hoek![]()
Dat komt niet uit zee? Maar ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Pak Puay Leng?
http://thaifood.about.com(...)ir-Fried-Spinach.htm
Je zei spinazie, dus ik dacht, maar okay.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat komt niet uit zee? Maar ziet er lekker uit.
Zeewier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je zei spinazie, dus ik dacht, maar okay.
Daar ging het in eerste instantie om jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Waarom vraag je 't als je weet dat het zeewier is? Of weet je niet welk zeewier?
Maar je weet het nu dus wel, of?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ging het in eerste instantie om ja
Neequote:
Die heeft de keusquote:
Maar dus even serieus hè, hoe komt die steen daar dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Dat zijn meest voor koude/salades wier, deze komt nog het meest in de buurt. Kombu (Japans, gedroogd bruinwier) Die kan gekookt dus ook gewokt. Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In dat geval, misschien staat ie ertussen.
http://www.aziatische-ing(...)-fruit-enzo/zeewier/
Jij kan dit.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn meest voor koude/salades wier, deze komt nog het meest in de buurt. Kombu (Japans, gedroogd bruinwier) Die kan gekookt dus ook gewokt. Ik ga het proberen
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar dus even serieus hè, hoe komt die steen daar dan.Landoctopus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar dus even serieus hè, hoe komt die steen daar dan.AliënsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik kan die user wel een beetje gelijk gevenquote:
Oh dus jij gelooft ook in Reptilians.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan die user wel een beetje gelijk geven
Nee die steen is gewoon met water meegesleeptquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh dus jij gelooft ook in Reptilians.![]()
Had het over die ouwe knar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die steen is gewoon met water meegesleept
Ik weet het, de looks misschien?quote:
Wat moet Donald Rumsfeld hier dan.quote:
Weird Al steelt ook van anderen, zal ie vast niet erg vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik schrok wel een beetje, blijkbaar heb ik het kapsel gestolen van Weird Al.
Je beseft dat hij altijd toestemming vraagt he? En dat als die niet gegeven wordt hij de plaat ook niet uitbrengt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weird Al steelt ook van anderen, zal ie vast niet erg vinden.
Je begrijpt dat dat afbreuk doet aan mijn grap he? En dat als je dit niet gezegd had het iedereen 'm episch zou vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je beseft dat hij altijd toestemming vraagt he? En dat als die niet gegeven wordt hij de plaat ook niet uitbrengt.
Ik weet ook nog een goeie. Wacht ff.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat afbreuk doet aan mijn grap he? En dat als je dit niet gezegd had het iedereen 'm episch zou vinden.
Ik huil één enkele traan terwijl ik zwijgend in de verte staar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je begrijpt dat dat afbreuk doet aan mijn grap he? En dat als je dit niet gezegd had het iedereen 'm episch zou vinden.
Weirdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je beseft dat hij altijd toestemming vraagt he? En dat als die niet gegeven wordt hij de plaat ook niet uitbrengt.
Last of the Mohicans.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik huil één enkele traan terwijl ik zwijgend in de verte staar.
Moet dit nou echt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:37 schreef Braindead2000 het volgende:
We hebben wat onnozel gelul nodig. Mijn vraag is dus: Waar zijn de vrouwen?
En dan zelf wegrennen wanneer ie net goed brand zeker.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik probeer een vuurtje op te steken.
Het is al warm genoeg godverdomme.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Ik probeer een vuurtje op te steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef Baconbus het volgende:
Lekker knallen!
Ik ben een Hollandse boerenmeid. Ik heb een koe en ik heb een geit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |