quote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef hearmeout het volgende:
Onterechte klacht. Ja, metalheads met lang haar tot over hun schouders zien er niet uit.
Maar een beetje lang haar voor de 'don't care' look is gaaf. De meest sexy man op aarde in zijn jongere jaren, me dunkt. (no homo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met bijbehorende vrouwen met korte pittige kapsels.quote:Op zondag 27 juli 2014 14:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Boeren met een conservatieve coupe, lekker kort
Kaal scheren ziet er een stuk beter uit dan een kop met haar laten staan als je kaal wordt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lang haar vind ik ook geen gezicht, maar kaal scheren vind ik eveneens vreselijk.
Als mijn haar langer is dan dat van een echtpaar samenquote:Op zondag 27 juli 2014 14:55 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Met bijbehorende vrouwen met korte pittige kapsels.
Ja wat wil je danquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lang haar vind ik ook geen gezicht, maar kaal scheren vind ik eveneens vreselijk.
In een gecontroleerde ruimte is alles wel een mouw aan te passen, maar laat die G eerst eens door een wind tunnel lopen en neem dan een foto van zijn haarquote:Op zondag 27 juli 2014 13:58 schreef hearmeout het volgende:
Onterechte klacht. Ja, metalheads met lang haar tot over hun schouders zien er niet uit.
Maar een beetje lang haar voor de 'don't care' look is gaaf. De meest sexy man op aarde in zijn jongere jaren, me dunkt. (no homo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom doe je het ook in een staartje als het hard waait.quote:Op zondag 27 juli 2014 22:51 schreef Kiid het volgende:
maar laat die G eerst eens door een wind tunnel lopen en neem dan een foto van zijn haar
huehuehuequote:Op zondag 27 juli 2014 23:02 schreef eend112 het volgende:
Als je je hier als heteroseksuele man aan ergert dan betwijfel ik of die heteroseksuelaliteit niet vervangen moet worden met poepstamperij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |