SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Lees de klacht effe goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:10 schreef LittleLady het volgende:
Tja ik haal eens in de zoveel tijd ook allemaal slechte dingen, maar doe daar wel weken mee. Wie weet doet deze vrouw dat ook
Het is niet zo zeer dat iedereen super gezond moet eten ofso. Maar als je zo fucked up ben dat je overgewicht heb, een lelijke huid heb, moeite met lopen. Dan ga je jezelf toch niet zitten vergiftigen..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:10 schreef LittleLady het volgende:
Tja ik haal eens in de zoveel tijd ook allemaal slechte dingen, maar doe daar wel weken mee. Wie weet doet deze vrouw dat ook
Ik ook, beetje Mora snacks en Mora ijs.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja en het is weekend, ik heb net ook allemaal frituurhapjes gekocht.
Mora ijs?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ook, beetje Mora snacks en Mora ijs.
Ja vind soms wel gezellig als er visite is, blokje kaas is ook zo afgezaagd tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ook, beetje Mora snacks en Mora ijs.
Lol probeer je nu mijn topic te verpesten, omdat ik je in een ander topic uitgedisd heb? Hahahahahaquote:
Tja ieder zijn hobbyquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:15 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Het is niet zo zeer dat iedereen super gezond moet eten ofso. Maar als je zo fucked up ben dat je overgewicht heb, een lelijke huid heb, moeite met lopen. Dan ga je jezelf toch niet zitten vergiftigen..
Nee, weet niet.quote:
Ja of donuts erbij, is ook erg lekker voor de visite en Marokkaanse zoete thee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:20 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja vind soms wel gezellig als er visite is, blokje kaas is ook zo afgezaagd tegenwoordig
Ja al vind ik die borrelworst met name die pittige ook erg lekkerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:22 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee, weet niet.
[..]
Ja of donuts erbij, is ook erg lekker voor de visite en Marokkaanse zoete thee.
Ja die pittie is lekker smeuïg of anders wat je ook moet proberen is kippenworst met gesmolten kaas erin.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:24 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja al vind ik die borrelworst met name die pittige ook erg lekker
Als iedereen domweg maar ongezond blijft eten en kopen wordt het moeilijk om zelf goed voedsel te vinden. Ik zit altijd lang te zoeken in de winkel en mijn broertje drinkt bijvoorbeeld ook heel veel energy drankjes en ongezonde dingen door zijn vrienden en die reclames.quote:
Nou ja straks eerst lekker roerbakmie makenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja die pittie is lekker smeuïg of anders wat je ook moet proberen is kippenworst met gesmolten kaas erin.
Groente en fruitafdeling zijn meestal in begin van de winkelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:27 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Als iedereen domweg maar ongezond blijft eten en kopen wordt het moeilijk om zelf goed voedsel te vinden. Ik zit altijd lang te zoeken in de winkel en mijn broertje drinkt bijvoorbeeld ook heel veel energy drankjes en ongezonde dingen door zijn vrienden en die reclames.
Geef zijn vrienden en reclames maar de schuldquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:27 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Als iedereen domweg maar ongezond blijft eten en kopen wordt het moeilijk om zelf goed voedsel te vinden. Ik zit altijd lang te zoeken in de winkel en mijn broertje drinkt bijvoorbeeld ook heel veel energy drankjes en ongezonde dingen door zijn vrienden en die reclames.
Raar he dat de verzorgingspremie zo hoog is.quote:
Wat een onzin om dan de belasting op fastfood te verhogen. Ik eet 4x per jaar bij de mac en ben slank. Geen zin om belasting te betalen vanwege dat soort malloten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:45 schreef Antaris het volgende:
[..]
Raar he dat de verzorgingspremie zo hoog is.
Dat soort mensen worden ook eens 100x per jaar geopereerd.
Dan doet mijn knie pijn. Dan weer mijn voet, ik kan niet meer lopen.
Verhoog de belasting op fast food maar eens.
Doe gelijk dan ook nog maar een krop ijsbergsla, puntpaprika, augurken, zilveruitjes, blikje mais. Dan is mijn salade ook weer compleet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:56 schreef fightclubTyler het volgende:
olijven, amandelen, tonijn en magere melk
Ik hoop dat je magnetronmaaltijdje lekker was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
"En ik doe nog wel zo m'n best om af te vallen maar het lukt gewoon echt echt echt niet weeh weeh weeh" en dan zulke troep naar binnen werken, ken ze genoeg dat trieste volk. Gewoon gezond eten, sporten en godverdomme niet naar de Mac gaan om te vieren dat je na het schijten een halve kilo afgevallen bent. Schijthekel heb ik aan die ranzige vetkleppen die claimen alles eraan te doen om af te vallen maar in de tussentijd met hun smerige worstenpoten elke vette hap en elke zak chips die ze tegen komen naar binnen stouwen. "Je gaat toch geen fruit eten?!" kreeg ik serieus een keer naar m'n hoofd van het stereotype ranzige vetklep die toen mijn collega was en we samen pauze moesten houden en eten uit de schappen mochten pakken. Ik een magnetronmaaltijdje een toetje en een mango, zij twee magnetronhamburgers, chocolademuffins, toetje en een grote redbull
Sindsdien een extreme afkeer van dit soort vieze mensen. Dat ze sterven moge in hun eigen vetweefsel.
wel ff checken waar die gevangen is en wanneer.quote:
Mooi gezegd bro.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:17 schreef OllieWilliams het volgende:
"En ik doe nog wel zo m'n best om af te vallen maar het lukt gewoon echt echt echt niet weeh weeh weeh" en dan zulke troep naar binnen werken, ken ze genoeg dat trieste volk. Gewoon gezond eten, sporten en godverdomme niet naar de Mac gaan om te vieren dat je na het schijten een halve kilo afgevallen bent. Schijthekel heb ik aan die ranzige vetkleppen die claimen alles eraan te doen om af te vallen maar in de tussentijd met hun smerige worstenpoten elke vette hap en elke zak chips die ze tegen komen naar binnen stouwen. "Je gaat toch geen fruit eten?!" kreeg ik serieus een keer naar m'n hoofd van het stereotype ranzige vetklep die toen mijn collega was en we samen pauze moesten houden en eten uit de schappen mochten pakken. Ik een magnetronmaaltijdje een toetje en een mango, zij twee magnetronhamburgers, chocolademuffins, toetje en een grote redbull
Sindsdien een extreme afkeer van dit soort vieze mensen. Dat ze sterven moge in hun eigen vetweefsel.
Dat de premies zo hoog zijn is toch logisch als je kijk naar wat saffraan kost.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:45 schreef Antaris het volgende:
[..]
Raar he dat de verzorgingspremie zo hoog is.
Dat soort mensen worden ook eens 100x per jaar geopereerd.
Dan doet mijn knie pijn. Dan weer mijn voet, ik kan niet meer lopen.
Verhoog de belasting op fast food maar eens.
Dat laatste is niet helemaal waar. Doordat er zoveel mensen alleenmaar ongezond willen wordt de markt voor goede kwaliteit voedsel steeds kleiner. Zelf kweek ik veel groente en fruit in de tuin en eens in de twee weken ga ik langs de boer. Verder voor derest en tussendoor naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 10:17 schreef EigenwijzeMuffin het volgende:
Dit zie ik ook regelmatig TS. Die lui die zich als een vetvlek voortbewegen in de supermarkt.
Bah.
Er is zoveel lekker eten in de super wat ook nog eens gezond is. Je moet alleen weten waar het staat en wat je er mee moet doen.
Maar hey! hoe minder mensen groente en fruit kopen, hoe meer keus ik heb
Ik haat net op het eten of de mensen die het kopen. Gewoon het idee dat mensen zichzelf letterlijk helemaal verrot vreten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |