Dat varieert. Soms vind ik het leuk, en soms vind ik er geen zak aan. Hangt er ook een beetje vanaf welke users hier rondhangen.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Liesje wat vind jij leuk aan de SC?
Voor de obstukkel dag morgen?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ik kan niet slapen...Maak me te druk
Waarover ?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Toch niet over die bende lamlullen heh?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Precies, wat ken je me toch goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alles! Zolang ze aandacht krijgt dan is ze er zelf voor!
Had je maar in Utopia moeten gaanquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Precies, wat ken je me toch goed.
Op mijn pc ergensquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waar is je oude UI, moet weer even wennen.
Vond het rond de WK ook heel leuk, daarna werd het minder.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat varieert. Soms vind ik het leuk, en soms vind ik er geen zak aan. Hangt er ook een beetje vanaf welke users hier rondhangen.
Ik vond de WK periode heel leuk. En ik heb meerdere keren tranen gelachen.
Ben je mal, mijn dochter vliegt met haar gezin Maandag as terug naar Nederland en gaat een dag erna weer naar Saoedie, nooit last van, maar nu wel, gewoon stomquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Toch niet over die bende lamlullen heh?
Doe jij er eens wat aanquote:
+1quote:
Best logisch welquote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ben je mal, mijn dochter vliegt met haar gezin Maandag as terug naar Nederland en gaat een dag erna weer naar Saoedie, nooit last van, maar nu wel, gewoon stom
Wat is jouw visie op iemand als Isax?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat varieert. Soms vind ik het leuk, en soms vind ik er geen zak aan. Hangt er ook een beetje vanaf welke users hier rondhangen.
Ik vond de WK periode heel leuk. En ik heb meerdere keren tranen gelachen.
Heb jij je eigen leven in handen of hou je je leven graag in de afhankelijke?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:56 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Niks stoms aan, ik zou dat precies zo hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ben je mal, mijn dochter vliegt met haar gezin Maandag as terug naar Nederland en gaat een dag erna weer naar Saoedie, nooit last van, maar nu wel, gewoon stom
Mja, dat is ook wel een beetje hoe een SC gaat. Dat zijn pieken en dalen. Geen idee wanneer de SC actief begon te worden maar we zitten nu toch al een paar maanden veel te praten met zijn allen. Logisch dat er dan ergernissen ontstaan en mensen het een beetje zat worden.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 02:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vond het rond de WK ook heel leuk, daarna werd het minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |