Ik maak graag een uitzondering in topics van constant verontwaardigde boze Koerden en/of Armeniërs die voortdurend janktopics openen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niets van idioot nationalisme moest hebben?
hahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef zarGon het volgende:
met jullie onderontwikkelde smaakpapillen door al die kaas en aardappelen
Neutraal zijn en maar laten lullen is vaak beter voor de bloeddruk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik maak graag een uitzondering in topics van constant verontwaardigde boze Koerden en/of Armeniërs die voortdurend janktopics openen.
Emigranten uit Duitsland namen het mee, Als jij bedoelt het gerecht moet uitgevonden zijn als in het moet ergens populair worden zoals de hamburger in Amerika is terecht gekomen door die emigranten en hun eetgewoonte dan is baklava ook gewoon midden oosters want het is niet alleen groot geworden in Turkije. En door lui in Turkije meegenomen. Overigens weet je ook niet of de uitvinders puur Turks waren misschien hadden ze Griek of Egyptisch bloed dus tja wat wil je? Iets willen claimen is gewoon idioot dat wilde ik bewijzen niet meer niet minder.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De hamburger is toch gewoon uitgevonden en gepopulariseerd in de Verenigde Staten? Op basis van deze logica zou een bakje kapsalon ook een Turkse delicatesse zijn
Nee hij komt uit Hamburg waar een zekere kok de balletjes plat had geslagen zodat ze eerder gaar waren.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De hamburger is toch gewoon uitgevonden en gepopulariseerd in de Verenigde Staten? Op basis van deze logica zou een bakje kapsalon ook een Turkse delicatesse zijn
Wat ik noem is geen theorie, maar iets wat geschiedkundig gedocumenteerd is en daar zit het verschil, als er 4 theorieen zijn, kunnen we er nu nog tig bij verzinnen, maar anders is wanneer het terug te voeren valt op iets concreets.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Er zijn meerdere theorieën die de oorsprong beschrijven van baklava, jij noemt er één van.
Seriously, het boeit mij eerlijk gezegd niet waar het vandaan komt, ik vind het lekker. Maar het laatste waar ik tegen kan zijn mensen die gerechten gaan lopen opeisen.
Amerikaanse pizza's, bah...quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee hij komt uit Hamburg waar een zekere kok de balletjes plat had geslagen zodat ze eerder gaar waren.
In de VS denken ze ook dat ze pizza hebben uitgevonden.
ik hou ook niet van die dikke bodemsquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:50 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Amerikaanse pizza's, bah...Dikke bodems.
Ze steggelen over wie het nationalistische recht heeft om te zeggen dat Baklava van hun is omdat iemand die zij totaal niet kennen en of gekend hebben baklava zou hebben uitgevonden voor hun land, terwijl de afkomst van de uitvinder niet gedocumenteerd is zou zomaar een kaas kunnen binnen lopen. Zien hoe zij bakken met verschillende laagjes en bij zichzelf kunnen denken 'wat als ik dit erbij doe' en je hebt baklava. Maar goed dat is niet de aard van de discussie hier.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Waar gaat deze discussie trouwens over
Het ligt daar te gevoelig voor... Want Grieken en of Assyrische mensen zijn natuurlijk duivels die de baklava van Turkije willen stelen. Dat zijn erg gemene mensen, geen mensen zoals jij en ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
Gewoon eten en niet zeiken over waar het vandaan komt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:53 schreef deadprez het volgende:
Gewoon eten en niet zeiken over waar het vandaan komt.
Ben je Assyrisch?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:26 schreef vigen98 het volgende:
Gastik zeg tegen hem het is Assyrisch en hij zegt fuck jou je haat islam je haat Turkije.
Baklava is Koerdisch. Die Turken jatten alles.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:14 schreef Helsinki het volgende:
Voor mij is het gewoon baklava en het kan me bar weinig schelen waar het vandaan komt... Het is goddelijk.
Ho Ho wacht even hou je paarden. Hoe kan ik zin hebben in iets dat ik nooit gehad heb? Begrijp me niet verkeerd ik heb eens een pizza bij de turk gegeten of wat het ook was. Dat was prima, alleen Turken en of andere landen die geen varkensvlees eten ik weet niet waarom maar die gebruiken veel lam etc. Ik eet geen lam, kalf of biggetje.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn God Spongeboss, wat een idioterie hier. Je komt aanzetten met de meest far-fetched theorieën om maar niet te accepteren dat baklava een Turks gebakje is, maar claimt tegelijkertijd wel dat het helemaal niet uitmaakt wie of welk volk het heeft bedacht.
Volgens mij heb je gewoon zin in een stukje baklava en durf je het niet te eten omdat je 'geen Turks eten' eet. Houd jezelf lekker voor de gek en neem dat stukje gewoon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |