SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind ze best wel tof. Waren niet eens heel duur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind ze best wel tof. Waren niet eens heel duur.Laatst ook voor gecampt. Prima cop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:16 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vind ze best wel tof. Waren niet eens heel duur.lekker voor schutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom er net achter dat Liverpool ruim 31 miljoen heeft betaald voor Lallana.Ik dacht rond de 20 miljoen. Crazy.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
next andy carroll jwzquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom er net achter dat Liverpool ruim 31 miljoen heeft betaald voor Lallana.Ik dacht rond de 20 miljoen. Crazy.
![]()
Vind je? Die bedragen lijken tegenwoordig de standaard. Voor 30-40 mil haal je net-niet spelers (vaak wel met potentie nog zoals Lucas, Hames, Marquinhos etc.) En tegen de 100 mil haal je de top.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Engels hèquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en terecht natuurlijk, modderfokking eindbaas die Lallanaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
![]()
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en terecht natuurlijk, modderfokking eindbaas die LallanaPrachtige voetballer.
Nee. EA (quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Wist ik niet! Zijn er nog meer legends uit gegaan?) heeft copyrightissues met Romario.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. EA () heeft copyrightissues met Romario.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wat een rare gasten heb je soms online. Ik speel met mijn bazenteam iemand helemaal zoek. want ik ben nou eenmaal goed. Gaat de tegenstander allemaal eigen goals maken met de keeper. Bij 13-0 pauzeert de tegenstander en brengt hij Ibarbo in als nieuwe keeper. 18-0 inmiddels![]()
![]()
Het lijkt alsof op voetbalzone alleen mongolen reacties plaatsenHet blijft mij iedere keer maar verbazen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: