SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind ze best wel tof. Waren niet eens heel duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind ze best wel tof. Waren niet eens heel duur.Laatst ook voor gecampt. Prima cop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind ze best wel tof. Waren niet eens heel duur.lekker voor schutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom er net achter dat Liverpool ruim 31 miljoen heeft betaald voor Lallana.Ik dacht rond de 20 miljoen. Crazy.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
next andy carroll jwzquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom er net achter dat Liverpool ruim 31 miljoen heeft betaald voor Lallana.Ik dacht rond de 20 miljoen. Crazy.
![]()
Vind je? Die bedragen lijken tegenwoordig de standaard. Voor 30-40 mil haal je net-niet spelers (vaak wel met potentie nog zoals Lucas, Hames, Marquinhos etc.) En tegen de 100 mil haal je de top.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Engels hèquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en terecht natuurlijk, modderfokking eindbaas die Lallanaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en terecht natuurlijk, modderfokking eindbaas die LallanaPrachtige voetballer.
Nee. EA (quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Wist ik niet! Zijn er nog meer legends uit gegaan?) heeft copyrightissues met Romario.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. EA () heeft copyrightissues met Romario.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat een rare gasten heb je soms online. Ik speel met mijn bazenteam iemand helemaal zoek. want ik ben nou eenmaal goed. Gaat de tegenstander allemaal eigen goals maken met de keeper. Bij 13-0 pauzeert de tegenstander en brengt hij Ibarbo in als nieuwe keeper. 18-0 inmiddels![]()
![]()
Het lijkt alsof op voetbalzone alleen mongolen reacties plaatsenHet blijft mij iedere keer maar verbazen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Lekkere circlejerk is dat altijd jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
Fey topic was het altijd prima vertoeven, maar ik kom al een aantal jaar niet meer op vbl![]()
Och zodra je een beetje tegengas geeft en vraagt om onderbouwing van een user dan gaat een mod je posts verwijderen. Goed vermaak wel moet ik zeggen![]()
Daar kan ik enigszins inkomen.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
KLB is daarom ook the place to be, daar kan je alles zeggen wat je wilt zonder dat er consequenties aan gebonden wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Och zodra je een beetje tegengas geeft en vraagt om onderbouwing van een user dan gaat een mod je posts verwijderen. Goed vermaak wel moet ik zeggen![]()
![]()
Maar daar zitten niet zoveel mensen die elkaar na pratenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
KLB is daarom ook the place to be, daar kan je alles zeggen wat je wilt zonder dat er consequenties aan gebonden worden![]()
En geen mensen die niet trollen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar daar zitten niet zoveel mensen die elkaar na praten
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Klopt, elke speler voorin is in staat een goede dribbel en schot te produceren, en ook uit de tweede lijn kan Gerrard een beste knal van afstand uitdelenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sanchez en Müller lijken me briljant op die plekken![]()
Lijkt me vooral sterk in de counter. Sanchez en Muller zakken mee terug als de tegenstander aanvalt vanwege hun H/H maar rennen ook als eerste naar voren als je de bal hebt, klopt dat?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, elke speler voorin is in staat een goede dribbel en schot te produceren, en ook uit de tweede lijn kan Gerrard een beste knal van afstand uitdelen![]()
iemand een potje tegen mij? Dan mag je nog kiezen of je tegen Bukhagod of Klose wil ook.
In welk team heb je hem?quote:Ben nu ook een team met 'm aan het maken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Okee, dan niet
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Vetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
TV / The Last of Us-film officieel aangekondigd
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
In welk team heb je hem?Ben nu ook een team met 'm aan het maken.
![]()
![]()
Nicequote:Ik denk dat ik hem in een 4-2-2-2 gooi, met een rappe spits ernaast
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nog geen last van gehad maar ook nog niet in seasons gebruikt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
89 Hummels is zo poep
Totaal verkracht door Ibarbo zojuist.
Snel de TP op
Die nieuwe cup is voor mij wel geniaal. Kan eindelijk cups spelen en heb nog steeds die glitch waarbij het steeds lijkt dat ik de cup nog niet eerder heb gewonnen, waardoor ik iedere keer 7.5k en premium gold pack win
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Daar kun je niet op selecteren, niemand kan op tegen de beste spits van het spelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:27 schreef ThadCastle het volgende:
89 Hummels is zo poep
Totaal verkracht door Ibarbo zojuist.
Snel de TP op![]()
![]()
Shirokov, Bukharov en Arshavin zijn zo verschrikkelijk goed, maar de rest van die Russen speelt echt slecht... misschien dus dat driehoekje houden in 433(2) en dan een ander team eromheen..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
![]()
Beetje jammer van Diakite en Di NataleIemand tips?
Zou eventueel IF Bonucci kunnen houden en dan TOTS De Sanctis op doel zetten, kan die er wat van?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
De Sanctis was bij mij wel echt traag, maar als je niet uitkomt is het echt een topkeeperquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:45 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou eventueel IF Bonucci kunnen houden en dan TOTS De Sanctis op doel zetten, kan die er wat van?
Ik ben een halve GJE, dus dat klinkt niet bestquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De Sanctis was bij mij wel echt traag, maar als je niet uitkomt is het echt een topkeeper
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Digne Silva chielliniquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:45 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Zou eventueel IF Bonucci kunnen houden en dan TOTS De Sanctis op doel zetten, kan die er wat van?
sirigu
digne kan natuurlijk elke ligue 1 back zijnPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beste spits van het spel is Gomezquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daar kun je niet op selecteren, niemand kan op tegen de beste spits van het spel![]()
Jawelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Daar kun je niet op selecteren, niemand kan op tegen de beste spits van het spel
Sol can![]()
Toevallig nog een andere spits suggestie?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Digne Silva chiellini
sirigu
digne kan natuurlijk elke ligue 1 back zijn
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wat? Er is een nieuwe cup?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog geen last van gehad maar ook nog niet in seasons gebruikt.
Die nieuwe cup is voor mij wel geniaal. Kan eindelijk cups spelen en heb nog steeds die glitch waarbij het steeds lijkt dat ik de cup nog niet eerder heb gewonnen, waardoor ik iedere keer 7.5k en premium gold pack win![]()
Ik moest gisteren tegen TOTS Courtois maar die bakte er echt niks vanBlijft toch bijzonder hoe een keeper met zulke stats het zo slecht kan doen.
![]()
Ja, alles moet gold zijn. 7.5k + premium gold pack als je wint.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zijn nog eens eisenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, alles moet gold zijn. 7.5k + premium gold pack als je wint.![]()
![]()
Nevillequote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel nu zo:
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk nog meer legends maar zo jammer dat er geen backs zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol wtf, allebei mijn Nevilles vandaag verkocht voor 400k
100k + 100k winst in een dag. Maar er zijn er heel veel goedkoper.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laagste bin 385k hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:08 schreef Tim86 het volgende:
lol wtf, allebei mijn Nevilles vandaag verkocht vannacht voor 400k
100k + 100k winst in een dag. Maar er zijn er heel veel goedkoper.![]()
Iemand een idee wat ik kan eten?
Heb nog een paar hotwings van gisteren, maar daar heb ik niet genoeg mee.
Iets wat niet teveel werk is.![]()
Zie het nu ja. Toen de vorige keer keer waren er veel tussen 300 en 310k.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik krijg vandaag erg matige silver packs.. het beste was een duplicate Velez (3.5k)Röstirondjesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iets wat niet teveel werk is.Heb ik net ook gehad + kipnuggets.
![]()
Ik verkocht vandaag 2 Futres voor 690 en 705. Nu goedkoopste bin 750quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zie het nu ja. Toen de vorige keer keer waren er veel tussen 300 en 310k.![]()
![]()
Naai er wat sla en aardappelkes bij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iets wat niet teveel werk is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ook wat Mascherano's maar die dalen alleen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik verkocht vandaag 2 Futres voor 690 en 705. Nu goedkoopste bin 750Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
futbinquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:17 schreef Toefjes het volgende:
Is er al een goede vervanger gevonden voor futdb toevallig?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laagste BIN optie werkt gewoon nog in ieder geval. Net nog nagekeken.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh wacht, ik zie het al. vanaf 18:00 geen BIN, omdat het natuurlijk net 18:00 is geweest. haha, domme ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Laagste BIN optie werkt gewoon nog in ieder geval. Net nog nagekeken.![]()
Maldini een CB maken... EAquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel nu zo:
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk nog meer legends maar zo jammer dat er geen backs zijn![]()
Hoe bevalt Lehmann eigenlijk? Bij Campbell lijkt die jumping me echt kutquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:07 schreef ThadCastle het volgende:
Ik speel nu zo:
[ afbeelding ]
Wil eigenlijk nog meer legends maar zo jammer dat er geen backs zijn
edit: oh wacht, die klopt helemaal niet bij wefut lol
51 vs 81
Die stats zijn heel anders dan Futhead
Reemi sliep tijdens het invoeren van die stats geloof ik
Zie nu pas hoe debiel ze hier zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik ga echt lachen als ze Ellen Page castenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:25 schreef Tim86 het volgende:
TV / The Last of Us-film officieel aangekondigd![]()
![]()
Weer twee keer El Ghazi. Die knul mogen ze weleens testen op doping.
thorbquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Lehmann eigenlijk? Bij Campbell lijkt die jumping me echt kut
51 vs 81
[ afbeelding ]
Gefixt thx
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik heb hem nog niet zien spelen maar het is veelbelovend wat ie laat zienquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Weer twee keer El Ghazi. Die knul mogen ze weleens testen op doping.![]()
![]()
Zijn voorbereiding is niet normaalquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet zien spelen maar het is veelbelovend wat ie laat zienMooi dat hij de plek van De Sa heeft overgenomen, slechter kan toch bijna niet.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
van 1-3 voor naar 4-3 achterquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zijn voorbereiding is niet normaalMooi dat hij de plek van De Sa heeft overgenomen, slechter kan toch bijna niet.
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van 1-3 voor naar 4-3 achter[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dit is Jong Ajax tegen Jong Benfica toch? Boeieuhhhquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van 1-3 voor naar 4-3 achter[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nouja... B-Ajax meerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is Jong Ajax tegen Jong Benfica toch? Boeieuhhhtwitter:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
maakt toch niet uit, is gewoon knulligquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit is Jong Ajax tegen Jong Benfica toch? Boeieuhhh![]()
![]()
Barendrecht representquote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
Weer twee keer El Ghazi. Die knul mogen ze weleens testen op doping.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
er staat een foto op twitter van Easports dat is getweet naar iemand dat je maar 1 trade per dag kan doen in FUT15. fake of niet ?![]()
natuurlijk is dat fake man, waarom zouden ze hun grootste cashcow slopen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:03 schreef Maver24 het volgende:
er staat een foto op twitter van Easports dat is getweet naar iemand dat je maar 1 trade per dag kan doen in FUT15. fake of niet ?![]()
troll ?twitter:bateson87 twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 18:59:51Web app is confirmed that it will not be re appearing again for further titles of the FIFA franchise reageer retweet
![]()
JAAAquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:05 schreef Maver24 het volgende:
troll ?twitter:bateson87 twitterde op zaterdag 26-07-2014 om 18:59:51Web app is confirmed that it will not be re appearing again for further titles of the FIFA franchise reageer retweet
![]()
Ik lees het ook maar, geen zin om verder te zoekenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent ook gewoon te lui om die conversation op te zoeken he? Want die bestaat dus niet![]()
![]()
voortaan beter research doen danquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik lees het ook maar, geen zin om verder te zoeken![]()
![]()
lui monster bende ook hequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik lees het ook maar, geen zin om verder te zoekenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
en zo is het.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
het zal allemaal wel, ik ga weer verder met packs openen![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:13 schreef Maver24 het volgende:
het zal allemaal wel, ik ga weer verder met fifa'en
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Fahrmannquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Gomes is echt focking slecht. Iemand een idee om hem te vervangen?
Of gewoon een fatsoenlijke CB als Boateng ofzo en dan een Duitse keeper.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oja, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTS Fahrmann
Of gewoon een fatsoenlijke CB als Boateng ofzo en dan een Duitse keeper.![]()
![]()
Campbell is echt goed. Kopt alles weg en is ook gewoon snel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Lehmann eigenlijk? Bij Campbell lijkt die jumping me echt kut
51 vs 81
[ afbeelding ]
Mascherano verkoopt bij mij wel sinds vandaag:
Allebei 70k.
Armero 90k, Hummel 295k![]()
Nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Campbell is echt goed. Kopt alles weg en is ook gewoon snel.
Mascherano verkoopt bij mij wel sinds vandaag:
[ afbeelding ]
Allebei 70k.
Armero 90k, Hummel 295k
Je bent al een rijke tatta nu ofniet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dit blijft gewoon doorgaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Je bent al een rijke tatta nu ofniet?Heb nog iMOTM Schweini te koop staan en op het moment 1.9 mil.
Die Hummels had ik voor de eerste keer gelist.. en vandaag pas gekocht. Beste deal was wel Armero voor 150k verkopen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:34 schreef Dudeweiser het volgende:
ook maar even die TIF Defoe gekocht. 19k![]()
Nu IF Henry IF Donovan en Imotm Dempsey nog.![]()
Ja wel lekker om een steekbal op de geven en dan met hem een lage voorzet te geven of een afstandsschot te lossenquote:![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
bezig met zijn bachelor. Maar hij is wel bezig met een verhaallijn die doorgaat in FIFA15
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
IF Handanovicquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:42 schreef Reemi het volgende:
Welke Italiaanse keeper uit de Serie A is het best?![]()
Niks moet alles magquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja die moet ik helaas dus vervangen door een Italiaanse![]()
marchettiquote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:42 schreef Reemi het volgende:
Welke Italiaanse keeper uit de Serie A is het best?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is Ibra idioot goed zegTiMOTM James ook. Cerci - Di Natale iets minder.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja echt, belachelijk die vent. Maar dat moet ook wel als je er 2 miljoen voor betaalt.quote:
James vond ik wel kut![]()
verzin jij wat dan kutventquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:29 schreef HugoohAFCA het volgende:
Epicdude met zijn ''epic'' teams is back!alle formaties mogen
![]()
De SiMOTM ook?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja echt, belachelijk die vent. Maar dat moet ook wel als je er 2 miljoen voor betaalt.
James vond ik wel kutSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja die had ik. Heb nu TOTS Cabella die vind ik fijner spelen, maar dat zal wel door mijn speelstijl komen.quote:![]()
Met Villa?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
verzin jij wat dan kutventalle formaties mogen
![]()
Lijkt me ook een goede speler jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja die had ik. Heb nu TOTS Cabella die vind ik fijner spelen, maar dat zal wel door mijn speelstijl komen.Wat is je team precies?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Had ik toch al gepostquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lijkt me ook een goede speler jaWat is je team precies?
![]()
![]()
![]()
Waarom zo weinig? Zijn laagste bin is 17k op psquote:
Neuer kan geen afstandsschoten tegenhouden btw?![]()
Toen ik tegen DS2 speelde niet in ieder geval. TOen ik hem zelf had (NIF) vond ik hem wel prima en speel er ook niet graag tegen normaliter. Al is het geen Cech..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zo weinig? Zijn laagste bin is 17k op ps
Neuer kan geen afstandsschoten tegenhouden btw?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kocht Neuer omdat hij het tegen mij altijd goed deed, maar bij mij doet hij het de laatste tijd slecht. Hij miste nog een keer een bal waardoor de tegenstander zo de bal erin kon schieten. En zo heeft hij wel meer blunders.![]()
Thad, gaat Baines vaak mee naar voren of blijft hij nog wel redelijk hangen achterin?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan klagen dat ik kutteams maak![]()
![]()
want je had fifa bijna uitgespeeld whehequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:12 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
GODVER
3 longshots alle 3 raak. Win ik 3-4 --> disconnect.
Moet ik weer opnieuw beginnen. Kutspel![]()
Geen last van een 'gat' aan die kant. Hij is laatste potjes alleen wat anoniem in dat team met legendsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:09 schreef Tim86 het volgende:
Thad, gaat Baines vaak mee naar voren of blijft hij nog wel redelijk hangen achterin?
IF Piszak is echt een god btw.
Neuer geef ik nog 1 kans als hij weer zo waardeloos keept mag hij bokken.
Iemand met Benaglio gespeeld?
[ Bericht 13% gewijzigd door ThadCastle op 26-07-2014 21:23:50 ]![]()
Oh sorryquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Had ik toch al gepost![]()
[ afbeelding ]Ik heb James als wilde cam, groot verschil natuurlijk
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wilde speler jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh sorryIk heb James als wilde cam, groot verschil natuurlijk
![]()
![]()
IF Pis is by far de beste RB dit jaar imo jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen last van een 'gat' aan die kant. Hij is laatste potjes alleen wat anoniem in dat team met legends
IF Piszak is echt een god btw.
Neuer geef ik nog 1 kans als hij weer zo waardeloos keept mag hij bokken.
Iemand met Benaglio gespeeld?
Mijn SiMOTM Neuer had 9 tegengoals in 2 potjes waarvan ook een paar longshots trouwens. Maar dat team klopte ook niet ofzo, dus toen meteen omgegooid.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor 12k gekocht en voor 3 dagen gelistquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zo weinig? Zijn laagste bin is 17k op ps
Neuer kan geen afstandsschoten tegenhouden btw?![]()
![]()
Niemand geeft wat om die Kut spelersquote:Op zaterdag 26 juli 2014 17:44 schreef TBakkert het volgende:
Shirokov, Bukharov en Arshavin zijn zo verschrikkelijk goed, maar de rest van die Russen speelt echt slecht... misschien dus dat driehoekje houden in 433(2) en dan een ander team eromheen...![]()
Dit is wel heel erg hoor. Bijna 4 uur later.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft wat om die Kut spelers![]()
Ja dus SiMOTM Neuer was ook kut.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Pis is by far de beste RB dit jaar imo ja
Mijn SiMOTM Neuer had 9 tegengoals in 2 potjes waarvan ook een paar longshots trouwens. Maar dat team klopte ook niet ofzo, dus toen meteen omgegooid.
Team liep net prima want liet maar 3 schoten (die ook nog eens allemaal ver buiten de 16 waren) toe. Dat ze er dan allemaal invliegen kan gewoon geen toeval zijn.![]()
Waarheid moet gezegd wordenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hoor. Bijna 4 uur later.![]()
Bakkes jij.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg hoor. Bijna 4 uur later.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Man Utd - Roma kijken.
Net een geniale pass van Salih Ucan.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zie hem liever bij Arsenal samen met Benzema.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alsof dat gaat gebeurenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zie hem liever bij Arsenal samen met Benzema.![]()
![]()
Waarom diequote:erachter dan.
Arsenal heeft niet bepaald de reputatie om veel aankopen (op minderjarige fransozen na) te doen dus het lijkt me sterk dat ze in 1 jaar rond de 100 miljoen gaan uitgeven zonder dat er veel spelers vertrekkenquote:![]()
Ik zeg toch alleen dat ik hem liever bij Arsenal zie spelen en niet dat ze hem moeten halen of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Arsenal heeft niet bepaald de reputatie om veel aankopen (op minderjarige fransozen na) te doen dus het lijkt me sterk dat ze in 1 jaar rond de 100 miljoen gaan uitgeven zonder dat er veel spelers vertrekken
Vermeer penaltyheld
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat afronden van Ola John steeds is zo slecht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste prijs is binnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bende nog in Turkije ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen dat ik hem liever bij Arsenal zie spelen en niet dat ze hem moeten halen of iets dergelijks.![]()
En dan mag ik toch mijn reactie daarop geven?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik zeg toch alleen dat ik hem liever bij Arsenal zie spelen en niet dat ze hem moeten halen of iets dergelijks.![]()
Iemand TOTS Consigli gehad? Stats zeer vergelijkbaar met Marchetti, maar lijken net iets beter.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lowie en co walsen over Roma heen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekkere gols welquote:
http://gfycat.com/ElegantDownrightKookaburra
http://gfycat.com/EsteemedEsteemedGharial
Urby pingel veroorzaakt![]()
![]()
Weinig mis meequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben ik zo negatief dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zowaar een compliment van de grote Tim
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh op die fietsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee maar normaal gesproken maak ik toch alleen maar aids dus vandaar
Ik vind persoonlijk Handanovic wel beter dan Marchetti overigens, maar dat is mijn mening
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die stond er nog omdat ie er in moest bij een eerdere buildquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh op die fiets
Ik vind persoonlijk Handanovic wel beter dan Marchetti overigens, maar dat is mijn mening![]()
![]()
die postte ik gister alquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:35 schreef The_Yakuza het volgende:
OMFG ER STAAT EEN WALKING DEAD SEASON 5 TRAILER OP IMDB!!!!
en hij zit vol spoilers![]()
![]()
Oh niet gezien! Wel veel spoilers idd, dat is wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die postte ik gister al
en hij zit vol spoilersGRAAG VERWIJDEREN![]()
'Arya Stark in The Last of Us'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga echt lachen als ze Ellen Page casten
In GoT is ze wel leuk bijdehand, jammer dat ze The Hound er niet naast zetten als Joel![]()
![]()
doe dan Ellen Pagequote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
'Arya Stark in The Last of Us'
In GoT is ze wel leuk bijdehand, jammer dat ze The Hound er niet naast zetten als Joel![]()
![]()
Ellen Paige was pissed off en heeft ze volgens mij nog aangeklaagd zelfs. Lijkt me niet zo'n goede matchquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
met geld kan je iedereen overtuigenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ellen Paige was pissed off en heeft ze volgens mij nog aangeklaagd zelfs. Lijkt me niet zo'n goede match![]()
![]()
quote:
23 Augustus weer met de auto terug.
Pjanic trouwens een zieke goal net van dik 70 meter.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:46 schreef Ozz-03 het volgende:
Pjanic trouwens een zieke goal net van dik 70 meter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Documentaire op National Geographic over een hefitige gevangenis in Rusland. Elke gevangene heeft gemiddeld 5 mensen vermoord
Incl kannibalen; die gevangen worden echt zwaar behandeld
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Yakuzzzzzzaaaquote:
Misschien is "Arya" ook wel een goedkopere actrice of vinden ze de rol beter bij haar passen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
met geld kan je iedereen overtuigen
En waarom zou je zo nodig iemand die zoveel mogelijk op het game karakter lijkt casten. Michael Fassbender gaat in de Assassins Creed film Desmond spelen, die lijken ook totaal niet op elkaar![]()
![]()
De 2e keer ooit op stap?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen voor de 2e keer ooit uit. gr gr
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Tot nu toe is het vooral hard chillen geblazen. Eten en drinken kost geen drol, dus elke dag maar een restaurantje proberen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:50 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Nog stadions in Turkije bezocht?Of vooral hard aan het chillen?
4 Augustus ga ik voor een week naar Istanbul en op 8 augustus ga ik naar een benefietwedstrijd van Fenerbahce-Chelsea-Besiktas. Alle drie de clubs spelen 45 minuten tegen elkaar. Opbrengst gaat naar de slachtoffers van de mijnramp enkele weken terug.
Veel plezier nog!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het vooral hard chillen geblazen. Eten en drinken kost geen drol, dus elke dag maar een restaurantje proberen.
4 Augustus ga ik voor een week naar Istanbul en op 8 augustus ga ik naar een benefietwedstrijd van Fenerbahce-Chelsea-Besiktas. Alle drie de clubs spelen 45 minuten tegen elkaar. Opbrengst gaat naar de slachtoffers van de mijnramp enkele weken terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Met deze man als DJquote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet helemaal maar wel voor de 2e keer naar Club Prins ()
https://www.facebook.com/chaimstenekesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Ziet er tof uit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
echt precies hetzelfde?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Serieus hetzelfde team bedacht van de week![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Veel plezier nog!Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alleen junkies komen daar.quote:
Tegen een high pressure 352 spelen. Hij had 27 tackles, ik 9
Frustrerende kut potjes zijn dat zeg![]()
Hagi ga ik weer verkopen. Was alleen van plan hem te houden als hij echt heel goed was maar hij kon me niet overtuigen. Heb hem wss ook niet goed gebruikt![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen voor de 2e keer ooit uit. gr gr![]()
![]()
Afstandschoten met Hagi zijn echt ziek + gebruiken op alle set pieces (incl corners). De beste cam die ik heb gehad
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hij kreeg nooit de ruimte. Sws niet met al die high pressure flikkersquote:Op zondag 27 juli 2014 00:25 schreef The_Yakuza het volgende:
Afstandschoten met Hagi zijn echt ziek + gebruiken op alle set pieces (incl corners). De beste cam die ik heb gehad![]()
Error tijdens het bieden, uit FUT getrapt en daardoor FUtre voor 625k gemist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is dan het voordeel bij Bergkamp en Rui Costa..die hebben dan nog de strength om daarmee om te gaan.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij kreeg nooit de ruimte. Sws niet met al die high pressure flikkersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat miste ik. Lehmann is trouwens echt goed.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan het voordeel bij Bergkamp en Rui Costa..die hebben dan nog de strength om daarmee om te gaan.![]()
Balance is net zo belangrijk, Hagi mist beide.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Dat is dan het voordeel bij Bergkamp en Rui Costa..die hebben dan nog de strength om daarmee om te gaan.
Bergkamp 90 balance, 78 strength.![]()
hihiquote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
haha net een Futre kunnen halen voor 625kDie ander was ineens weg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn Villalva heeft 94 balance maar helaas wint hij niet zo veel duelsquote:Op zondag 27 juli 2014 00:30 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Balance is net zo belangrijk, Hagi mist beide.
Bergkamp 90 balance, 78 strength.![]()
Rui Costa, ondanks dat zijn strength wel echt hielp, kon bij mij niet zo het verschil maken als Hagi
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 27 juli 2014 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja je weet wat ze zeggen he...
GMTA![]()
![]()
Beter lezen wat ik schreef.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:31 schreef wieisboos het volgende:
Mijn Villalva heeft 94 balance maar helaas wint hij niet zo veel duels
Hij heeft 34 strength.![]()
Jij zegt dat balance net zo belangrijk is. Nou ik denk dat je met 94 strength en 34 balance iets meer duels wint dan andersomquote:Op zondag 27 juli 2014 00:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Beter lezen wat ik schreef.
Hij heeft 34 strength.![]()
Om te gebruiken of voor de $$$?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Error tijdens het bieden, uit FUT getrapt en daardoor FUtre voor 625k gemist![]()
Van de bal gezet worden draait het om bij een aanvallende speler, en beide waardes hebben net zoveel impact.quote:Op zondag 27 juli 2014 00:35 schreef wieisboos het volgende:
Jij zegt dat balance net zo belangrijk is. Nou ik denk dat je met 94 strength en 34 balance iets meer duels wint dan andersom![]()
doeiquote:Op zondag 27 juli 2014 00:38 schreef RetRy32 het volgende:
mijn maandelijkse postings in dit topic zijn ook alweer klaar.
woooshshsh![]()
Eerst alles winnen en dan opeens 2x verliezen van gore paceteamsGodverdomme.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zat echt in een 50-1 run ofzo en nu verlies ik ineens van de grootste kneuzen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beide. Als investering en om intussen even te testen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
For I gave them the words you gave me and they accepted them. They knew with certainty that I came from you, and they believed that you sent me.![]()
When I heard their outcry and these charges, I was very angry. I pondered them in my mind and then accused the nobles and officials. I told them, “You are charging your own people interest!”![]()
Zoveel errors in FUT nu..Ik open net mijn free pack en toen kreeg ik al een error (Looks like you have some items to deal with). Toen toch de pack voor me. Toen wilde ik een speler listen en kwam er weer een error en nu is de pack en de inhoud verdwenen. Echt nergens te vinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
During the 12 years that I was governor of Judah, from the twentieth year of King Artaxerxes’ reign to the thirty-second year of his reign, my brothers and I never ate any food that was paid for by the governor’s food allowance.quote:Op zondag 27 juli 2014 02:27 schreef Tim86 het volgende:
Zoveel errors in FUT nu..Ik open net mijn free pack en toen kreeg ik al een error (Looks like you have some items to deal with). Toen toch de pack voor me. Toen wilde ik een speler listen en kwam er weer een error en nu is de pack en de inhoud verdwenen. Echt nergens te vinden
![]()
leg je bijbel even weg knulquote:Op zondag 27 juli 2014 02:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
During the 12 years that I was governor of Judah, from the twentieth year of King Artaxerxes’ reign to the thirty-second year of his reign, my brothers and I never ate any food that was paid for by the governor’s food allowance.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog steeds 0, lekker veilig binnenquote:Op zondag 27 juli 2014 02:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor je hoeveelste keer ooit ben je nu uit?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
DS2, hebben ze gewoon zit wc's? En heb jij geen algemene avondklok om half 2?wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Om half twee verandert hij weer in een pompoen en laat ie alleen een muiltje achter...quote:Op zondag 27 juli 2014 02:30 schreef Revontulet het volgende:
DS2, hebben ze gewoon zit wc's? En heb jij geen algemene avondklok om half 2?![]()
Waarom vind ik 9 van de 10 keer geen tegenstander en als ik een tegenstander vind ik hij veel sterker dan mij met allemaal gouden spelers. Ben net begonnen met fut maar snap er niets van. Tips om een sterke squad op te bouwen?Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Houdtie eindelijk zijn muilquote:Op zondag 27 juli 2014 02:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Om half twee verandert hij weer in een pompoen en laat ie alleen een muiltje achter...wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nog geneukt?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:32 schreef Rijst het volgende:
Te lam om zelf naar huis te gaan naar een paar shots. Wel lekker gebracht door de taxi yeeesssswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik voel mezelf best wel rijst want ik heb een bazig kapsalonnetje achter de kiezen.Ik zit op de fiets van m'n opa. Bazending.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mijn excuus. Opas zijn heilig, wist niet datie van je opa is. En je mag me ook gewoon Revontusletje noemen, in plaats van Bazending.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik voel mezelf best wel rijst want ik heb een bazig kapsalonnetje achter de kiezen.
[..]
Ik zit op de fiets van m'n opa. Bazending.![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Waar in Duitsland zit je nu dan?quote:Op zondag 27 juli 2014 04:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik voel mezelf best wel rijst want ik heb een bazig kapsalonnetje achter de kiezen.
[..]
Ik zit op de fiets van m'n opa. Bazending.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: