De enige nare nasleep die ik van baklava heb is het brandende gevoel in m'n rechter achterzak, die beduidend geslonken is doordat die huichelaar achter de toonbank één euro rekent voor een stukje bladerdeeg met wat notenvullingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat zo smerig![]()
Zoet en vet. Een combinatie van precies twee dingen waar ik absoluut niet van houd.
Het zal uitgevonden zijn door de illuminatie, om mensen hartproblemen te geven en de portefeuille lichter te maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige nare nasleep die ik van baklava heb is het brandende gevoel in m'n rechter achterzak, die beduidend geslonken is doordat die huichelaar achter de toonbank één euro rekent voor een stukje bladerdeeg met wat notenvulling.
Wat dat aangaat kan TS wel roepen Assyrië dit Assyrië dat, maar uiteindelijk zal het mij niks verbazen als baklava uitgevonden is aan de oevers van de Jarmuk.
Ja, da's niet helemaal hoe dat werkt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan toch gewoon in deze zin? Ik neem aan dat je het over de TT hebt tenminste. Het is niet 'aan hen' dus is het 'hun'. Of wat?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
TS is een virgen
Kontpijn gespot
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De enige nare nasleep die ik van baklava heb is het brandende gevoel in m'n rechter achterzak, die beduidend geslonken is doordat die huichelaar achter de toonbank één euro rekent voor een stukje bladerdeeg met wat notenvulling.
Wat dat aangaat kan TS wel roepen Assyrië dit Assyrië dat, maar uiteindelijk zal het mij niks verbazen als baklava uitgevonden is aan de oevers van de Jarmuk.
Hartproblemen van nootjes en honing? In dit geval eerder van de stress denk ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zal uitgevonden zijn door de illuminatie, om mensen hartproblemen te geven en de portefeuille lichter te maken.
Die vieze smaak komt door de eenogige illuminatiepiramide die een gegeven paard graag in de bek kijkt.
Namelijk?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Baklava is niet zomaar een stukje bladerdeeg. Daar zit echt heel veel werk in
Het ging toch over baklava? (quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hartproblemen van nootjes en honing? In dit geval eerder van de stress denk ik.
Baklava is honing met nootjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ging toch over baklava? (:r)
Honing vind ik wel lekker, maar door de yoghurt, op brood of gewoon zo.
Dan kan ik mij inderdaad niet voorstellen dat het Turks is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heel veel laagjes heeeel dun deeg. Daar zit echt héél veel werk in
Dat moet je zelf weten.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan kan ik mij inderdaad niet voorstellen dat het Turks is.
Nee, dat is vies, vet en zoet bladerdeeg.quote:
Lekker stampot togg. Alles in een pot gooien en koken. Vet lekker enzoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 14:09 schreef zarGon het volgende:
met jullie onderontwikkelde smaakpapillen door al die kaas en aardappelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |