quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:05 schreef JufMariska het volgende:
Ik vandaag bij mijn ouders (er wordt thuis heel hard geklust door lief + zus & zwagerZij suggereerden zelf dat m'n hormonen en ik dan beter een dagje ver weg komden zijn ivm boelveel troep
)
Niet zoveel online hier, maar net even bijgelezen, ik doe een poging:
Klinkt goed Room, en prachtige naam!
Verdrietig Cygne, sterkte!
Niet weggaan SQ, je zou gemist worden!
+1 voor de blij-met-Mignonne
Hier schopte baby net hard in het rond, tot ontroering van mijn moeder die gelukzalig met haar handen op mijn buik zat
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ladies and gentleman!! We got her! De nieuwe mama van deshanty...![]()
Mn nieuwe kamergenoot, en ik verwacht morgen n kamper bijeenkomst...![]()
![]()
wil niemand vh hoofd stoten
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Malteser het volgende:
Egobericht:
Opa is vanavond overleden. Niet onverwacht en het is beter zo. Maar toch voel ik me leeg. Het was zo'n lieverd.
Ik heb een keer keelontsteking gehad met een verdikking precies ter hoogte van mijn kokhalsreflex. Elke keer dat ik slikte kon ik ook mijn emmertje opzoeken. En ja, dat ga je dus ook elke 2 seconden checkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef mignonne het volgende:
Ik zie mezelf nog zitten hoor op de bank, iedere anderhalve seconde slikken, zit het er nog?ja het zit er nog
![]()
en je zit ook niet verstopt ofzo? Het kan wel hoor, dat het daar vandaan komt, maar dan verwacht ik wel dat je heel erg verstopt zou zitten. En verder mja, je schildklier kan in zeldzame gevallen tijdens je zw.schap wat opzwellen, t kan ook zo zijn dat er wat zit, poliepje ofzo, kan ook heel goed (meest waarschijnlijke...) zijn dat je ooit iets gevoeld hebt alsof het bleef hangen en daardoor ga je erop letten en voel je het elke keer. Beetje jammer is dat van je lijf
Maar goed, ff vragen aan de man/vrouw die er hard voor geleerd heeft dan maar.
Dat dacht ik zelf ook al, maar ik ga dus nooit een discussie aan met iemand als ik niet overtuigt ben van mijn eigen gelijk. Tenzij het om meningen gaat en dan hou ik het luchtig. Maar goed ik vond het in deze ook niet waard. Ik kijk sowieso eerst verder voor ik iets aanneem voor zoete koek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
Buikspieren trainen tijdens dr zwangerschap mag volgens mij ook helemaal niet
Gecondoleerd malteser
En sterkte met zieke mini phaidra
Oh ja, leuk is dat he. Mijn schoonouders hebben een superschattige foto van mijn man als dreumes op de gang staan. Ik kijk altijd even verliefd naar dat ventje als ik erlangs loop. Wat een droppie was hij. (En dan wil ik zooo graag ook zo'n ventjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef Cygne het volgende:
Malteser![]()
GM tehehe.![]()
Ik heb vandaag fotoalbums met mijn schoonmoeder zitten kijken. En mijn man was zoooo schattig.![]()
Misschien heb ik er straks ook zo een.
![]()
![]()
Yup :-) En omdat we er nogal lang over gedaan hebben om zwanger te raken hebben ze er extra veel zin in ;-)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:02 schreef AwayTL het volgende:
...
Mariska, wat lief! Is het hun eerste kleinkind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dat volwassen is krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk issie he!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:18 schreef JufMariska het volgende:
Woah, leukerd is dat Cygne!! Zal morgen 's kijkn of ik hier ook wat kan opscharrelen![]()
En nog gecondoleerd Malteser, en hopelijk een goede nacht voor GM ondanks het eh.. Bijzondere gezelschap
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:11 schreef Cygne het volgende:
Slechte kwaliteit want foto van foto maar kiek tan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dat volwassen is krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je van whoppers houdt is t n waar paradijs... In ieder ander geval...
We hebben vanavond trouwens eeen rondleiding langs de kraamkamers en verloskamers gehad,.de verloskamers hebben een eigen unit met warmtelamp enz.. Echt n goed gevoel bij
S. 2014
J. 2016
Ik heb ooit een whopper op, zat augurk op. Nooit meer binnen geweest daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als je van whoppers houdt is t n waar paradijs... In ieder ander geval...
We hebben vanavond trouwens eeen rondleiding langs de kraamkamers en verloskamers gehad,.de verloskamers hebben een eigen unit met warmtelamp enz.. Echt n goed gevoel bij
zwangerkwaaltjesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:56 schreef Gevalletje het volgende:
Heb mee/bijgelezen, even zien wat ik nog weet![]()
Gefeliciteerd Roomsnoes! Mooie naam ook!
Sterkte Cygne.. En je man is idd een leukerd! Hoop ook op een kind met krulletjes
Gecondoleerd Malteser! Ook al is het soms maar beter, het blijft moeilijk..
Sterkte met in het ziekenhuis blijven GM! Maar zo te horen heb je afleiding tegenover je liggenBen benieuwd wat de naam bij hun gaat worden nu!
Hier gaat eten met kleinere beetjes tegelijk en heb in sommige dingen echt geen trek. M'n buik voelt minder opgeblazen dan vorige week, lijkt minder bol geloof ik. Valt allemaal nog hartstikke mee nu, behalve dat ik niet kan rennen of hard door kan lopen omdat het voelt alsof m'n tetten als boksballen gebruikt zijn..
Had ik soort van beloofd toch?quote:Op zondag 27 juli 2014 06:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Met mega weeën nog ff op fok?!
Succes! Hoop voor je dat t doorzet.
Ik zou zo graag ja zeggen, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee.... De gordijnen zijn dichtgetrokken gisterenavond en niet meer open gegaan... Kwam alleen n hoop gesnurk achter vandaan vannacht...quote:Op zondag 27 juli 2014 08:13 schreef Zoë23 het volgende:
Pff gelukkig Spees
Twinklespannend
Rady
Ook al creatieve voornemens![]()
Als ik over 3wk vakantie heb ga ik ook maar eens wat dingetjes uitproberen
Nu geen geduld/ rust voor
Succes Gm87!
Leuke kamergenoten! Is ze wel aardig verder?
quote:Op zondag 27 juli 2014 08:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik zou zo graag ja zeggen, maar ik heb eerlijk gezegd geen idee.... De gordijnen zijn dichtgetrokken gisterenavond en niet meer open gegaan... Kwam alleen n hoop gesnurk achter vandaan vannacht...
Ach ja... Als t goed is mag ze straks naar huis.
Dat zou zomaar kunnen!quote:Op zondag 27 juli 2014 08:28 schreef Amsel het volgende:
Misschien zit ze wel net zo hard op Zwangerschapspagina of Babybites te roddelen over jou GM!
Twinkle spannend!! Kom maar op met die baby
"me roommeet hier is egt raar joh ze kijk alleen ma na dr foon en gisteren wou ik dr zo de naam van me wondertje gaan vertelle ma toen dee ze so die gordijn dicht dus ja maar goed zulke mensen moet je ook hebe denk ik "quote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 08:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
"me roommeet hier is egt raar joh ze kijk alleen ma na dr foon en gisteren wou ik dr zo de naam van me wondertje gaan vertelle ma toen dee ze so die gordijn dicht dus ja maar goed zulke mensen moet je ook hebe denk ik "
Twinkle succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goedquote:Op zondag 27 juli 2014 08:56 schreef Crumpette het volgende:
Twinkle, spannend! zet hem op!
![]()
Sicilia, goed op jezelf en je beeb passen hooren waar zijn je mooie buukfoto's?
Ja niet van ons dus hè? We passen alleen op deze zomer.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:57 schreef Phaidra het volgende:
Kwak wat ziet het er geweldig uit! Droomtuin!
I know!quote:Op zondag 27 juli 2014 14:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja niet van ons dus hè? We passen alleen op deze zomer.
Vorig jaar was t net opgeleverd en nog helemaal kaal! (Ouders konden zes bij eenentwintig meter extra tuin kopen doordat de kwekerij erachter failliet ging. Vroeger eindigde de achtertuin bij de sloot!)
Ja sowieso tot dinsdagquote:
Dat had ik ook vrijdagquote:Op zondag 27 juli 2014 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht even dat het mijn gigantische kloppende placenta-ader was, maar het ging langzamer dan mijn hartslag
Jaaaaquote:
Ja begin van de middag heeft ze een minuut of tien vrij fanatiek bewogen! Sindsdien houdt het weer niet over maar heb net ook gefietst en gewandeld en weer gefietst en dan voel ik dr normaal ook nauwelijks. Dus ben wel weer gerustgesteldquote:Op zondag 27 juli 2014 14:15 schreef Heliotrope het volgende:
Wauw kwakzor, goed (voor)uitzicht voor je vakantie, geniet ervan!
Voel je haar alweer meer Spees?
Wauw, 50k.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook krijgerrik wandelde eerst minimaal 50k per week en nu ga ik al dood als ik een rondje kanaal doe van 2000 meter
can't wait! Lekker hobbelen met de kinderwagen
Ja, dit! Het is best even wennen aan mijn nieuwe lijf. Schrik elke keer toch weer even als ik mezelf in de spiegel zie.quote:Op zondag 27 juli 2014 19:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik snap je ook wel hoor DaD, ik heb vandaag al een paar keer tegen mn vriend gezegd dat ik er zo aan moet wennen dat mijn benen zo 'dik' zijn. Dat zíjn ze objectief gezien niet eens, maar wel gewoon vergeleken met wat ik normaal gewend ben. En ik weeg boven de 70, rationeel gezien weet ik ook precies hoe dat komt (en gezien dit mijn tweede is, ook dat ik er echt wel weer vanaf kom) maar dat getal is gewoon gek als je normaal altijd 60-61kg weegt. Of je nou licht of zwaar bent vóór een zwangerschap, ik denk dat heel veel vrouwen er soms moeite mee hebben of er erg aan moeten wennen dat zowel je lichaam als dat getal op de weegschaal zo verandert.
ben jij 2 meter?quote:Op zondag 27 juli 2014 19:40 schreef Zolena het volgende:
Ik heb normaal geen problemen met mijn gewicht, ben (net) niet te zwaar. Maar wel bijna 90 kg (voor de zwangerschap). Ik had de vorige keer ook vreselijk moeite met die 100. En daar ben ik dus heel ruim overheen gegaan. Was meer dan +25 (gestopt met wegen toen). Het ging er allemaal weer af. Zonder dieet, gewoon eten wat ik altijd al at. En bv hielp vast ook wel iets. En toch heb ik er nu weer geen zin in. Die 100, suf he.
Cholula succes met echo morgen.
Ik wéét gewoon dat t niet echt pijn doet en dat ik na afloop altijd denk "jezus kwakquote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vervelend lijkt me dat. Ik kan niet tegen het aanzicht van bloed dat in het buisje stroomt, maar daarvoor kun je gewoon opzij kijken. Prikangst gaat wel wat dieper.
Letterlijkquote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Vervelend lijkt me dat. Ik kan niet tegen het aanzicht van bloed dat in het buisje stroomt, maar daarvoor kun je gewoon opzij kijken. Prikangst gaat wel wat dieper.
heb jij vogelangst?quote:Op zondag 27 juli 2014 21:04 schreef AwayTL het volgende:
Nou ja, kan me voorstellen dat ik ook de zenuwen zou hebben als ik een afspraak in moest plannen om even 5 minuten in een voilliere door te brengen. Ieder zn angst toch?
Mentaal voorbereiden is niks mis mee. Vind het knap dat je er zo dapper in staat!
+1, ik kijk ook altijd wegquote:Op zondag 27 juli 2014 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En angsten.. het zweet breekt me uit als ik ballonnen zie. Die knallen.. brr.. Ben ook bang voor vuurwerk dat knalt.![]()
Speciaal voor SQ.. rooster én glas!quote:Op zondag 27 juli 2014 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij vogelangst?
Ik heb roosterfobie... Ik kan niet op een rooster of glasplaat staanbovenop empire state building? Geen issue. Op een metrorooster staan? Angstzweet.
kggggggghhhhhquote:Op zondag 27 juli 2014 21:17 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Speciaal voor SQ.. rooster én glas!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2014 21:16 schreef Skittles het volgende:
Als je bang bent voor de pijn is er ook nog Emla zalf of pleister die je een tijd van tevoren aan kan brengen en de plek waar je geprikt wordt verdoofd, Kwak.
Ik weet niet hoeveel tijd er tussen de twee prikken zit bij een OGTT en of je angst daarmee weg is, maar misschien heb je er wat aan![]()
Link naar medicijninformatie in spoilerVoor morgen niet meer, maar misschien voor later. Op zich vind ik t niet eens pijn doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En angsten.. het zweet breekt me uit als ik ballonnen zie. Die knallen.. brr.. Ben ook bang voor vuurwerk dat knalt.. Het is gewoon een irrationele angst voor dat er iets in me prikt of snijdt.
Ik meld het altijd aan degene die prikt en ik knijp mn ogen dicht. Maar de zenuwen beginnen al als ik voor iets anders in t ziekenhuis kom en die ontsmettingsalcohol ruik.
Het komt goed, heb vriendje om in te knijpen tot t zo ver is, in t hokje ben ik liever alleen.
Edit: misschien voor de tweede prik... Kun je er gewoon om vragen?Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb weinig gelezen vandaag.. is het rustig gebleven bij Twinkle?
Oh ik wist niet dat het al voor morgen was. Het ziekenhuis waar ik bloed ging prikken kun je er wel om vragen, maar hoe dat in elk ziekenhuis geregeld is weet ik niet. Het wordt ook vaak gebruikt voor kinderen met angst en ze hebben (meestal) wel pleisters op voorraad liggen.quote:Op zondag 27 juli 2014 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Voor morgen niet meer, maar misschien voor later. Op zich vind ik t niet eens pijn doen. Het is gewoon een irrationele angst voor dat er iets in me prikt of snijdt.
Ik meld het altijd aan degene die prikt en ik knijp mn ogen dicht. Maar de zenuwen beginnen al als ik voor iets anders in t ziekenhuis kom en die ontsmettingsalcohol ruik.
Het komt goed, heb vriendje om in te knijpen tot t zo ver is, in t hokje ben ik liever alleen.
Edit: misschien voor de tweede prik... Kun je er gewoon om vragen?
Nee, dat bedacht ik mij ook vrijdag. Ze is wel voor vrijwilligerswerk weg. Misschien dat verlengd is?quote:Op zondag 27 juli 2014 22:04 schreef Heliotrope het volgende:
Tijdje niets van LadyTagliatelle gelezen trouwens, of heb ik iets gemist?voor de hormonen.
Vakantie hebben we toch ook maar geboekt ondanks de doemscenario's. Laatste vakantie samen heeft toch ook wel iets heel leuks. En dan de volgende keer met zijn drieën
Vorige week zat hier een (post)duif op het balkon die ik niet gezien had. Loop ik heel vrolijk het balkon op, begint dat beest opeens keihard te fladderenquote:Op zondag 27 juli 2014 22:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Nee, dat bedacht ik mij ook vrijdag. Ze is wel voor vrijwilligerswerk weg. Misschien dat verlengd is?
Waar gaan jullie heen op vakantie helio? Lekker hoor!
Sugar. Ben benieuwd of het door gaat zetten.
En die vogelangst.. Tja het zijn gewoon sneaky bastards die vanui het niks langs je heen gaan en vanuit de lucht zo ineens een aanval kunnen inzetten. Kan wel normaal functioneren overigens hoor :p. Ik hou vogels alleen wat beter in de gaten, vooral duiven.
Uilen zijn tof! Die zie ik nl nooit in het echt.
Jij bent mij! Alleen durf ik ook geen tattoo of piercingsquote:Op zondag 27 juli 2014 22:34 schreef JufMariska het volgende:
De commode wordt 'vintage blue' met witte knoppen, het hemeltje voor de wieg wit of wit met grijs.
De globe wordt het nachtlampje, die is dan weer van de kinderkamer van man
Enne... Irreële angsten, heeft u even..? Spinnen/insecten, prikangst (maar wel een tattoo), bang om te vallen indien er geschaatst/geskate/hard gefietst/door de sneeuw gefietst moet worden... Etc
Ik heb een vrij uitgebreid medisch verleden, dus ergens diep van binnen is er iets stuk qua lichamsintegriteit. Daarbij was mijn moeder pánisch dat ik zou vallen en riep ze dus voortdurend dat ik moest oppassen, uitkijken, voorzichtig doen enz, dat helpt ook niet echt mee.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Jij bent mij! Alleen durf ik ook geen tattoo of piercings
Ik denk dat de conclusie voor mij is dat ik gewoon bang ben voor pijn/kapotte huid. Wilde als kind ook nooit vallen.
Ironisch genoeg krab ik mezelf zonder problemen helemaal open
Wolkbreuk hier trouwens. Gelukkig was J net klaar met de tuin besproeien
Oh ik wilde het niet bagatelliseren hoor! Hoop dat t niet zo overkwam.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:00 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Ik heb een vrij uitgebreid medisch verleden, dus ergens diep van binnen is er iets stuk qua lichamsintegriteit. Daarbij was mijn moeder pánisch dat ik zou vallen en riep ze dus voortdurend dat ik moest oppassen, uitkijken, voorzichtig doen enz, dat helpt ook niet echt mee.
Oh en vieze handen! Geen echte smetvrees gelukkig, maar vieze handen... Huuuuuh :-/
Hehe, er is hier 1 vogel een keer naar binnen gehipst vorig jaar. Heb snel de deuren dichtgegooid en heb schoonvaders gebeldquote:Op zondag 27 juli 2014 23:06 schreef Radyhyn het volgende:
Trouwens over die vogeltjes hé... I wuvs vogeltjes![]()
Niet in een kooitje ofzo.. maar gewoon de natuur in met een verrekijker en vogels spotten
Vroeger deed ik dat heel veel.. nu alleen nog af en toe... maar ik herken de meeste soorten wel en sommige ook door hun zang![]()
Heb ook totaal geen moeite ze op te pakken ofzo. Er was een paar weken terug een gierzwaluw bij ons naar binnen gevlogen door het klepraampje in de kattenkamer... fladderen dat ie deed. Maar zonder problemen gepakt en in de tuin vloog hij netjes weer weg van mijn hand![]()
Weetje: Gierzwaluwen landden nooit.. ze slapen ook in de lucht.. alleen als ze nestelen komen ze op hun nest om te broeden en voeden. Ze hebben dan ook zeer kleine mini-pootjes die niet echt goed werken
En dat was weer een verhaaltje voor het slapen gaan.. truste!
Die vd vicks onthoud ik...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:01 schreef Kyara het volgende:
Hier ook overgeefangst. En op roosters stap ik ook niet. Maar dat komt door hoogtevrees volgens mij. Van die foto krijg ik ook knikkende knietjes.
Hier in huis in elk geval de stelregel: ik doe de poepincidenten en man de kotsincidenten. En verder doet een beetje dampo/vicks onder je neus ook wonderen....
Hoe doe je dat dan? Ik zie het mezelf écht niet doen.quote:Op zondag 27 juli 2014 23:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die vd vicks onthoud ik...
Panisch wordt ik als mensen in mn buurt zeggen: ik ben misselijk, of als er buikgriep oid heerst....
Heel handig in de kinderopvang..
door je neus gaan ademen,.je kunt t kind niet laten lopen, en mijn collega was nog erger, die liep weg... Ja dan moet je wel!quote:Op zondag 27 juli 2014 23:39 schreef Cwen het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Ik zie het mezelf écht niet doen.
Van mijn eigen kind kan ik het toch beter hebben dan van een willekeurig ander persoon. Als ik alleen thuis ben, doe ik het heus wel, maar ik word er zelf ook misselijk van en moet me inhouden om niet de hele tijd bah bah bah bah bah te jammeren. En daarna eet ik uit voorzorg twee dagen alleen licht verteerbare dingenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
door je neus gaan ademen,.je kunt t kind niet laten lopen, en mijn collega was nog erger, die liep weg... Ja dan moet je wel!
En jij doet t ook als je meisje spuugt en er is verder niemand...
Lief dat je het vraagt! Ik heb n redelijke nacht gehad, dankzij oordopjesquote:Op maandag 28 juli 2014 07:30 schreef Heliotrope het volgende:
Goedemorgen!
Gewoonmezelf, heb je deze nacht een beetje geslapen?
Sugarsnap is verder stil gebleven volgens mij, heeft het toch doorgezet?
Ohja, LadyTagliatelle was er ook gewoon niet.
Kamertje wordt leuk JufMariska!
Ja heerlijk op vakantie (Duitsland wordt het), helemaal zin in!
Het blijft ook gewoon smerig....quote:Op maandag 28 juli 2014 08:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van mijn eigen kind kan ik het toch beter hebben dan van een willekeurig ander persoon. Als ik alleen thuis ben, doe ik het heus wel, maar ik word er zelf ook misselijk van en moet me inhouden om niet de hele tijd bah bah bah bah bah te jammeren. En daarna eet ik uit voorzorg twee dagen alleen licht verteerbare dingen.
Als we samen zijn, doet mijn vriend het meeste opruimwerk. Maar gisternacht zat 2x ons halve bed onder en mini van top tot teen en dan moet ik toch ook wat doen. En daarna ligt er een zurig ruikend kind naast je in bed (ondanks douche- en schrobbeurt), met een nog viezer ruikende lievelingsknuffel. Zo kom ik vanzelf steeds een klein stapje verder, maar wennen zal het wel nooit.
Zijn er ook mensen die NIET kotsen in het Schip?quote:Op maandag 28 juli 2014 08:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het blijft ook gewoon smerig....
Vorig jaar waren wij in de efteling, en toen gingen we in dat schip, blijkbaar had iemand kort daarvoor gekotst aan de zijkant, maar dan wordt ik echt gek... Dan wil ik er alleen maar uit!!!
Ik vind achtbanen zo leukquote:Op maandag 28 juli 2014 09:01 schreef Stormqueen het volgende:
Het schipachtbanen
![]()
Draaimolens
Dad, jij ook beterschap!
Oh, misschien had je een lage bloedsuiker dan? Kun je ook naar en zweterig van worden. Heb je dat vaker?quote:Op maandag 28 juli 2014 09:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen idee waardoor het komt! Heb een banaan gegeten net en daar lijkt het wat van op te knappen. Over een uurtje naar de vk en verder hoef ik niets vandaag, dat scheelt..
dat is matig!quote:Op maandag 28 juli 2014 09:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind achtbanen zo leuk. Ik zou echt willen dat ik er niet zo misselijk van werd. De houten achtbaan van de Efteling was voor zover ik weet de enige waarvan ik niet moet overgeven en die is nu weg
De Vogelrok was denk ik het klapstuk. Dat was uren kotsen
Ja, die persoon die jij vanuit het topje van de achtbaan ziet nagelbijten tussen de buggy's ben ikquote:Op maandag 28 juli 2014 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is matig!![]()
![]()
Dus jij moet altijd op de tassen letten?
Hehehehehe, naast mijn moeder-met-evenwichtsstoornisquote:Op maandag 28 juli 2014 09:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, die persoon die jij vanuit het topje van de achtbaan ziet nagelbijten tussen de buggy's ben ik
Niet op deze manier, nee. Ik word normaal alleen bloedchagrijning van te weinig eten. Ik heb alleen m'n ontbijt net nog maar een uur op, maar goed, het gaat nu in ieder geval weer beter.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh, misschien had je een lage bloedsuiker dan? Kun je ook naar en zweterig van worden. Heb je dat vaker?
Mn man kotst niet in atracties en ik ook niet maar ik wordt er wel heel misselijk van...quote:Op maandag 28 juli 2014 08:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen die NIET kotsen in het Schip?
Er is bijna geen pretpark waar ik niét gekotst hebik laat me voortaan door niemand meer overhalen om in welke achtbaan of schommelhorror dan ook te gaan
Beterschap SQ, hoop dat t vanzelf wegtrekt.
DaD, naar zeg. Enig idee waar het door komt? Kun je rustig aandoen vandaag?
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben wel eens in Bottrop (?) in een achtbaan geweest waar ik al aan het kotsen was voordat ie stilstond. Niet in volle vaart, maar zeg maar bij het rangeren naar de beginplek. Vraagt er serieus iemand: "Nou zo erg was ie toch ook niet?" "Nee! Zo erg was ie niet, dit is mijn lievelingsboulimiaplek nou goed?"
Ik ben je collega, zeg maar...quote:Op zondag 27 juli 2014 23:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
door je neus gaan ademen,.je kunt t kind niet laten lopen, en mijn collega was nog erger, die liep weg... Ja dan moet je wel!
En jij doet t ook als je meisje spuugt en er is verder niemand...
Dat was nog in de periode dat ik me liet overhalen door 10 keer 'nee deze is écht niet zo erg hoor, hier kún je niet eens misselijk van worden'.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik vind het wel bewonderenswaardig dat je het tóch blijft proberen
getuigt van karakter
quote:Op maandag 28 juli 2014 09:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat was nog in de periode dat ik me liet overhalen door 10 keer 'nee deze is écht niet zo erg hoor, hier kún je niet eens misselijk van worden'.
't is inderdaad iets fysieks denk ik, evenwichtsorgaan ofzo. Mijn tweelingzus heeft t ook. Hebben wel eens staan synchroonkotsen in de bloemperkjes van de Efteling!
Die periode heb ik afgesloten
O, dat kan inderdaad alle kanten op... Ik hoop voor je dat je niet te lang meer hoeft te wachten!quote:Op maandag 28 juli 2014 08:49 schreef Sugarsnap het volgende:
Marel, mijn oudste is geboren met 40+4 en de jongste met 39+1, dus het kan alle kanten op. Ik hoop niet zo zeer op een eerder dan 40 weken bevalling, maar ik ben er gewoon helemaal klaarmee.
lol, deze bevalt écht met de buurvrouwquote:Op maandag 28 juli 2014 10:14 schreef geppie het volgende:
Die van familie van die Kayla dan, alleen maar mot met elkaar
iddquote:Op maandag 28 juli 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lol, deze bevalt écht met de buurvrouw
Ja het is echt zo knus!quote:Op maandag 28 juli 2014 10:24 schreef Zoë23 het volgende:
Fee
Stapelbedleuk!
Fijn dat S overdag zindelijk is.
Mijn S sinds dr verjaardag en het is toch wel erg prettig! (en scheelt nogalpampers zijn ook best prijzig)
Hoeveel weken ben je nu? heb je alweer een nieuwe buikfoto?
+1quote:Op maandag 28 juli 2014 09:21 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik ben je collega, zeg maar...
Heb geen last van de lucht - algehele paniek zorgt ervoor dat je niks meer ruikt. Maar handelen? Ik waag het te betwijfelen. En bij ons in bed als ze ziek is? Dan slaap ik op de bank... Het is best vervelend, ik kom ook niet bij Het Schip in de buurt.
Dat klinkt goedquote:Op maandag 28 juli 2014 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zoë, vaker kleine beetjes eten, niet te snel opstaan vanuit rust en me verder vooral geen zorgen maken. Een dip in de bloeddruk betekent volgens haar nu juist dat mijn lichaam alles goed aan het reguleren is, waardoor de kans op een te hoge bloeddruk aan het einde van de zwangerschap lager is..
aww ja dat is stom als je er zo tegenaan hikt. beterschap hoor!quote:Op maandag 28 juli 2014 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Zweethooft, zweetklauwen, maar geen koorts. Ik hou van koorts, koorts is namelijk tastbaarik ga maar een paar citrusvruchten kopen
quote:Op maandag 28 juli 2014 13:06 schreef Risu het volgende:
Mijn man is verkouden, en ik ben allergisch voor aanstellerietis, dus lekker weekend gehad.
![]()
Waarom ben jij nooit ziek? Uuuuch uuuuuuuuuuuuuuch. Ik wil hem slaan.![]()
Die hormonen zitten me nou dus nog een tikkie erger in de weg.
ik leer heel veel bij...quote:Op maandag 28 juli 2014 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
En ik altijd maar denken dat een stabiele regelmatige hartslag iets goeds was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dit ook inderdaad!quote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het nogal zorgwekkend dat ze bij iemand die al exceptioneel angstig is, de angst nog eens extra gaan voeden door opname, tig onderzoeken, en vervolgens geen communicatie
Dat ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het nogal zorgwekkend dat ze bij iemand die al exceptioneel angstig is, de angst nog eens extra gaan voeden door opname, tig onderzoeken, en vervolgens geen communicatie
K was heel stabiel, maar de laatste tijd word dat natuurlijk steeds minder..quote:Op maandag 28 juli 2014 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |