kom maar op hoor vind ik prima kan best jij niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:11 schreef Santello het volgende:
Wie van jullie zou trouwen met een volledig bedekte vrouw?
Tuurlijk vind jij dat geen probleemquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook onzin. Ik vind dat je daar niet veel aandacht aan moet geven. Als een vrouw les wil geven die helemaal bedekt is? So what. Als je te veel aandacht aan geeft dan zorg je ervoor dat het een probleem wordt.
Waarom niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:11 schreef Santello het volgende:
ik begrijp dit niet, kun je uitleggenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:13 schreef Triggershot het volgende:
Ik moet wel zeggen als zo een zuster ondanks alle moeilijkheiden en omkijken toch heeft besloten zoiets te dragen en er wordt ook in 'eigen' kringen zodanig spot met haar gedreven door moslims, dat het verantwoorden van dit soort bespottingen wel ingewikkeld gaan worden voor Allah.
Indien het haar volledig eigen keus is, geen moeite mee.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:11 schreef Santello het volgende:
Wat niet?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:14 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
ik begrijp dit niet, kun je uitleggen
Mij hoor je niet zeiken op "de islam". Maar er zijn wel grenzen. Zoals geen burka dragende juf. Of nonnen als lerares.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het hebt gedaan... Alleen een kleine constatering dat je niemand hoort over te weinig, maar wel over te veel.
wat is "volledig bedekt"?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:11 schreef Santello het volgende:
Dat er geen excuus is voor de moslim om de spot te drijven met een moslima die zich onderwerpt aan de wil van Allah idd.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:15 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
verantwoorden? excuus zoeken voor degene die spot drijve?
Je noemt die vrouw "zuster" maar je kamt haar wel af?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:13 schreef Triggershot het volgende:
Ik moet wel zeggen als zo een zuster ondanks alle moeilijkheiden en omkijken toch heeft besloten zoiets te dragen en er wordt ook in 'eigen' kringen zodanig spot met haar gedreven door moslims, dat het verantwoorden van dit soort bespottingen wel ingewikkeld gaan worden voor Allah.
hoe?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je noemt die vrouw "zuster" maar je kamt haar wel af?
Ik zou zeker niet in de schoenen van die mensen willen staan wanneer Allah over ze oordeeltquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:13 schreef Triggershot het volgende:
Burka, niqaab..quote:
Ik ook niet in jouw schoenen, jij maakt me uit voor leugenaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet in de schoenen van die mensen willen staan wanneer Allah over ze oordeelt
Moge Allaah ons behoeden van het kwaad.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik zou zeker niet in de schoenen van die mensen willen staan wanneer Allah over ze oordeelt
sory dat ik eigen smaak hebquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Burka, niqaab..
En het valt me vies tegen wat de antwoorden zijn...![]()
![]()
![]()
En waar onderwerpt Allah de mannen aan? Nergens?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat er geen excuus is voor de moslim om de spot te drijven met een moslima die zich onderwerpt aan de wil van Allah idd.
Jaweeeel. Erop toezien dat vrouwen zich onderwerpen en zoquote:Op zaterdag 26 juli 2014 03:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En waar onderwerpt Allah de mannen aan? Nergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |