abonnement Unibet Coolblue
pi_142771369
quote:
Ik zou een dikke spiegel kopen en wens je veel succes bij de moderators
Omdat jij hier lang bent denk je dat je van alles kan maken he zuid amerikaan!!!!
Olliebol!! Dombol!! Mij voor alles uitmaken, wat heb je lef!!!!!!!!!
Maar goed dat je mij niet echt kent!!

O jee, jij hebt hier al zoveel trouble veroorzaakt met je ''beter weten''!! Lees al de topic's maar terug!!

Kris en Lisanne zouden zich omdraaien bij jou woorden, gescheld en gevloek!!!
Alsook de gehele familie's!!
Waar jij op uit bent is: sensatie, nothing more nothing less!!!

Hmm o ja ben benieuwd de moderators..
Of ze net zo corrupt zijn als : panama en de country where u in lives!!
Kom ik snel genoeg achter en weer en mooi column in ... tijdschrift!! ;-) ;-p)
Onderschat mij niet Brave of the South of America!!! U don't know me. And might be better 4 u!!

[ Bericht 7% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:02:46 ]
pi_142771391
Ik schrijf voor een tijdschrift.

Dit alles wordt genoteert daarin.

Hiermede ben ik flink uit de doeken gekomen.

;-)

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:02:59 ]
pi_142771401
Ok, ik vertrouw op het inzicht van de mods hier.

Inhoudelijk;
- Blue was een uur vòòr de enalaatste getuige Oliva, die de twee meiden samen zag, zonder Blue
- Dat is een ruim uur voor de laatste getuige, Lorenzo (gids), ook hij zag de meiden samen en vermeldt geen Husky
- Wie is die Lazaro en wat doet ie in het verhaal?
- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
- Doel? Onbekend, maar zonsondergang lijkt erg logisch
- Alles erna blijkt onderdeel van een strafzaak, waar de dichtstbetrokkene niet eens over mag praten, wat hij overduidelijk vreselijk slecht trekt en met alle reden
- Echter, die strafzaak houdt niet in dat er geen info naar buiten mag komen met foto's, informatie, DNA-onderzoek, etc. enz.
- De resultaten van dat megabelangrijke (want doodbevestigende) DNA-onderzoek worden niet eens aan de families bekendgemaakt, dat vernemen ze vanuit de media
- In flink wat nieuwsberichten staat juist dat de families het Panamese onderzoek prijzen
- De zoektocht is netjes 48 uur na verdwijning gestart, dat is in Nederland en Colombia niet anders.
- De aard en plek van de zoektocht is echter compleet verkeerd aangepakt en ik ben ervan overtuigd (en de families denk ik ook, vandaar de inschakeling van JvdH en de media) dat dat de meiden uiteindelijk "vermoord" heeft (ze hadden gered kunnen worden en Cremers lijkt de bewering van JvdH dat de meiden nog dagen (!) geleefd hebben te ondersteunen)

Dat heb ik eerder uitgebreid uiteengezet.

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:03:24 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142771428
Jij vertrouwt de moderators op jou gescheld en gevloek en vooroordelen en een ander uitmaken voor dronken?!!!

Wonen de moderators in Panama dan? ......Eeeh Corrupt???!

Wil verder geen discussie met jou.
Ik heb deze topic gevolgd , en Tracy Singer had super info.

Jij bent alleen uit op je eigen ''ik''.
En als je ff kan anderen neerzetten!!!
Bye!!!

[ Bericht 8% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:03:29 ]
pi_142771431
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 05:51 schreef caracamel68 het volgende:
Onderschat mij niet Brave of the South of America!!! U don't know me. And might be better 4 u!!
Ik stel me een combinatie van een dronken narcohoer met wapentuig en een hongerige zwangere jaguar voor en zie je me sidderen?

Welk tijdschrift schrijf je voor? Wel zo netjes om dat soort journalistieke kwaliteiten en intenties te melden hier, over 'respect voor je discussiepartner' gesproken.

Ik meen dat er policies zijn op FOK! en dat je niet zomaar informatie uit FOK! in tijdschriften mag publiceren. Zeker niet op de lasterlijke manier waarop jij dit doet. Ik ben aansprakelijk voor mijn openheid over mijn woonplaats en relaties met latina's. Als ik merk dat jij die informatie in jouw verknipte geest in een tijdschrift gaat plaatsen, zal ik alle mogelijkheden zoeken en vinden om je te vervolgen en of ik daarmee binnen "het recht" blijf, is mijn keuze, niet de jouwe.

Ik vertrouw erop dat mods dat ook meenemen in hun oordeel over jou en mij niet in de verleiding brengen andere methodes te moeten zoeken om mijn eerlijkheid en openheid te mogen behouden hier.

[ Bericht 19% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:03:32 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142771436
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 06:18 schreef caracamel68 het volgende:
Jij bent alleen uit op je eigen ''ik''.
Koop die spiegel nou. Echt, het is beter voor je.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:03:35 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142771460
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 06:03 schreef caracamel68 het volgende:
Ik schrijf voor een tijdschrift.

Dit alles wordt genoteert daarin.

Hiermede ben ik flink uit de doeken gekomen.

;-)
Ik weet dat je ijlt, want geen tijdschrift accepteert jouw opmaak, spelling en aandacht voor inhoudelijkheid en feitencontrole.

Ik ben niet bang voor je, daarnaast weet ik dat je snel weg bent hier. :*

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:03:37 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142771469
quote:
Ik stel me een combinatie van een dronken narcohoer met wapentuig en een hongerige zwangere jaguar voor en zie je me sidderen?

Welk tijdschrift schrijf je voor? Wel zo netjes om dat soort journalistieke kwaliteiten en intenties te melden hier, over 'respect voor je discussiepartner' gesproken.

Ik meen dat er policies zijn op FOK! en dat je niet zomaar informatie uit FOK! in tijdschriften mag publiceren.

Ik vertrouw erop dat mods dat ook meenemen in hun oordeel over jou.
Wil je ff me man spreken.Die zou jou een blauw oog en nog wat meppen met mij voor hoer uitmaken!! Wellicht zit je zelf met een latina hoer (?) Een onderdanig schepsel.
Je bent dominant. Dus welk normaal vrouw houdt het uit bij jou?!

Ben jij wel helemaal totaal goed in je bovenkamertje??!!!
Volgens ons hier thuis niet!! Dominantie.

Dat jij er àndere meningen op na houdt omtrent Kris en Lisanne.
Dat kan.
Maar respecteer ook de meningen van anderen, luister daarnaar en wellicht leer daarvan.
Je hoeft niet met alles eens te zijn, dat hoeft niet.
Mensen hoeven het niet altijd eens te zijn, ,maarn vloekenm, schelden etct, mij voor een hoer uitmaken!!

Het soort taal wat jij gebruikt kan niet, vloeken, schelden, mij voor hoer uitmaken.
Gaat te ver!!!!!!!

Daarnaast schrijf ik wat ik wil...!!! Jij bent nièts iemand die mìj iets oplegt!!!

Wat heb jij hier voor [u]èchte bedoelingen [/u]met deze topic?
Begaan met Kris en Lisanne en hun ouders, of...........hier ...wat doen(??)

Graag antwoord!!

quote:
Ik weet dat je ijlt, want geen tijdschrift accepteert jouw opmaak, spelling en aandacht voor inhoudelijkheid en feitencontrole
Ga ik niet op in.

quote:
Ik ben niet bang voor je, daarnaast weet ik dat je snel weg bent hier
Oi, Hola, dit wijst alles op domheid: je kent me niet makker!!!

We hebben het hier over 2 vrouwen die verdwenen zijn.
Leer eerst eens: respect voor vrouwen te hebben voordat je meedoet aan een topic.

Want een persoon tijdens een topic (mij dus) voor hoer uitmaken, scheld naar een vrouw, duidt op geen ènkel respect voor vrouwen. Danwel op : allèèn dominantie!!

Dus waar ben je mee bezig met Kris en Lisanne: het zijn n.l : vrouwen!

[ Bericht 6% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:03:47 ]
  zondag 27 juli 2014 @ 06:35:08 #184
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_142771478
Die afstanden zijn zelfs voor berggebied erg kort allemaal. Te kort voor het "verdwaal scenario" imo. Het zijn verdorie twee jonge gezonde mensen waar het over gaat. Die kunnen wel wat hebben voor ze bezwijken.
We weten niet wat er nog voor data achterhaald is maar dat roept kennelijk op zijn minst behoorlijke vragen op. Dan nog vreemde dingen met kleding ed. Het is allemaal te veel om in detail weer helemaal toe te lichten en zou alleen herhaling zijn. Maar al met al meer dan genoeg voor mij om aan een misdrijf te denken. Verkrachting en moord zegt mijn gevoel.

Ik hoop dat de achterhaalde data nog nieuwe aanknopingspunten opleverd. En natuurlijk het gebied nog eens grondig uitkammen als het maar enigzins kan. Als familie zou ik het desnodds zelf proberen te organiseren. Fonds oid oprichten zodat je een goed betrouwbaar team kan inhuren voor een bepaalde tijd.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_142771483
quote:
Verkrachting en moord zegt mijn gevoel
Mee eens Rica. Dat zegt mijn gevoel ook.
Lustmoord... daar denk ik aan. Is mijn gevoel.
(en echt, dan denken diegene-n echt niet aan de 870 dollar of whatever, omdat ìk dat weet)

Een persoon die ze vertrouwden en/of meerderen, en meegenomen.

Het klopt niet.

Ik hoop dat er antwoorden komen (voor de ouders).
En dan wel dat deze in rust èchte afscheid kunnen nemen van hun kinderen.

[ Bericht 17% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:03:56 ]
  zondag 27 juli 2014 @ 06:57:25 #186
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_142771548
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 06:37 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Mee eens Rica. Dat zegt mijn gevoel ook.

Ik hoop dat er antwoorden komen (voor de ouders).
En dan wel dat deze in rust èchte afscheid kunnen nemen van hun kinderen.
Het niet weten is natuurlijk onverteerbaar voor ouders en familie. Ze zullen er binnen hun mogelijkheden ook wel alles aan doen en gaan doen, hopelijk met succes.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:04 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  zondag 27 juli 2014 @ 07:04:34 #187
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_142771568
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 06:37 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

Lustmoord... daar denk ik aan. Is mijn gevoel.
(en echt, dan denken diegene-n echt niet aan de 870 dollar of whatever, omdat ìk dat weet)

Lustmoordenaars die het in een opwelling doen willen geen sporen of bewijsmateriaal meedragen. Die zullen geen spullen of geld meenemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:05 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_142771575
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 07:04 schreef Rica het volgende:

[..]

Lustmoordenaars die het in een opwelling doen willen geen sporen of bewijsmateriaal meedragen. Die zullen geen spullen of geld meenemen.
Begin jij nu ook al?

"Zij zullen niet...", "Je gaat echt niet..."

Dat soort beweringen kan je niet doen vanaf je zolderkamer. Dingen kunnen mogelijk zijn, maar dit soort uitsluitingen alleen maar om een bepaald scenario mogelijk te maken, dat is de verkeerde weg op redeneren.

Daar help je die meiden niet mee.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:07 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142771581
quote:
Het niet weten is natuurlijk onverteerbaar voor ouders en familie. Ze zullen er binnen hun mogelijkheden ook wel alles aan doen en gaan doen, hopelijk met succes
Ik weet wel zeker, en ook een machteloos gevoel, wanhoop.
De vader van Kris Kremers in 1Vandaag zag ik hij zich echt goed probeerde te houden.
Ik zou er echt niet aan moeten denken het mijn kind zou zijn: alleen een schoen, heupbot en een broekje begraven. Van je liefste, dierbare.

Maar toch het gevoel voor jezelf, ''alles wat in je mogelijkheid ligt wat je kan doen'', is een ook verwerkings proces.

De ouders van Kris zijn iets anders als van Lisanne.
Ik bemerkte dat beiden veel pijn dragen. Diezelfde pijn.
Maar een elk gaat er anders mee om.
De ouders van Kris zijn strijdlustiger, en de ouders van Lisanne zitten er totaal doorheen (echt zielig).
Beiden erg veel pijn, maar uitten het anders. De ouders van Lisanne blijven wel op de achtergrond betrokken.

Ik zou hetzelfde zijn als de ouders van Kris never give op .
Ik hoop maar ik vermoed en ik denk niet dat ze nog veel vinden. Maar dat zou super zijn!

Een afscheid...is zo niet te doen!!

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:21 ]
pi_142771585
quote:
dat is de verkeerde weg op redeneren
Welke weg denk jij dan aan?

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:23 ]
  Forum Admin zondag 27 juli 2014 @ 07:19:43 #191
232445 crew  Specularium
pi_142771587
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 05:37 schreef caracamel68 het volgende:
Moderator gaarne uw reactie!!!! Op deze associale verwoordingen!!
Gevloek (ik ben christelijk) etc etc etc.
http://forum.refoweb.nl/

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:28 ]
pi_142771589
quote:
Dat soort beweringen kan je niet doen vanaf je zolderkamer.
probeer nog 1 keer met jou fatsoenlijk te commucieren nadat je mij gevloekt hebt en voor hoer hebt uitgemaakt en zelfs voor dronken!! (waar me man niet blij mee is, en ik denk niemand hier).

Waarom geloof jij daar niet in? De lust moord theorie?
Vanwege het geld wat er in zat/rugzak?

quote:
Daar help je die meiden niet mee.
Waar help je de meisjes wel dan mee volgens joù?

[ Bericht 5% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:39 ]
pi_142771609
Wat een hilarisch topic is dit geworden!!!!!!!! :D

[ Bericht 2% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:41 (Sorry, de uitroeptekens vergeten!!!!!) ]
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_142771610
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 07:20 schreef caracamel68 het volgende:

[..]

probeer nog 1 keer met jou fatsoenlijk te commucieren nadat je mij gevloekt hebt en voor hoer hebt uitgemaakt (waar me man niet blij mee is, en ik denk niemand hier).

Waarom geloof jij daar niet in?
Vanwege het geld wat er in zat?

[..]

Waar help je de meisjes wel dan mee volgens joù?
Eerst de feiten straight hebben. Vindplaatsen, tijdstippen, routes, etc.

"Panama = kutland", van jouw hand hier. Wat nou "christelijk", je oordeelt nogal en gaat daarmee m.i. op de troon van God zitten.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:44 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142771640
quote:
Eerst de feiten straight hebben. Vindplaatsen, tijdstippen, routes, etc.

"Panama = kutland", van jouw hand hier. Wat nou "christelijk", je oordeelt nogal en gaat daarmee m.i. op de troon van God zitten
Ik vind je God (al doel je op mij kwaadaardig|), erbuiten moet houden.

De meisjes zijn herdacht in een...kerk..niet voor niets....

Ik oordeel dus helemaal niet..
Wat ik schreef uit kennis is dat Pannama niet zo heilig land is dat het zich voordoet.
Heel veel criminaliteit.

En veel en veel te laat gehandeld!!

Dit bewijst nog steeds niet dat dit der noodlot is geworden bij Kris en Lisanne.
Maar reeds een sterk vermoeden.

Nogmaals El Matador: lustmoord heeft niets van doen met geld of iets.
Dat interesseert hun geen fluit.

Ikzelf ga meer voor 'het begin'' wat al niet klopte, daar vanuit werken/denken.

Net zoals nu eigenlijk Hans Kremers doet.

[ Bericht 3% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:04:54 ]
pi_142771706
[/quote]
quote:
[quote]Ok, ik vertrouw op het inzicht van de mods hier.

Inhoudelijk;
- Blue was een uur vòòr de enalaatste getuige Oliva, die de twee meiden samen zag, zonder Blue

Wie zegt dat???

- Dat is een ruim uur voor de laatste getuige, Lorenzo (gids), ook hij zag de meiden samen en vermeldt geen Husky
- Wie is die Lazaro en wat doet ie in het verhaal?

Is een taxi chauffeur en bracht de meiden met andere inzittenden weg. Na deze weggebracht te hebben kon hij niet echt met de meiden praten vanwege ''telefoontjes die moest opnemen''.Hij bracht ze zo verklaarde hij naar de pianista

- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
- Doel? Onbekend, maar zonsondergang lijkt erg logisch
- Alles erna blijkt onderdeel van een strafzaak, waar de dichtstbetrokkene niet eens over mag praten, wat hij overduidelijk vreselijk slecht trekt en met alle reden

Zwijgen is soms goud.
- Echter, die strafzaak houdt niet in dat er geen info naar buiten mag komen met foto's, informatie, DNA-onderzoek, etc. enz.
- De resultaten van dat megabelangrijke (want doodbevestigende) DNA-onderzoek worden niet eens aan de families bekendgemaakt, dat vernemen ze vanuit de media

Juist ja, dus de media heeft het bevestigd, alleen de Panamezen nog niet!

- In flink wat nieuwsberichten staat juist dat de families het Panamese onderzoek prijzen

Ze moeten wel, hebben ze een keuze??...Ze zijn àfhankelijk.
- De zoektocht is netjes 48 uur na verdwijning gestart, dat is in Nederland en Colombia niet anders.

Niets daarvan (*vermissing 1april dinsdag), de zoektocht is pas officieel Zaterdag gestart!! Vrijdag alleen een helikopter en daarvoor niets nada nopes!!!!

- De aard en plek van de zoektocht is echter compleet verkeerd aangepakt en ik ben ervan overtuigd (en de families denk ik ook, vandaar de inschakeling van JvdH en de media) dat dat de meiden uiteindelijk "vermoord" heeft (ze hadden gered kunnen worden en Cremers lijkt de bewering van JvdH dat de meiden nog dagen (!) geleefd hebben te ondersteunen)
Kremers zoekt niet in een ''verdwaling'', dat is duidelijk. 1Vandaag.


quote:
Blue was een uur vòòr de enalaatste getuige Oliva, die de twee meiden samen zag, zonder Blue
- Dat is een ruim uur voor de laatste getuige, Lorenzo (gids), ook hij zag de meiden samen en vermeldt geen Husky
- Wie is die Lazaro en wat doet ie in het verhaal?
- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
Blue kan eerder weg zijn gegaan of niet gezien zijn....

Lazaro is de taxichauffeur die hen naar de pianista reed met andere inzittenden, die hij afzette.
Geen communicatie met de meiden, te druk met telefoontjes beantwoorden zo zei hij.

Blue kan idd niet gezien zijn maar wel aanwezig geweest zijn...


quote:
- De meiden zijn omstreeks 18:00-18:15 op de Mirador aangekomen, op de 'top', de waterscheiding tussen Chiriqui en Bocas del Toro
- Doel? Onbekend, maar zonsondergang lijkt erg logisch
- Alles erna blijkt onderdeel van een strafzaak, waar de dichtstbetrokkene niet eens over mag praten, wat hij overduidelijk vreselijk slecht trekt en met alle reden
Meiden die wisten wat ze deden, doel denk ik toch de top.
quote:
Zwijgen is soms goud.
- Echter, die strafzaak houdt niet in dat er geen info naar buiten mag komen met foto's, informatie, DNA-onderzoek, etc. enz.
- De resultaten van dat megabelangrijke (want doodbevestigende) DNA-onderzoek worden niet eens aan de families bekendgemaakt, dat vernemen ze vanuit de media

Juist ja, dus de media heeft het bevestigd, alleen de Panamezen nog niet!
De Panamezen hebben niet eens officieel bevestigd dat het om de DNA van Kris en Lisanne gaat., alleen via de media....Ouders hebben na een maand nog geen bewijs van dus dat mega belangrijke onderzoek!!!

[/quote]- De zoektocht is netjes 48 uur na verdwijning gestart, dat is in Nederland en Colombia niet anders.

Niets daarvan (*vermissing 1april dinsdag), de zoektocht is pas officieel Zaterdag gestart!! Vrijdag alleen een helikopter en daarvoor niets nada nopes, schandalig zo lang!!!!!!! ...Vandaar al onopgeloste vermissingen daar!!! [/quote]

[ Bericht 4% gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:05:04 ]
  zondag 27 juli 2014 @ 08:58:06 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142771922
Mijn God, wat een onleesbare, maffe drab is hier de laatste dag gespuid.

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:05:10 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142772150
Hebben ze in TBS klinieken ook wifi ? :7

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:05:12 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_142772194
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:23 schreef caracamel68 het volgende:
Ik ben nieuw op dit forum, en ik heb zo'n beetje deze topic gevolgd.
Voor mijn gevoel kloppen (net zoals de vader van Kris denkt en voelt) ook vele dingen niet, vanaf het begin al niet.
Ik heb ook sterk mijn twijfels bij een ''verdwaal scenario'' en (alleen) daardoor overleden.
De blauwe bh is van Kris, volgens mij heeft zij de bh zelfs aan op een eerdere foto die ik zag van haar tijdens hun vakantie in Panama (onder een shirt de randjes iets zichtbaar).
Het spijkerbroekje draagt zij, Kris, op een foto in Bocas del Toro.

http://static0.ad.nl/stat(...)edia_xll_2220461.jpg

Getuigenverklaringen zijn zo tegenstrijdig. Zo zei iemand dat Kris een zwarte lycra broek droeg, wat dus totaal niet zo was.

De vader van Kris zegt in 1 Vandaag ''dat de beiden telefoons na de verdwijning gebruikt zijn, er is geprobeerd te bellen, en op de manier waarop de telefoons gebruikt zijn (een vreemde manier dus, onbegrijpelijke manier voor de vader van Kris) hij zijn twijfels heeft ze overleden zijn door een verdwaling.

Het wekt de indruk dat er dus niet echt mee gebeld is, maar zoals hij zegt ''geprobeerd'' te bellen.
De manier waarop de telefoons gebruikt zijn zoals hij zegt is vreemd zo zei hij: de meiden wisten hoe de telefoons werkten dus wisten de manier waarop ze de telefoons moesten gebruiken (bijvoorbeeld om te bellen, smsen o.i.d).
Het wekt de indruk dat hij bedoelt ''zoals de telefoons gebruikt zijn, de manier waarop dat is niet hoe Kris en Lisanne de telefoons zouden gebruiken''. Alsof iemand geprobeerd heeft te bellen maar niet wist hoe de telefoons werkte..Die indruk wekt het dan....

Ze hebben dus de top van de berg bereikt, lachend op de foto. Als Lisanne ècht zo ziek was dan zou dat toch echt wel te zien zijn geweest (iemand die ziek is kan ook lachen maar zie je wel degelijk).
Er werd gezegd dat sommige mensen die de trail lopen niet precies weten waar de top is en zodoende door kunnen lopen. Hun wisten dus wel waar de top was.

Er zijn foto's van na de verdwijning, maar wanneer bedoelt de vader? De verdwijning op het moment dat ze niet terug zijn gekomen na de beklimming dus die avond op 1 april? Of de volgende dag toen ze niet thuis waren gekomen?
Maar ook op die foto's geen enkel spoor van angst of iets....

Kris haar spijkerbroekje is een stuk verder gevonden dan haar heupbot.
Als aaseters, vogels daarvoor gezorgd zouden hebben dan zou er toch ook iets van bloedsporen op te vinden zijn? Die eten toch niet met mes en vork.
Die pikken stukken vlees en laten ongetwijfeld een stukje vallen (waar bloed aan zit) en pikken weer een stuk vlees en vliegen dan eventueel weg (met een stukje vlees en al).
Het lijkt me zeker wel dat er dan toch wel ièts van bloed op het spijkerbroekje had gezeten, en bloed wast zichzelf ook met regen er niet uit.

Ook is het vreemd dat alleen via de media bevestigd is dat de dna van beiden meisjes zijn, maar niet officieel bevestigd is naar de ouders toe (en we zijn 1 maand verder)......
geprobeerd
als ik me zus bel en ik krijg haar niet te pakken ,spreek ik dat ook uit als geprobeerd ,maar in het interview met de vader ,maakte ik er ook op uit dat er iets raars was bij die manier van bellen
korte broek
ik vraag me af hoe de korte broek er uit ziet ,zoals jij al aan geeft als het sprake is van dieren ,dan zal hij nooit heel zijn, ook spreekt de vader uit dat hij dicht zit, dat vind ik dan wel weer vreemd bloed krijg je er zelfs in de normale was bijna niet uit
foto's
ik begreep foto's na dat ze de top hadden behaald ,alleen vraag ik me dan af wat voor foto's ,en waaraan je dan iets vreemds kan zien ,
als ze samen op de top foto staan moet er een derde zijn geweest om de foto te maken

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 27-07-2014 10:05:30 ]
  Admin zondag 27 juli 2014 @ 09:45:32 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142772298
opruimslotje
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')