Hamilton staat achteraan he, op een circuit waar inhalen lastig zou moeten zijn.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:57 schreef YeahYeahM het volgende:
Als zowel Hamilton en Rosberg de hele race in hun achteruit moeten rijden wordt het nog een 1-2-tje. Eitje dus.
Maar je kunt er dus geen antwoord op geven?quote:
Alsof Button en Alonso in dezelfde auto hebben gezetenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En hoe weet je dat? Hebben die volgens de Weltschmerz tabellen-techniek van meten als eens in dezelfde wagen gezeten of dezelfde teamgenoot gehad? Of weet je dat puur op een onderbuik gevoel?
Met die auto is dat serieus geen probleem. De auto is zoveel sterker dan de rest.quote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef opreis het volgende:
[..]
Hamilton staat achteraan he, op een circuit waar inhalen lastig zou moeten zijn.
Weet je wel hoe slecht Chilton is. Kijk eens hoeveel Bianchi sneller is dan hemquote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Maar je kunt er dus geen antwoord op geven?
Dat bedoel ik dus, er is geen touw aan vast te knopenquote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Alsof Button en Alonso in dezelfde auto hebben gezeten
Volgens Weltschmerz tabellen-techniek heb je trouwens ongelijk.
Hamilton heeft Alonso verslagen in een gelijke auto, en Button heeft Hamilton verslagen in een gelijke auto (2011 meen ik).
Conclusie: Button is beter dat Alonso
(Oke, dat meen ik niet echt natuurlijk, maar dat Alonso 3x beter is dan Button is wel heel erg overdreven...)
Maar wie zegt dat Bianchi niet gewoon 15x beter is dan Alonso, en dat Chilton op hetzelfde niveau is dan Alonso?quote:Op zondag 27 juli 2014 13:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Weet je wel hoe slecht Chilton is. Kijk eens hoeveel Bianchi sneller is dan hem
Over 20 minutenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:01 schreef Zorro het volgende:
Maar ik kom net binnen, wordt er ook nog regen tijdens de race verwacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |