Aiiii. Nirdeeeeeequote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
STIMO IK HEB DE ROK GEVONDEN OMG!!!
Was de laatste en ook nog in mijn maat.
*edit, iets te enthousiast.
Ik bedoel, het was niet doordrenkt in şerbet, zoals met verse baklava, maar meer gedroogd. Zoiets wat je als cadeau zou kunnen doen. En de smaak van roomboter was echt merkbaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar is alle baklava niet met roomboter?
Jaaaa, perfecte omschrijving!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoel, het was niet doordrenkt in şerbet, zoals met verse baklava, maar meer gedroogd. Zoiets wat je als cadeau zou kunnen doen. En de smaak van roomboter was echt merkbaar.
Geen idee meer hoe heette though.
Ik ben al sinds gisteren bezig met zoeken. Hoor dit, bij Zalando kun je je aanmelden voor een notificatie bij uitverkochte artikelen. Nu had ik dat gedaan bij die rok van Vila en blijkbaar was die er na een uur of zo al weer in de webshop, want ik heb ongeveer 20 uur geleden een mail ontvangen dat de rok er weer was.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 19:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aiiii. Nirdeeeeee
Ik wilde vandaag shoppen maar ik ben skeer.
Nicequote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
Crip, ik had de kip vorige x gefrituurd. Dit keer in oven net als in dat filmpje
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef Bortecinem het volgende:
Even serieus, hoe kun je rund en kalkoen nou door elkaar halen?
Gewoon zo. Alleen zout en peper en olijfolie. De smaak komt van die sausquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Nicegefrituurd met beslag/tempura/whatever? of gewoon zo?
Ik doe mijn wings gewoon altijd in de pan bakken.
Shoarma hoeft geen kalkoen te zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.
En ik had me hele leven nog nooit kalkoen gehad dus dat kan ook helpen.
Je moet geen kant en klaar shoarma halen. Zit altijd kalkoen in als je kip neemtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:23 schreef Crip het volgende:
Word shoarma vandaag. Ik zweer ik was laatst echt in shock, ik eet al heel lang shoarma die we bij onze vaste slager halen en ik dacht altijd gewoon dat het rund was.. ( en mijn moeder hield het opzettelijk daar op) Totdat mn tante laatst zei: ''Rund? nee joh is kalkoen''
mijn vertrouwen in mn moeder was weg, ik weigerde al mn hele leven om kalkoen te eten maar she did it nu eet ik het gewoon
Ik heb zo'n zin in wings. ;[quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon zo. Alleen zout en peper en olijfolie. De smaak komt van die saus
Weet ik. Maar deze die wij halen welquote:
Dit is gewoon alleen kalkoen, hij snijd dat zelf elke dag en kruid het ook zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet geen kant en klaar shoarma halen. Zit altijd kalkoen in als je kip neemten die rund is ook niet te vertrouwen.
Gewoon zelf snijden en kruiden?
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Hallo deze shoarma smaakt gewoon precies naar rund. Fucking eng hoor.
En ik had me hele leven nog nooit kalkoen gehad dus dat kan ook helpen.
Als het is gekruid zie je dat niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.
Niet iedereen is gezegend met zoveel kennis (of heeft ervaring met eten).quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kalkoen heeft een witte kleur, de textuur is heel anders. Ik vind het echt raar dat je die twee door elkaar kan halen haha.
Klopt, gekruid is moeilijk te zien. Vooral bij shoarmaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het is gekruid zie je dat niet.![]()
Vooral met paprika poeder, was gewoon rundkleur.
Maja textuur vind ik ook the same btw. Nu ik het weet..
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:47 schreef Crip het volgende:
Gewoon precies zo ziet het uit!?
Is niet raarIk had nog nooit kalkoen gegeten (dacht ik) of aangeraakt.
![]()
[ afbeelding ]
Frituurquote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jomgens weeten jullie hoe je eht heste kip kran braden met olijfolie in de braadpan of met de frituur ij wil graag namelijk een lekker stukje kip maken voor mijj kieskeurige kat
Braden? Braadpan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Jomgens weeten jullie hoe je eht heste kip kran braden met olijfolie in de braadpan of met de frituur ij wil graag namelijk een lekker stukje kip maken voor mijj kieskeurige kat
Wat voor kip is het? Hele kip?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Gewoon zoals je het ook zou maken voor jezelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 20:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |