Prima. Moet JIJ weten,quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef Crip het volgende:
Het grappige is dat hoe meer haat ik over de niqaab zie in de media en hier etc hoe dichter mij dat bij mn geloof brengt en hoe meer ik hem wil dragen.
Mja, officieeeeeeeelquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:25 schreef zarGon het volgende:
ik zie echt niet in hoe een relatie gelijkwaardig kan zijn als je een vrouw hebt die rondloopt met een nikab of boerka.
(Dacht dat het 'niqaab' was in het Nederlands, het blijkt 'nikab' te zijn. Hm.)
Dat snap ik dan weer niet. Want jouw / haar waardigheid is afhankelijk van (gebrek aan) stof?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:25 schreef zarGon het volgende:
ik zie echt niet in hoe een relatie gelijkwaardig kan zijn als je een vrouw hebt die rondloopt met een nikab of boerka.
Deden ze dat maarquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Aan de man, broer, vader, zoon is opgedragen om haar met al zijn bezittingen en leven te beschermen, zijn ogen neer te slaan wanneer in de aanwezigheid van een vrouw waar geen directe band mee is, plekken niet te betreden waar zij is.
Ik begrijp je wel, maar als de vrouw, waar je verliefd op bent, er zelf voor kies. Waarom niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:25 schreef zarGon het volgende:
nee? waarom mag ik mij niet aangetrokke voelen tot bedekte vrouwen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn in hun natuurlijke door allah geschapen vorm lelijk?
Wat is er in vredesnaam aantrekkelijk aan een lap stof?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:28 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
nee? waarom mag ik mij niet aangetrokke voelen tot bedekte vrouwen?
Vertel me het korte antwoord/de samenvattingquote:
gelijkwaardig, niet waardigquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Want jouw / haar waardigheid is afhankelijk van (gebrek aan) stof?
Mij voor leugenaar uitmaken is toch wat anders hoor. Maar goed, het zal wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan kan ik vrijelijk ook mijn mening over jouw mening verkondigen. Wat is je probleem?
Huh. Dacht dat jij over dit onderwerp wel kennis had opgedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:25 schreef zarGon het volgende:
quote:
ik denk niet dat ik verliefd op zo'n damesmeisje kan worden. hell, ik zie niet eens hoe je normale luchtige gesprekken met zo iemand kan voeren... je moet op alles letten; alles wat zo vanzelfsprekend is in de omgang met vrouwen is plotseling niet zo vanzelfsprekend meer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel, maar als de vrouw, waar je verliefd op bent, er zelf voor kies. Waarom niet.
wat is relevantie tussen gelijkwaardigheid en bedekkingquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:25 schreef zarGon het volgende:
Waardig in de zin dat jullie op gelijke voet staan, dus gelijkwaardig, prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
gelijkwaardig, niet waardig
het is niet alleen het (gebrek aan) stof, het is het geheel; gedrag, normen en waarden, alles wat het uitstraalt, om maar een paar dingen op te noemen. het gaat veel verder dan een beetje stof
Trigger heeft dat fantastisch gedaan. Die kan dat ook zeer goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel me het korte antwoord/de samenvatting
bijzaakquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:28 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat is er in vredesnaam aantrekkelijk aan een lap stof?
Volgens mij weiger jij mijn standpunt te willen bezien..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:25 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
omdat iemand een mening heeft weiger je verder te luistere oke, ik dacht dat nederlanders nuchter waren maar jij gaat hele mensen verwerpen vanwege een mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |