quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:37 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
jij wilt je lichaam laten prostitueren door het aan iedereen te laten zien
Jij probeert nu vrouwen te onderdrukken bij hun eigen ontwikkeling. Is dat niet tegenstrijdig met je uitlatingen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het spijt vreselijk crip, maar vrouwen die dat overwegen
Prima vergelijking wanneer het praktiseren van een moslim(a) 'eng' genoemd kan worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ja, want blote onderarmen en onderbenen staan gelijk aan prostitutie...
![]()
Volgens mij begrijp je de essentie niet van een geloof waarbij Allah (swt) de schepper van alles en iedereen is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
moslims en voorschriften
maar goed, ik heb geen trek in een diepzinnige discussie; iedereen zo z'n smaak zal ik maar zeggen
Het is dan ook geen "keuze"zoals Crip het blijft noemen. Het is een brainwash..Je TOTAAL ondergeschikt maken. Ik vind het bizar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Of hij is zo onzeker dat hij niet wil dat andere mannen iets van zijn vrouw kan zien.
en bepaalde kleding aantrekkelijk vinden staat gelijk aan mijn onzekerheid?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ja, want blote onderarmen en onderbenen staan gelijk aan prostitutie...
![]()
Icons lezen is lastig?quote:
Weyow deze chick, even beslissen wat wel een keuze is of niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen "keuze"zoals Crip het blijft noemen. Het is een brainwash..Je TOTAAL ondergeschikt maken. Ik vind het bizar.
Niks mis met de islam etc, maar relidioten
Vast. Maar ik hou me in verderquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het is haar spirituele tocht naar God en niet de onze.
Het alwetende westen (dat cultureel hooguit maar 30 jaren bestaat, tegenover een honderden jaren oude cultuur) weet beter. Whiskers2009, vergeef het mequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gedraag je, Whiskers is vrijgevochten en geėmancipeerd, wie weet het nou beter, zij of jij?
het heeft niks met bedekte voeten te maken? het heeft te maken met bedekking, niet alleen kleding, maar ook de manier van omgang en gedrag, "bedekking" is niet alleen in kleding te vinden, ook in je gedrag okequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Innerlijk is ook belangrijk, maar kom dan niet met rare argumenten als dat je een bedekte voet aantrekkelijk vindt. Zeg dan gewoon dat je iemands innerlijk aantrekkelijk kan vinden.
Doodenge.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Begint wel enge vormen aan te nemen hoor.
JA JONGEN OKEquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
het heeft niks met bedekte voeten te maken? het heeft te maken met bedekking, niet alleen kleding, maar ook de manier van omgang en gedrag, "bedekking" is niet alleen in kleding te vinden, ook in je gedrag oke
gossie, fout behandeld toen hij klein was en verwerkt nu zijn trauma door anderen te beperken in hun rechtenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Begint wel enge vormen aan te nemen hoor.
Dat siert je al meer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:42 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Het alwetende westen (dat cultureel hooguit maar 30 jaren bestaat, tegenover een honderden jaren oude cultuur) weet beter. Whiskers2009, vergeef het me
Je bent zelf een extremist.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
en bepaalde kleding aantrekkelijk vinden staat gelijk aan mijn onzekerheid?
ik pas de mate van extreem denken toe aan jullie eigen beperkte manier van denken, je bent een extremistische hokjesdenker.
Eén simpel bericht in een spoiler vind je opscheppen?quote:je gaat geld geven aan een gezin en er lekker over opscheppen op internet, "hey kijk mij goede daden doen",jou kan ik bij voorbaat niet serieus nemen, je bent een arrogante persoon die opschept met het goede dat hij verricht
zoek eens naar het verhaal achter die fotoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:30 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wat is relevantie tussen gelijkwaardigheid en bedekking
http://i.imgur.com/Z1XNKOL.jpg
koning van australie en zijn vrouw met niqaab
Je bent echt je zelfrespect kwijt als je aan zoiets meewerkt. En vrijwillig ook nog. Allah vind je geen beter mens dan hoor, je hoeft jezelf dit niet aan te doen in dit land.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wallah ik begrijp mensen zoals jij niet. Ik kies voor iets vrijwillig en dan zijn er alsnog idioten zoals jij die het zien als onderdrukking. Waar is de onderdrukking in iets wat ik zelf wil?
Mensen die iemand opeens niet meer accepteren om een stukje extra stof![]()
Wie is de onderdrukker jij of het geen wat je een ''vrouwengevangenis'' noemt?
Please Whiskers.
Owh?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:37 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
jij wilt je lichaam laten prostitueren door het aan iedereen te laten zien
je bent een extremist, je bent een extreme persoon die neigt om de liberale waarden van onze democratie te ondermijnen en ja, als je er zo nodig pretentieus (oh kijk niet in de spoiler, maar ik plaats het toch maar op internet om er subtiel over op te scheppen) gaat doen naderhand, plaats het dan helemaal nietquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bent zelf een extremist.
[..]
Eén simpel bericht in een spoiler vind je opscheppen?![]()
A3udu billahi mina shaytani razjeemquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent echt je zelfrespect kwijt als je aan zoiets meewerkt. En vrijwillig ook nog. Allah vind je geen beter mens dan hoor, je hoeft jezelf dit niet aan te doen in dit land.
geen normale rouwkledij, daarbij ga je niet op mijn punt inquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
zoek eens naar het verhaal achter die foto
1916 - uitvaar/begrafenis - rouw - meer dan genoeg andere foto's waar ze zonder zo'n bedekking rondloopt en haar gezicht te zien is
Extremisten (van welke kunne dan ook) zijn niet eng?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prima vergelijking wanneer het praktiseren van een moslim(a) 'eng' genoemd kan worden?
Het zijn beiden extremen varianten van iets benoemen.
Ff niet doen kgipquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:47 schreef Crip het volgende:
[..]
A3udu billahi mina shaytani razjeem
[ afbeelding ]
toen ik jong was, bezocht ik de moskee minimaal wekelijks, kon ik de koran vloeiend lezen en stond ik nergens echt bij stilquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:40 schreef Santello het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de essentie niet van een geloof waarbij Allah (swt) de schepper van alles en iedereen is.
Dat gaat het verstand te boven. Wat jij als ondergeschikt wezen, de mens, logisch of niet logisch vindt, doet er totaal niet toe.
Je bent kritischer gewordenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
toen ik jong was, bezocht ik de moskee minimaal wekelijks, kon ik de koran vloeiend lezen en stond ik nergens echt bij stil
nu ik wat ouder ben... ik zeg niet dat ik wijzer ben geworden, maar het zomaar accepteren van dingen en niet stilstaan erbij, dat gaat al wat moeizamer. het is niet meer zo vanzelfsprekend, vooral als er zoveel tegenstrijdigheden te zien zijn
Toe maar, als het "jullie" (de fundamentalisten) uitkomt, dan is er opeens wel sprake van democratie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
je bent een extremist, je bent een extreme persoon die neigt om de liberale waarden van onze democratie te ondermijnen en ja, als je er zo nodig pretentieus (oh kijk niet in de spoiler, maar ik plaats het toch maar op internet om er subtiel over op te scheppen) gaat doen naderhand, plaats het dan helemaal niet
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:46 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
je bent een extremist, je bent een extreme persoon die neigt om de liberale waarden van onze democratie te ondermijnen en ja, als je er zo nodig pretentieus (oh kijk niet in de spoiler, maar ik plaats het toch maar op internet om er subtiel over op te scheppen) gaat doen naderhand, plaats het dan helemaal niet
''mening''quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Daar gaan weer, ik mag geen afwijkende mening hebben van de meute hier..
Je bent niet de enige.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
wie zei dat ik tegen democratie was, je maakt een assumptie van een persoon die je niet kent, dat zegt meer over jou dan over mij, daarom dat je ook een extremist bent, je gaat zover dat je anderen moet zwartmaken om een punt te maken, typische extremistquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toe maar, als het "jullie" (de fundamentalisten) uitkomt, dan is er opeens wel sprake van democratie.![]()
![]()
vertel, wat is normale rouwkledij voor een koninging uit die tijd?quote:
Hou toch op met je pseudoanalyses, je hebt de ene na de andere diagnose naar Crip's hoofd gesmeten. In de hoop dat je vatbaar bent voor enige nuances, denk je dat als crip onder - extreme / 'enge' - druk van haar familie, geliefde stond ze foto's online kon plaatsen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Extremisten (van welke kunne dan ook) zijn niet eng?
Fittie, geen discussie. ik mag het niet oneens zijn hoe het ook verwoord..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:47 schreef Triggershot het volgende:
Dit is btw wel uitgelopen op een hele rare discussie.
je mag een afwijkende mening hebben, alleen als je het op een onvolwassen en irrationele manier verantwoord kun je wel klappen verwachten jaquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
je brengt je mening door tegelijk ook een oordeel te vellen; dat doe je keer op keerquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Loulouquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef Aloulou het volgende:
In NL en elk ander Westers land moet je geen nikab willen dragen omdat het totaal contraproductief is in het positieve beeld van je geloof naar voren te brengen. De communicatie en het contact leggen slaat volledig dicht, en de kans is groot dat dat de aankomende 100 jaar niet snel zal veranderen.
Ik snap dan dus niet waarom je aan de ene kant graag je geloof wilt uitdragen maar dan wel er zo'n dominant kledingstuk bij draagt (wat volgens de overgrote meerderheid niet verplicht is) waarvan je weet dat 99% van de mensen in de maatschappij er bang van worden, zich geintimideerd door voelen en een sterke afkeer van krijgen of echt boos worden omdat ze het juist associeren met allerlei zaken die je waarschijnlijk zelf ook niet als Islamitisch beschouwt.
Ik zou dus ook tegen mijn vrouw zeggen dat als zij nikab zou willen dragen zij in het Westen maar genoegen neemt met een hoofddoek/gimaar omdat dat beter bij het geloof past en wat je wilt nastreven naar de maatschappij toe.
Je hebt het over "ons", ik vind dat jij een "fundamentalist" bent, dus ben je tegen democratie.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:50 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
wie zei dat ik tegen democratie was,
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet...quote:je maakt een assumptie van een persoon die je niet kent,
Kijk eens in de spiegel.quote:dat zegt meer over jou dan over mij, daarom dat je ook een extremist bent, je gaat zover dat je anderen moet zwartmaken om een punt te maken, typische extremist
Zo beschaafd weer.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:51 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
je mag een afwijkende mening hebben, alleen als je het op een onvolwassen en irrationele manier verantwoord kun je wel klappen verwachten ja
quote:
vrijheid van verwoording, dichterlijke vrijheid, jij kent daar niks van he extremistische hokjesdenkerquote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef Aloulou het volgende:
In NL en elk ander Westers land moet je geen nikab willen dragen omdat het totaal contraproductief is in het positieve beeld van je geloof naar voren te brengen. De communicatie en het contact leggen slaat volledig dicht, en de kans is groot dat dat de aankomende 100 jaar niet snel zal veranderen.
Ik snap dan dus niet waarom je aan de ene kant graag je geloof wilt uitdragen maar dan wel er zo'n dominant kledingstuk bij draagt (wat volgens de overgrote meerderheid niet verplicht is) waarvan je weet dat 99% van de mensen in de maatschappij er bang van worden, zich geintimideerd door voelen en een sterke afkeer van krijgen of echt boos worden omdat ze het juist associeren met allerlei zaken die je waarschijnlijk zelf ook niet als Islamitisch beschouwt.
Ik zou dus ook tegen mijn vrouw zeggen dat als zij nikab zou willen dragen zij in het Westen maar genoegen neemt met een hoofddoek/gimaar omdat dat beter bij het geloof past en wat je wilt nastreven naar de maatschappij toe.
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:49 schreef Aloulou het volgende:
Cirkelredenatiequote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt het over "ons", ik vind dat jij een "fundamentalist" bent, dus ben je tegen democratie.
[..]
De pot verwijt de ketel dat die zwart ziet...
[..]
Kijk eens in de spiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |