Ben je jarig?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik te snel ouder word. Heb ik geen behoefte aan.
Is toch leuk.quote:
Jawel, en ik ga ook nog naar de Mondial om een one night stand te scoren.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef zarGon het volgende:
Het vieren van een verjaardag valt onder imiteren en is dus niet toegestaan binnen de islaam. Ik hoop dat je geen zondes begaat, zuster. Haram is zo gepleegd.
Ben jij een voorstander van verkrachting?quote:Op zondag 27 juli 2014 03:57 schreef zarGon het volgende:
Het vieren van een verjaardag valt onder imiteren en is dus niet toegestaan binnen de islaam. Ik hoop dat je geen zondes begaat, zuster. Haram is zo gepleegd.
Dankjewelquote:
Dankjewel beste vriend!quote:Op zondag 27 juli 2014 03:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Crip, van je beste vriend Isaac
Meh ik heb al heel lang niets meer met mijn verjaardag. Doe er niet veel mee, alleen terugdenken aan de jonge jaren. Hoewel ik niet oud ben.quote:Op zondag 27 juli 2014 03:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is toch leuk.
Hoe jong ben je geworden?
Heb ik ook. Vroeger ging ik vaak met vrienden naar stad of kwamen zij langs, maar nu boeit me dat echt niet.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
![]()
[..]
Dankjewel beste vriend!
[..]
Meh ik heb al heel lang niets meer met mijn verjaardag. Doe er niet veel mee, alleen terugdenken aan de jonge jaren. Hoewel ik niet oud ben.
Nog jong!
Astagfirullah zuster, astagfirullah. Wat zijn dit voor nare 'grappen'.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Jawel, en ik ga ook nog naar de Mondial om een one night stand te scoren.
Pff, herinneringen als kind zijn altijd awesum.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ik ook. Vroeger ging ik vaak met vrienden naar stad of kwamen zij langs, maar nu boeit me dat echt niet.
Ben nu bij aflevering 7 van Gundam Wings. De herinneringen waren toch beter.
#YOLOquote:Op zondag 27 juli 2014 04:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Astagfirullah zuster, astagfirullah. Wat zijn dit voor nare 'grappen'.
Maar je kijkt er nu ook op een andere manier naar. Ik weet nu bijvoorbeeld waarom Japanners gek op Manga zijn. En met dat gedachtengang naar een serie als Gundam Wings kijken wordt alles wel bijzonderder. Helemaal als je ziet waar Gundam Wings overgaat.quote:Op zondag 27 juli 2014 04:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Pff, herinneringen als kind zijn altijd awesum.
Ik was net funny moments van One piece aan het terug kijken toevallig. Echt mijn humor.
[..]
#YOLO
Nederland 28-31, Marokko 28/29-31 geloof ikquote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
Er is hier vast iemand die mij kan vertellen of voor de Marokkaanse gemeenschap het suikerfeest is begonnen? Heb begrepen dat dat ligt aan de maan, of die zichtbaar is in Saudi Arabië? Nou ken ik daar niemand dus geen idee of dat gisteravond het geval was.
Dat wordt vanavond bekend gemaakt in Mekkah.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
Er is hier vast iemand die mij kan vertellen of voor de Marokkaanse gemeenschap het suikerfeest is begonnen? Heb begrepen dat dat ligt aan de maan, of die zichtbaar is in Saudi Arabië? Nou ken ik daar niemand dus geen idee of dat gisteravond het geval was.
Ramadan is 29 of 30 dagen, dus het Suikerfeest voor Marokkanen is morgen of overmorgen en voor Turken is het morgen.quote:Op zondag 27 juli 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
die mij kan vertellen of voor de Marokkaanse gemeenschap het suikerfeest is begonnen? Heb begrepen dat dat ligt aan de maan, of die zichtbaar is in Saudi Arabië? Nou ken ik daar niemand dus geen idee of dat gisteravond het geval was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |