Kap eens met je poultjes geneuzel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:08 schreef marcodej het volgende:
Kutkonig gaat tweede worden. NEE! NEE! NEE!
Dit is toch echt slechter, by farquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Rasmussen vergeten een jaar of 8 geleden ?
Km of 8 nog denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Wat is de tijdslimiet vandaag ? Mollema moet nog even doorfietsen denk ik om daar onder te duiken.
17 minuten ofzoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Wat is de tijdslimiet vandaag ? Mollema moet nog even doorfietsen denk ik om daar onder te duiken.
Gewoon over die fiets heen pissen om een statement te makenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:09 schreef kilon het volgende:
Mollema moet de eer aan zichzelf houden. Afstappen en Bianchi/Belkin kapot maken in de media.
Leuk om even terug te zien.quote:
Ja, misschien dat van Garderen en Nibali er nog voor kunnen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Konig heeft op het laatst wat verloren.
Van Garderen lag al een halve minuut achter meen ik , dat gaat hij nooit goedmaken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, misschien dat van Garderen en Nibali er nog voor kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |