quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:05 schreef JufMariska het volgende:
Ik vandaag bij mijn ouders (er wordt thuis heel hard geklust door lief + zus & zwagerZij suggereerden zelf dat m'n hormonen en ik dan beter een dagje ver weg komden zijn ivm boelveel troep
)
Niet zoveel online hier, maar net even bijgelezen, ik doe een poging:
Klinkt goed Room, en prachtige naam!
Verdrietig Cygne, sterkte!
Niet weggaan SQ, je zou gemist worden!
+1 voor de blij-met-Mignonne
Hier schopte baby net hard in het rond, tot ontroering van mijn moeder die gelukzalig met haar handen op mijn buik zat
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:21 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ladies and gentleman!! We got her! De nieuwe mama van deshanty...![]()
Mn nieuwe kamergenoot, en ik verwacht morgen n kamper bijeenkomst...![]()
![]()
wil niemand vh hoofd stoten
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Malteser het volgende:
Egobericht:
Opa is vanavond overleden. Niet onverwacht en het is beter zo. Maar toch voel ik me leeg. Het was zo'n lieverd.
Ik heb een keer keelontsteking gehad met een verdikking precies ter hoogte van mijn kokhalsreflex. Elke keer dat ik slikte kon ik ook mijn emmertje opzoeken. En ja, dat ga je dus ook elke 2 seconden checkenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef mignonne het volgende:
Ik zie mezelf nog zitten hoor op de bank, iedere anderhalve seconde slikken, zit het er nog?ja het zit er nog
![]()
en je zit ook niet verstopt ofzo? Het kan wel hoor, dat het daar vandaan komt, maar dan verwacht ik wel dat je heel erg verstopt zou zitten. En verder mja, je schildklier kan in zeldzame gevallen tijdens je zw.schap wat opzwellen, t kan ook zo zijn dat er wat zit, poliepje ofzo, kan ook heel goed (meest waarschijnlijke...) zijn dat je ooit iets gevoeld hebt alsof het bleef hangen en daardoor ga je erop letten en voel je het elke keer. Beetje jammer is dat van je lijf
Maar goed, ff vragen aan de man/vrouw die er hard voor geleerd heeft dan maar.
Dat dacht ik zelf ook al, maar ik ga dus nooit een discussie aan met iemand als ik niet overtuigt ben van mijn eigen gelijk. Tenzij het om meningen gaat en dan hou ik het luchtig. Maar goed ik vond het in deze ook niet waard. Ik kijk sowieso eerst verder voor ik iets aanneem voor zoete koek.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:52 schreef kwakz0r het volgende:
Buikspieren trainen tijdens dr zwangerschap mag volgens mij ook helemaal niet
Gecondoleerd malteser
En sterkte met zieke mini phaidra
Oh ja, leuk is dat he. Mijn schoonouders hebben een superschattige foto van mijn man als dreumes op de gang staan. Ik kijk altijd even verliefd naar dat ventje als ik erlangs loop. Wat een droppie was hij. (En dan wil ik zooo graag ook zo'n ventjequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:06 schreef Cygne het volgende:
Malteser![]()
GM tehehe.![]()
Ik heb vandaag fotoalbums met mijn schoonmoeder zitten kijken. En mijn man was zoooo schattig.![]()
Misschien heb ik er straks ook zo een.
![]()
![]()
Yup :-) En omdat we er nogal lang over gedaan hebben om zwanger te raken hebben ze er extra veel zin in ;-)quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:02 schreef AwayTL het volgende:
...
Mariska, wat lief! Is het hun eerste kleinkind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dat volwassen is krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Leuk issie he!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:18 schreef JufMariska het volgende:
Woah, leukerd is dat Cygne!! Zal morgen 's kijkn of ik hier ook wat kan opscharrelen![]()
En nog gecondoleerd Malteser, en hopelijk een goede nacht voor GM ondanks het eh.. Bijzondere gezelschap
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:11 schreef Cygne het volgende:
Slechte kwaliteit want foto van foto maar kiek tan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als dat volwassen is krijg je dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je van whoppers houdt is t n waar paradijs... In ieder ander geval...
We hebben vanavond trouwens eeen rondleiding langs de kraamkamers en verloskamers gehad,.de verloskamers hebben een eigen unit met warmtelamp enz.. Echt n goed gevoel bij
S. 2014
J. 2016
Ik heb ooit een whopper op, zat augurk op. Nooit meer binnen geweest daar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
als je van whoppers houdt is t n waar paradijs... In ieder ander geval...
We hebben vanavond trouwens eeen rondleiding langs de kraamkamers en verloskamers gehad,.de verloskamers hebben een eigen unit met warmtelamp enz.. Echt n goed gevoel bij
zwangerkwaaltjesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:56 schreef Gevalletje het volgende:
Heb mee/bijgelezen, even zien wat ik nog weet![]()
Gefeliciteerd Roomsnoes! Mooie naam ook!
Sterkte Cygne.. En je man is idd een leukerd! Hoop ook op een kind met krulletjes
Gecondoleerd Malteser! Ook al is het soms maar beter, het blijft moeilijk..
Sterkte met in het ziekenhuis blijven GM! Maar zo te horen heb je afleiding tegenover je liggenBen benieuwd wat de naam bij hun gaat worden nu!
Hier gaat eten met kleinere beetjes tegelijk en heb in sommige dingen echt geen trek. M'n buik voelt minder opgeblazen dan vorige week, lijkt minder bol geloof ik. Valt allemaal nog hartstikke mee nu, behalve dat ik niet kan rennen of hard door kan lopen omdat het voelt alsof m'n tetten als boksballen gebruikt zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |