quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat mijn bewondering voor zarGon
ahahahahaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ja neequote:
Is toch MIJN keuze? Wat zou dat moeten uitmaken dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
nee, beargumenteer maar danquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij weiger jij mijn standpunt te willen bezien..
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch MIJN keuze? Wat zou dat moeten uitmaken dan?
Of hij is zo onzeker dat hij niet wil dat andere mannen iets van zijn vrouw kan zien.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nee
Je vindt een bedekte voet aantrekkelijk. Dus in feite vind je bijvoorbeeld een schoen aantrekkelijk, de voet (de persoon die erin zit) vind je bijzaak
'quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Crip and Mathemaat are sitting in a tree. k-i-s-s-i-n-g.
Oh nee, dat zal niet mogen.
moslims en voorschriftenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Huh. Dacht dat jij over dit onderwerp wel kennis had opgedaan.
De voorschriften zijn er niet voor niets. De redenen zijn logisch,prachtig en mooi.
Nee, ze is eng. Ze wil vrijwillig in een vrouwengevangenis.quote:
waarom val je me ad hominem aan, je karakter correleert met je geloof: non-existentquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of hij is zo onzeker dat hij niet wil dat andere mannen iets van zijn vrouw kan zien.
Nee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Trigger heeft dat fantastisch gedaan. Die kan dat ook zeer goed.
Jonge Turk?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
moslims en voorschriften
maar goed, ik heb geen trek in een diepzinnige discussie; iedereen zo z'n smaak zal ik maar zeggen
Gast....quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ze is eng. Ze wil vrijwillig in een vrouwengevangenis.
Het is haar spirituele tocht naar God en niet de onze.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
gaat juist erom dat de persoon vaak qua innerlijk overeenstemt met principes wat haar dus ook aantrekkelijk maakt voor mij, vroomheid > bloot vleesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ja nee
Je vindt een bedekte voet aantrekkelijk. Dus in feite vind je bijvoorbeeld een schoen aantrekkelijk, de voet (de persoon die erin zit) vind je bijzaak
Wel gratis graagquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
kan iemand deze vrouw een cursusje pi-lezen en/of sarcasme-en-ironie-zijn-geen-ziekte kunnen geven?
Begint wel enge vormen aan te nemen hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is haar spirituele tocht naar het Midden-OostenGod en niet de onze.
Wallah ik begrijp mensen zoals jij niet. Ik kies voor iets vrijwillig en dan zijn er alsnog idioten zoals jij die het zien als onderdrukking. Waar is de onderdrukking in iets wat ik zelf wil?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
jij wilt je lichaam laten prostitueren door het aan iedereen te laten zienquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gedraag je, Whiskers is vrijgevochten en geėmancipeerd, wie weet het nou beter, zij of jij?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is haar spirituele tocht naar God en niet de onze.
Het spijt vreselijk crip, maar vrouwen die dat overwegenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Is toch MIJN keuze? Wat zou dat moeten uitmaken dan?
Innerlijk is ook belangrijk, maar kom dan niet met rare argumenten als dat je een bedekte voet aantrekkelijk vindt. Zeg dan gewoon dat je iemands innerlijk aantrekkelijk kan vinden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:36 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
gaat juist erom dat de persoon vaak qua innerlijk overeenstemt met principes wat haar dus ook aantrekkelijk maakt voor mij, vroomheid > bloot vlees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |