Zoals in elke mythologie ging mijn goddelijke vader vreemd en heeft wat mijn moeder moest worden mij vervloekt en een list bedacht. Daarom ben ik vervloekt en halfgod, allemaal dankzij mijn vader.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Met half werk nemen we geen genoegen.
Maar uiteindelijk word je zelfs in 2014 nog gebruikt om een syndroom een naam te geven. Dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Zoals in elke mythologie ging mijn goddelijke vader vreemd en heeft wat mijn moeder moest worden mij vervloekt en een list bedacht. Daarom ben ik vervloekt en halfgod, allemaal dankzij mijn vader.
Dat is zo, ben ik toch een beetje onsterfelijk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk word je zelfs in 2014 nog gebruikt om een syndroom een naam te geven. Dat is ook wat waard.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen met hun "alpha, beta"allemaal kneusjes.
Nou, nou, nou. Lekkere genuanceerd bash weer hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk word je zelfs in 2014 nog gebruikt om een syndroom een naam te geven. Dat is ook wat waard.
Nooit van Oedipus gehoord?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nou, nou, nou. Lekkere genuanceerd bash weer hoor.
Als het je niet boeit moet je ook niet reageren.quote:
Oke.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als het je niet boeit moet je ook niet reageren.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 04:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mensen met hun "alpha, beta"allemaal kneusjes.
Hjb alfapuber.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij bent het toonbeeld van mijn gelijk.
Omega bedoel je?quote:Op zondag 27 juli 2014 00:32 schreef Skillstorm het volgende:
TS jij bent niet eens een beta, gewoon een Iota.
Ohhh, iota, ik las steeds lota.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Griekse alfabet! Alpha Beta, Gamma, Delta, Epsilon, Zeta, Eta, Theta, Iota, Kappa etc etc
Dan zijn de beta mannen dus eigenlijk alpha want mensheid vooruit helpen met technologie = baas.quote:Op zondag 27 juli 2014 01:26 schreef Henno het volgende:
Zonder bèta's zouden de alpha's nog in grotten leven en stenen optillen in de cavemen gym
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |