https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Mijn altcoins zijn bij elkaar ook nog maar iets van 0,08 BTC waard. Ik begon ooit met 0,12 en dat was al 0,2 geworden... ik heb dus maar wat sells gezet en na het weekend kijk ik wel wat er is verkochtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Als RZR binnen nu en volgende week niks meer doet dump ik ze en gooi ik elke bitcoin die ik bezit naar mijn wallet, ik ben er nu zo klaar mee... heel juni vast in BC en van 0,45 naar 0,30 en nu heel juli vast in RZR en van 0,30 naar 0,20
quote:
Hey, twee nieuwe users hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
En waarom heb je weer die Robin UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was jij het in cognito?
Ik herkende je avatar niet.
Robin UIquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
En waarom heb je weer die Robin UI?
Ik ben heul niet nieuw, ik ben alleen terug naar mijn originele UIquote:
Ah, jij was die trendzetter toenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Robin UI
Dit is gewoon mijn originele UI hoor.
[..]
Ik ben heul niet nieuw, ik ben alleen terug naar mijn originele UI
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Robin UI
Dit is gewoon mijn originele UI hoor.
[..]
Ik ben heul niet nieuw, ik ben alleen terug naar mijn originele UI
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was jij het in cognito?
Ik herkende je avatar niet.
Zo ben ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, jij was die trendzetter toen
Gewoon weer Doge UI jij
Niet al sinds je op FOK! begonnen bent dezelfde UI hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Ik hou het even bij deze die Doge begon saai te worden.
Ik pas de achtergrond een paar keer per jaar aan. Verder is de opbouw al jaren hetzelfdequote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet al sinds je op FOK! begonnen bent dezelfde UI hebben
Jammer dat ik hem blijkbaar een keer opnieuw heb geüploaded, anders kon ik je een mooie screenshot laten zien.
Jij hebt ook tijdelijk andere UI's gehad katmansquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet al sinds je op FOK! begonnen bent dezelfde UI hebben
Jammer dat ik hem blijkbaar een keer opnieuw heb geüploaded, anders kon ik je een mooie screenshot laten zien.
Dat is tijdelijk en nooit langer dan een weekje of 2quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hebt ook tijdelijk andere UI's gehad katmans
Doge was ook tijdelijk, alleen iets langer dan 2 wekenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk en nooit langer dan een weekje of 2
Met je dode visquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan mijn gemiddelde naar 64 halenquote:
omg werk jijquote:
Ja i knowquote:
Toto69 quotequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja i knowik deed het niet expres maar ik doe mn best om nu wat vaker langs te komen
Nee beter, laat die handen wapperenquote:
Toto!quote:
Nou hè? En minder dan 30 posts per week makenquote:
Kweetetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou hè? En minder dan 30 posts per week maken
Zelfs met in 3 dagen 1 post kom ik daar nog aan...
Topquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kweetet![]()
Volgende week zal ik wel weer wat meer posten
Deze week zat er echt niet in.
Ben niet op vakantie, wel een paar dagen even weg geweest en daarna korte zakenreis in het buitenland.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaan we samen RZR dumpen en ons fortuin weer heropbouwen
Zonder advies van Ed, die op vakantie lijkt te zijn
Kleine correctie op bovenstaande: gisteren DRKC na lang twijfelen opgepikt voor 2100 op C-Cex, stijgt nu toch wel lekker doorquote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zit daarom nu op andere exchanges te speuren maar is erg lastig omdat mijn "scamalert" erg scherp staat. Wel het eea opgepikt maar wil nog niet echt knallen.......
Netjes. Dan heb je al een x3 te pakken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kleine correctie op bovenstaande: gisteren DRKC na lang twijfelen opgepikt voor 2100 op C-Cex, stijgt nu toch wel lekker door
Ik laat het ook allemaal staan in de hoop dat het nog een keertje piekt tot aan mijn sell order. Zit nog aardig vast in ICB, MIN, PES, XST en ENRG momenteel.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
Dus ja. Ik doe na maanden lekker traden eigenlijk weinig meer met al die coins.
Er is zoveel scamspul op de markt en ik heb veel te weinig tijd.
Zal ik m'n RZR houden of met enorm verlies wegdonderen en lekker in BTC blijven hangen?...
Ik heb zoveel niet meer geloof ik. WKC, OC en RZR volgens mijn excel, maar ik heb al anderhalve week niet meer ingelogd op Trexquote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat het ook allemaal staan in de hoop dat het nog een keertje piekt tot aan mijn sell order. Zit nog aardig vast in ICB, MIN, PES, XST en ENRG momenteel.
Ik log af en toe in om te kijken of er toevallig iets verkocht is, maar helaas... en als ik dan BTC vrij heb, dan koop ik coins die na wat research interessant lijken en een uur later ontdekt iemand een premine van 100 keer het maximale aantal coins, miners of walvissen beginnen de prijs te drukken en de koers herstelt niet meer of iemand verspreidt onzinberichten om de coin kapot te maken wat dan weer lukt... wat dat betreft ben ik er dus wel een beetje klaar mee nuquote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb zoveel niet meer geloof ik. WKC, OC en RZR volgens mijn excel, maar ik heb al anderhalve week niet meer ingelogd op Trex
Zal wel niks van gekomen zijn...
Ja zoiets dus. Elke coin doet weer precies niet wat je verwacht.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik log af en toe in om te kijken of er toevallig iets verkocht is, maar helaas... en als ik dan BTC vrij heb, dan koop ik coins die na wat research interessant lijken en een uur later ontdekt iemand een premine van 100 keer het maximale aantal coins, miners of walvissen beginnen de prijs te drukken en de koers herstelt niet meer of iemand verspreidt onzinberichten om de coin kapot te maken wat dan weer lukt... wat dat betreft ben ik er dus wel een beetje klaar mee nu.
Het enige lichtpuntje de afgelopen weken was BC een paar dagen geleden. Daar heb ik nog wat minst mee kunnen pakken toen net bekend werd dat Bittrex de LTC-markten door BC-markten wil gaan vervangen.
Ik hoop in ieder geval mijn inleg terug te kunnen krijgen... heb nu iets meer dan 25% verlies. Had dat kunnen voorkomen door eerder alles te verkopen, maar ja, toen dacht ik dat de bodem wel bereikt was, aangezien de koersen tot nu toe altijd omhoog gingen als ik met verlies verkochtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja zoiets dus. Elke coin doet weer precies niet wat je verwacht.
Ach, ik zie het maar zo: het was hartstikke leuk met de komst van Mintpal. Ik heb van 50 euro, meer dan 1000 weten te maken. Maar die tijden zijn dik en dik voorbij weer. Ook op Trex is lang niet alles een garandeerd succes. Daarbij moet ik gewoon weer tegen de 40 uur per week werken (51 afgelopen week zelfs) en ik denk dat mijn coin-tijden een beetje voorbij zijn.
Helaas.
Smileywebsite? Heb je dat al eerder genoemd hier of..? Ik loop qua alles enorm achter hier hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval mijn inleg terug te kunnen krijgen... heb nu iets meer dan 25% verlies. Had dat kunnen voorkomen door eerder alles te verkopen, maar ja, toen dacht ik dat de bodem wel bereikt was, aangezien de koersen tot nu toe altijd omhoog gingen als ik met verlies verkocht.
Overigens vergat ik nog een categorie: coins kopen die een halve dag later door IE gepromoot worden, waarna de koers instort.
Maar het voordeel is dan weer dat ik me wat meer met andere zaken kan gaan bezighouden. Ik heb ook een aantal websites met advertenties erop. Eens kijken of dat me meer op kan leveren dan altcoins verhandelen. Heb vandaag bijvoorbeeld wat aanpassingen gemaakt aan mijn smileywebsite.
Zie mijn sig.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Smileywebsite? Heb je dat al eerder genoemd hier of..? Ik loop qua alles enorm achter hier hoor![]()
Hoeveel heb je er zelf eigenlijk ingestoken in Euro's? Niet heel veel toch? Hoop dat je je inleg er nog uit weer te trekken iig
Ja die domme BTC die maar blijft dalenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn sig.
Ik heb in totaal voor 100 euro gekocht. Heb aantal BTC bijna verdubbeld, maar de waarde is nog steeds ongeveer 100 euro.
Je weet dat Mu een man is?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja die domme BTC die maar blijft dalen
Ik kocht ook op een BTCwaarde van tegen de 1000 euro ofzo in december
Ik spreek die Mu'tje nog wel. Die zegt dat BTC nog wel teruggaat naar 1000 en dik eroverheen.
Ben benieuwd wanneer ze me mag quoten dat ik zei dat dat nooit meer gebeurt.
Maakt me niet uit. Het plaatje is een vrouwtjequote:
Op tijd kunnen verkopen? Inmiddels weer terug van 6500 naar 1700quote:Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kleine correctie op bovenstaande: gisteren DRKC na lang twijfelen opgepikt voor 2100 op C-Cex, stijgt nu toch wel lekker door
Niet FOK!ken onder werktijdquote:Op zondag 27 juli 2014 22:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd meer voor het plebs nu hij weer in het werkende leven zit.
Dankquote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef tofastTG het volgende:
Twee pagina's over BTC uit de VK van gisteren, voor de geïnteresseerden.
http://i62.tinypic.com/359i8i8.jpg
http://i61.tinypic.com/9a1y0p.jpg
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef tofastTG het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef tofastTG het volgende:
http://i62.tinypic.com/359i8i8.jpg
http://i61.tinypic.com/9a1y0p.jpg
Dat tweede artikelquote:
Blij dat ik het niet heb gelezenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Dat tweede artikel
Heb zelden zoveel fouten in één artikel gezien
Hier is een TL;DRquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:34 schreef tofastTG het volgende:
Ik een beetje op mijn vakantieadres artikeltjes voor jullie uploaden, is het nog niet goed.![]()
Het is op de grote letters na gewoon onleesbaarquote:Op zondag 27 juli 2014 23:34 schreef tofastTG het volgende:
Ik een beetje op mijn vakantieadres artikeltjes voor jullie uploaden, is het nog niet goed.![]()
Waarom kan maxbet het dan wel lezen?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is op de grote letters na gewoon onleesbaar
Ik begrijp het, ik ga wel weer.quote:
Hij heeft de concentratie daarvoor, ik heb er geen zin in.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom kan maxbet het dan wel lezen?
Misschien is het een vliegende zeekatquote:Op maandag 28 juli 2014 00:30 schreef Nattekat het volgende:
En dan dat moment dat je een tweede ziet
KLOTE MUGGEN
KLOTE INSECTEN blijkt geen mug te zijn bij beter shot, en hij vliegt te snel om te vangen, itt muggen...
Zeekatten vliegen nietquote:Op maandag 28 juli 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien is het een vliegende zeekat
Muggenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:44 schreef Nattekat het volgende:
Goed, terug naar de muggenjacht. Als ik gewoon een bel hoorde als ik hem had...
Die tweede was dus echt een mug...
1 dode mug:quote:Op maandag 28 juli 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Muggen![]()
Van de week ook 2x in 1 nacht wakker geworden van zon zeurbeest die rond je oren loopt te zoemen.
Maar goed. Ik ga maar es naar bed. Morgen weer het W-woord
Goede zaak. Ik ben tegen het doden van dieren maar muggenquote:Op maandag 28 juli 2014 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 dode mug:
[ afbeelding ]
Ik kan nu ook gaan pitten
Die is flink gedumpt vannacht... je zal maar een buy order voor 65 satoshi hebben gezet van de week. Maar ben blij dat ik er niet meer in zit...quote:Op maandag 28 juli 2014 09:35 schreef edraket31 het volgende:
En mijn "onderbuikgevoel" bij VOOT is ook aardig uitgekomen......
Die mensen verhuren die rigs tegenwoordig waarschijnlijk via sites als betarigs. De huurprijzen zijn doorgaans vrij hoog, dus ze verdienen er zo meer mee dan wanneer ze zelf gingen minen en die coins gingen verkopen.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe zou het zijn met al die figuren die ten tijde van 1000$ van die mining rigs gekocht hebben, kan me niet voorstellen dat die op het moment nog veel opleveren
Zo doe ik het ook, ik probeer een nieuwe coin op te pikken vanaf launch.quote:Op maandag 28 juli 2014 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die mensen verhuren die rigs tegenwoordig waarschijnlijk via sites als betarigs. De huurprijzen zijn doorgaans vrij hoog, dus ze verdienen er zo meer mee dan wanneer ze zelf gingen minen en die coins gingen verkopen.
Voor de meeste coins is het tegen de huidige koersen ook niet interessant om een rig te huren. Alleen als je er van overtuigd bent dat de koers nog een flinke stijging gaat maken, kan het interessant worden.
en mijn onderbuikgevoel bij USB was ook correct, grootste deel verkocht op 3500-3800quote:Op maandag 28 juli 2014 09:35 schreef edraket31 het volgende:
Wakker worden en zien dat USBcoin toegevoegd is op Bittrex.
Kosten voor rig huren (0,25btc) al dubbel en dwars er uit, als dat ding vandaag een beetje opgepikt wordt, pak ik makkelijk een x5
En mijn "onderbuikgevoel" bij VOOT is ook aardig uitgekomen......
Dat is niet zo bijzonder hoor, het verschil is dat meesten dat niet durven toe te geven en roepen dat ze het toevallig net op tijd verkocht hebben.quote:Op maandag 28 juli 2014 08:08 schreef DaMart het volgende:
Wakker worden en constateren dat de geschatte waarde van je altcoinportefeuille wel verder kon zinken... nog even en ik heb een -50% van de oorspronkelijke inleg.
quote:De 24-jarige student Robbie Hontelé heeft de zaak om de cryptocurrency Coinye met Kanye West geschikt. Dat laat hij maandagavond desgevraagd aan Tweakers weten. De Amerikaanse artiest won afgelopen weekend de zaak om de munt.
Coinye WestHontelé en West waren sinds maart in een juridisch gevecht verwikkeld. De Amerikaan wilde dat de Nederlander en een aantal anderen zouden stoppen met het gebruik van de naam Coinye voor de virtuele munteenheid. Daarnaast eiste de artiest dat alle domeinnamen met het woord 'coinye' werden overgedragen en vroeg hij een vergoeding van 'honderdduizenden euro's' voor de vermeende schade die hij door de cryptocurrency leed. De student was het hier niet mee eens en vocht de aanklacht aan.
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 06:59 schreef DaMart het volgende:
Krijg nou wat.... een van mijn coins is met bijna 10% winst verkocht.
Nog maar 4 te gaan nu.
Blijft natuurlijk belachelijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 00:01 schreef Maxbet het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-om-coinye-munt.html
[..]
Ik ben er even klaar mee, zeker nu het volume overal laag is en veel coins zijn omgevallen. Daarnaast werkt RZR ook tegen om nog überhaupt iets te kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:07 schreef edraket31 het volgende:
ik krijg de indruk dat ik zo'n beetje de enige ben die nog actief aan t traden is
Ik zit even vast in PES, ICB, ENRG en MIN momenteel, dus ik heb weinig om mee te traden. XST wel verkocht vannacht, maar ik heb nog geen idee wat nu een leuke coin is om nu te kopen en vanavond met flinke winst te verkopen. Dan moet ik me eerst weer even daarin gaan verdiepen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:07 schreef edraket31 het volgende:
ik krijg de indruk dat ik zo'n beetje de enige ben die nog actief aan t traden is
Op Bitcointalk las ik gisteren wel een interessante theorie voor het lage volume.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er even klaar mee, zeker nu het volume overal laag is en veel coins zijn omgevallen. Daarnaast werkt RZR ook tegen om nog überhaupt iets te kunnen doen.
Je hebt een bug ontdekt op FOK!.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Ik zet mijn computer aan, en wat zie ik:
[ afbeelding ]
Muggen
Blij dat ik hem eindelijk te pakken heb...
quote:
Ik zal vanavond eens kijken. Maar heb dus niet heel veel te besteden momenteel. Ik hoop dat de coins waar ik in vastzit tenminste nog teruggaan naar de koers waarvoor ik ze heb gekochtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:27 schreef edraket31 het volgende:
Ik heb de laatste dagen nogal wat verzameld:
Uit de serie: nu nog klein, lijkt betrouwbaar en op korte termijn op Bittrex (vanochtend Tweet van Bittrex dat ze die overwegen):
Revocoin: gekocht 180-200, staat nu op 300
PayProcoin: heb ik gemined, kosten ongeveer gelijk aan huidige koers
Uit de serie: duurt iets langer
Multicoin: gemined, wachten is op Exchange. Schijnt niet lang meer te duren
Uit de serie: gokje
Feathercoin: uit betrouwbare bron vernomen dat ie flink gepumpt gaat worden binnen 2 weken met een serie releases
Bittor: echt een gok dus laag ingezet, voor 0,05btc gemined en vooralsnog ziet het er naar uit dat ik de inleg er niet uithaal. Ook nog niet op een exchange, dus afwachten
Dat kost dan 0,05 BTCquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:30 schreef Nattekat het volgende:
ONZ / Ik heb een bug op FOK! gevonden
Ik heb je grapje geleend
Zegquote:
Want?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeg
Jij bent me nog 0,45-<insert bedrag wat ik nu nog over heb na een investering van 0,22BTC gemiddeld op 79000 in RZR> BTC schuldig
Dankzij jou ben ik ooit in BC gestaptquote:
Pardon? Waar heb ik gezegd dat je in moest stappen dan? Sterker nog, ik heb dankzij jou toen te hoog ingekochtquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik ooit in BC gestapt
Toen de beste keus ooit, dat geef ik toe, maar dat maakte al snel plaats voor ellende die ik nog steeds ondervind
quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pardon? Waar heb ik gezegd dat je in moest stappen dan? Sterker nog, ik heb dankzij jou toen te hoog ingekocht.
Ik neem de schuld graag op me....quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dankzij jou ben ik ooit in BC gestapt
Toen de beste keus ooit, dat geef ik toe, maar dat maakte al snel plaats voor ellende die ik nog steeds ondervind
Black Halo had gewoon eerder moeten komenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:48 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik neem de schuld graag op me....
Ik riep destijds vanaf 20 dat ie naar 30 zou gaan en wellicht nog hoger
Jij bent toen ergens rond 26-27 ingestapt, er weer uit en er weer in (duurder terugkopen), heb je die rally naar 43 meegemaakt en toen op iets van 34 weer ingestapt waarna het verder en verder wegzakte. Ik riep nog wekenlang dat je er uit moest maar je bleef volharden.
dus ja...eiglk is het gewoon je eigen stomme schuld
Ik zit puur in RZR omdat ik het vertik om nu te verkopen, puur uit principe niet omdat ik 'm binnen nu en 2 dagen naar 200k zie gaan. Heb me ernstig vergist in de tijdsduur van het traject dat ze daar afwerken.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Black Halo had gewoon eerder moeten komen
En het feit dat ik gewoon met een minimaal verlies op 33k kon verkopen doet mij nog steeds pijn, net zoals mijn rebuy van RZR op 69k omdat 'ie wel weer wat hoger zou kunnen komen'. Ik weet nu in ieder geval dat ik direct mijn kans moet pakken en een verlies moet nemen, ook al verlies ik een potentiele winst.
En zo lang jij nog in RZR blijft zitten is het goed, toch?
Ik bedoel in zo'n laatste pump voor de koers verder keldert, zoals de 28 -> 34 van BC en de 55 -> 72 van RZR.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:09 schreef edraket31 het volgende:
Ben het trouwens niet helemaal eens met je stelling dat je direct je verlies moet nemen. Daarmee streef je het ideale scenario na dat de koers nooit onder je aankoop komt en alleen maar omhoog kan gaan. Daarmee creeër je paniekvoetbal mijns inziens.
Maar goed.....ieder zijn eigen manier van succesvol traden
ja, snap ik maar als jij diegene bent die zoiets exact aanvoelt én er naar handelt én dus 24/7 online bent, geef ik je per direct toegang tot mijn accounts op de verschillende exchanges om voor mij te tradenquote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bedoel in zo'n laatste pump voor de koers verder keldert, zoals de 28 -> 34 van BC en de 55 -> 72 van RZR.
Aanvoelen niet, maar ik ben mijn RZR uiteindelijk op 70k kwijtgeraakt omdat de downtrend toen al ingezet was en er toevallig nog een piek was. Toen kocht ik uiteindelijk alle sellorders onder de 70k op en was er niks meer tot 74, was dit niet het geval geweest was ik allang uit RZR geweest toen ie echt ten onder ging.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 12:27 schreef edraket31 het volgende:
[..]
ja, snap ik maar als jij diegene bent die zoiets exact aanvoelt én er naar handelt én dus 24/7 online bent, geef ik je per direct toegang tot mijn accounts op de verschillende exchanges om voor mij te traden
Dat is al sinds vorige week zo. Toen werd bekend dat Bittrex de LTC-markten wel eens kan vervangen door BC-markten. Toen heb ik nog een beetje winst kunnen pakken met BC, steeg van 12/13k naar 19k en toen terug naar 16k. De top lijkt nu dus rond de 19/20k te liggen als de koers gepompt wordt. Maar het verleden heeft aangetoond dat goed nieuws hem net zo goed naar de 12k kan drukken...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit er nu zo erg aan te denken om in BC te stappen...
Zie er van alles over langskomen.
Hé, een nieuwelingquote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Dit zal wel een scam zijn zeker?
http://buybitcoins.pixub.com/
http://pastebin.com/2izWZ70R
Ik ben gestopt toen ik zag dat een (soort van) financiele instelling met GMail-adressen werkt.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 14:04 schreef Leafeon672 het volgende:
Dit zal wel een scam zijn zeker?
http://buybitcoins.pixub.com/
http://pastebin.com/2izWZ70R
zit vast in RZR en weiger te verkopen. Voor de rest van me portefeuille heb ik nog geen goede nieuwe munt gevonden om hem in te stoppen. O well, vakantie tijd eh...quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:07 schreef edraket31 het volgende:
Blackcoin gaat op blok 31900 een hardfork krijgen, met deze hardfork wordt het POS2 systeem in werking gesteld. Het huidige bloknummer is 311780, en met een blocktime van 1 minuut moet dit dus rond 19:00 vanavond gebeuren. Het verschil met andere hardforks is dat er nu al ruim van tevoren een wallet is gereleased die deze fork mogelijk maakt, de kans op mislukking is dus klein.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is al sinds vorige week zo. Toen werd bekend dat Bittrex de LTC-markten wel eens kan vervangen door BC-markten. Toen heb ik nog een beetje winst kunnen pakken met BC, steeg van 12/13k naar 19k en toen terug naar 16k. De top lijkt nu dus rond de 19/20k te liggen als de koers gepompt wordt. Maar het verleden heeft aangetoond dat goed nieuws hem net zo goed naar de 12k kan drukken...
Ik begin dus even niet meer aan BC.
Blackcoin heeft wel meer innovatieve ontwikkelingen gepubliceerd, die ook niet voor een stijging zorgden. Voorlopig ben ik dus even sceptischquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blackcoin gaat op blok 31900 een hardfork krijgen, met deze hardfork wordt het POS2 systeem in werking gesteld. Het huidige bloknummer is 311780, en met een blocktime van 1 minuut moet dit dus rond 19:00 vanavond gebeuren. Het verschil met andere hardforks is dat er nu al ruim van tevoren een wallet is gereleased die deze fork mogelijk maakt, de kans op mislukking is dus klein.
Dit lijkt me geen typische sell on the news verhaal te worden, want die pump is nooit geweest...
twitter:tuurdemeester twitterde op dinsdag 29-07-2014 om 16:27:13What are Silicon Valley's housing prices trying to tell us? http://t.co/786Ic8ghmo reageer retweet
Hoppa, Payprocoin is inmiddels op Bittrexquote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:27 schreef edraket31 het volgende:
Ik heb de laatste dagen nogal wat verzameld:
Uit de serie: nu nog klein, lijkt betrouwbaar en op korte termijn op Bittrex (vanochtend Tweet van Bittrex dat ze die overwegen):
Revocoin: gekocht 180-200, staat nu op 300
PayProcoin: heb ik gemined, kosten ongeveer gelijk aan huidige koers
Ik wil wel, maar ik heb echt totaal geen tijd meer.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 10:07 schreef edraket31 het volgende:
Ik ga mn belofte om deze week meer te traden nog niet waarmaken Katjequote:Op woensdag 30 juli 2014 00:19 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat het ongeregulierde leven mij echt aan parten speelt, denk dat ik alles wel weer ga oppikken zodra 1 september is aangebroken, mijn gigantische verliezen en verlies van interesse zijn allen in mijn 'vakantie' gebeurd
Ik heb nog een app die stof aan het verzamelen is; sinds 13 juli niks meer aan gedaan. Het erge is dat ik gisteren, waarschijnlijk door de regen, enorm gemotiveerd was, maar geen tijd had, en vandaag gewoon niks heb gedaan omdat ik er gewoon geen zin in hadquote:Op woensdag 30 juli 2014 00:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ga mn belofte om deze week meer te traden nog niet waarmaken Katje
netjesquote:Op dinsdag 29 juli 2014 19:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hoppa, Payprocoin is inmiddels op Bittrex![]()
Handel moet nog beginnen maar als ik naar C-Cex kijk, sta ik al op een +100% bijna. Vandaag nog aardig bijgekocht rond 100sat
Meh.....1 of andere "self made multi millionaire" zit gigantisch te bashen waardoor de koers flink onderuit gegaan is. Staat inmiddels weer ruim boven mijn aankoop (nu op 120, heeft ook al 68 aangetikt).quote:
mmm.. wat voor impact zou dat hebben.quote:Op woensdag 30 juli 2014 11:18 schreef Maxbet het volgende:
MintPal is blijkbaar verkocht aan moopay/moolah
http://blog.moolah.io/201(...)at-you-need-to-know/
Geen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 14:45 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
mmm.. wat voor impact zou dat hebben.
Ik ben benieuwd, Moolah lijkt steeds meer dingen niet waar te maken die wel beloofd zijnquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, er gaat het e.e.a. veranderen
Hij vroeg naar de impact, dus de hoeveelheid gebruikers en wat de gebruikers ervan merkenquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dan heb je niet opgelet, er gaat het e.e.a. veranderen
Je zit op een exchange die game over is.....quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:33 schreef Nattekat het volgende:
RZR onder 1btc volume, volgens mij is heel die coin game-over
Ik hou die exchange gewoon in de gaten omdat mijn ticker van die exchange wel de low en high laat zien...quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef edraket31 het volgende:
Je zit op een exchange die game over is.....
1 of andere Satoshi nog wat, zit Payprocoin als een malle te pumpen. Ik klaag nietquote:Op woensdag 30 juli 2014 14:59 schreef edraket31 het volgende:
En ik heb alwéér eens een coin die door IE opgepikt wordt![]()
voorlopig maar even profiteren van de sterke stijging
edit: en de dump![]()
juist daarom zit ik de laatste weken meer op C-Cex en ben ik meer aan t minen.quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
Volgende keer gewoon een nieuwkomer ala Pro (IE of niet) meepakken en die klapper wel meemaken. #richlikeIE wel de lusten en niet de lasten
Die heeft inderdaad een leuke pump nu.quote:Op woensdag 30 juli 2014 22:12 schreef edraket31 het volgende:
Ben even uit Payprocoin gestapt, aankoop <100 en minen, verkocht op 430, 525 en 580
Valt flink terug nu, ik probeer richting 300 weer in te stappen
Deel van de opbrenst in Keycoin op 170k die nu als een raket gaat![]()
Ik hou de de helft van mijn inleg erin, en hou de koers noulettend in de gaten. Als ie weer wat doet met zo'n klein orderbook gaat ie wel flink omhoog en kan ik hopelijk met minimaal verlies verkopen, lager komt ie echt niet meer zo snel, de eindeloze downtrend is over.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:13 schreef edraket31 het volgende:
Zou je t wel doen?
RZR staat toch mooi 2% in de plus nu
Ik ben tevreden dat ik ze er (tijdelijk) uitgedaan heb.
Een deel van de verkoop heb ik +400% gemaakt met Pro vandaag.
Daar weer een deel van zit in Keycoin met +40%
Had dit veel eerder moeten doen
Haha +1 Ik ga nog enkel op vakantie wanneer ik alles in BTC stal. Zoveel is wel duidelijk. In iets anders stallen heeft me nog niks gebracht.quote:
En hoe is dat plan?quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
ik stap weer over naar het oorspronkelijke plan waarmee ik van 0.23 0.45 heb gemaakt voor het mis ging.
Ik besef me dat ik hier ook heb lopen roepen dat je RZR gerust kunt houdenquote:Op woensdag 30 juli 2014 23:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haha +1 Ik ga nog enkel op vakantie wanneer ik alles in BTC stal. Zoveel is wel duidelijk. In iets anders stallen heeft me nog niks gebracht.
Snel traden, na elke 0,1btc winst 0,5 buiten gebruik stellen, eruit als een stijging uitblijft, geen buyorders zonder het in de gaten te kunnen houden, winst nemen die je hebt.quote:
quote:Op woensdag 30 juli 2014 15:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Je zit op een exchange die game over is.....
quote:Op donderdag 31 juli 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Mintpal heeft een DDos gekregen, godver
Ik ben echt enorm moeilijk gestrest te maken. Ik weet wat ik moet doen en wat de bedoeling is, daarom werkte het ook zo goed voor mequote:Op donderdag 31 juli 2014 00:23 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]![]()
Vwb je plan van aanpak: klinkt mij als paniekvoetbal, volgens mij zit je dan helemaal hyper achter je beeldscherm. Maar ach...zolang je er winst mee maakt:![]()
Met die tacktiek had je vandaag ook flink kunnen verdienen, ben zelf vandaag ook zo bezig geweest met KEY en PRO, vooral PRO vliegt alle kanten uit
Epischtwitter:Wikimedia twitterde op woensdag 30-07-2014 om 18:03:46Wikimedia Foundation now accepts Bitcoin,as part of our efforts tomake donating as simple and inclusive as possible https://t.co/l1HCZ4jxNF reageer retweet
Van 58 naar 28, heb alles eruit gegooid op 34. Vandaag reisdag naar NL, dus geen tijd voor traden. Maar Pro en Cloak bieden beide nog genoeg instapmomenten (gaan vaak omhoog en omlaag), maar daarvoor moet ik gewoon achter de pc zitten en niet laag instappen en de rit uitzitten. Wil nu wat sneller met kleinere marge weer terug komen na het RZR debacle. Al dan niet geholpen door wat kleine coins te minen in een multipool.quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:47 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik besef me dat ik hier ook heb lopen roepen dat je RZR gerust kunt houden![]()
maar issie dan nog zoveel gezakt dan in je vakantieperiode?
Geruchten/vermoedens zijn dat er op 15-08 het e.e.a. bekend gemaakt wordt op 1 of ander bitcoin congres. Bron: lead dev heeft daarover iets losgelaten op IRCquote:
Hou dan maar Multicoin in de gaten, ik heb die flink gemined en staat op het punt ergens gelisted te worden. Waarschijnlijk op See-sexquote:Op donderdag 31 juli 2014 17:13 schreef Joosie200 het volgende:
Ik ga mijn CCEX account dan maar weer afstoffen. Stond stil sinds ik MIN naar Trex bracht.
Will doquote:Op donderdag 31 juli 2014 20:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hou dan maar Multicoin in de gaten
Hopelijk blijft dat zonder publieke annoucement, dan kan ik nog op tijd instappen. Ik ben er net achter dat ik, door de helft van mijn oorspronkelijke inleg eruit te halen, ik niks meer over hou.quote:Op donderdag 31 juli 2014 17:45 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Geruchten/vermoedens zijn dat er op 15-08 het e.e.a. bekend gemaakt wordt op 1 of ander bitcoin congres. Bron: lead dev heeft daarover iets losgelaten op IRC
quote:Op woensdag 30 juli 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
En een coin op 21 is een betere koop dan een die tussen de 90 en 105 staat...
als je weet dat je niks meer overhoudt, resteert de vraag, hou je van pijn?quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dat zonder publieke annoucement, dan kan ik nog op tijd instappen. Ik ben er net achter dat ik, door de helft van mijn oorspronkelijke inleg eruit te halen, ik niks meer over hou.
In nog 2 weken holden heb ik absoluut geen zin.
ja, is pijnlijk, maar meestal memoreren de bitheads allleen de incidentele winst, niet de voortdurende verliezen.quote:
Die zou C-cex wel eens kunnen overslaan en direct naar Bittrex kunnen komen:quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:38 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Hou dan maar Multicoin in de gaten, ik heb die flink gemined en staat op het punt ergens gelisted te worden. Waarschijnlijk op See-sex
Staat ook wel op coinswap, maar daar is nooit volume. Prijs wordt geschat op 3-4x de huidige koers op coinswap
twitter:ramikawach twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 06:50:04$DOOM $BOOM $LXC and $MC being considered for listing @BittrexExchange reageer retweet
Ik ben te spreken over het devteam (lead dev deed al een livechat via you tube woensdag) en in het topic werd gevraagd welke exchange ze op moesten.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 07:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zou C-cex wel eens kunnen overslaan en direct naar Bittrex kunnen komen:twitter:ramikawach twitterde op vrijdag 01-08-2014 om 06:50:04$DOOM $BOOM $LXC and $MC being considered for listing @BittrexExchange reageer retweet
Het moet nog even op gang komen, zo te zienquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:55 schreef edraket31 het volgende:
Voor degenen die IRC gebruiken: er is een NL-kanaal geopend door een nl twitteraar om wat meer met NL te kunnen spreken over actuele situaties, tips delen etc etc
irc.altcoinweb.com #dutchies
Ik heb 0.22 in RZR gestoken en 0.11 overgehouden. 3x raden wat nu meer waard isquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:48 schreef DaMart het volgende:
k ga maar proberen van de 0,01 BTC die ik vrij heb, 0,1 te maken... dan voelt de coins waar ik in vastzit wegdoen met verlies wat minder pijnlijk.
BC?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb 0.22 in RZR gestoken en 0.11 overgehouden. 3x raden wat nu meer waard is
Wilde gokquote:
wie is u dan daar?quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moet nog even op gang komen, zo te zien.
Tja, ben enerzijds blij dat ik er begin van de week uitgestapt ben en mijn verlies elders ruim heb kunnen goedmaken maar anderzijds baal ik er wel stevig van dat het daar allemaal zo lang duurt én dat ik hier zo hard heb lopen roepen dat ie hard omhoog zou gaan......quote:
Staat alweer op 16k. Was blijkbaar een kort pumpje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik ben te spreken over het devteam (lead dev deed al een livechat via you tube woensdag) en in het topic werd gevraagd welke exchange ze op moesten.
Daar heb ik ook aangegeven dat ik de voorkeur heb om eerst een tijdje op C-Cex te zitten.
Kopers daar zijn wat meer bereid risico's te nemen, als t er goed uitziet gaat volume toenemen en komt Bittrex snel genoeg. Meteen naar Bittrex is veel meer aandacht (=fud).
Zojuist in amper 10 minuten 0,4btc verdiend door te gokken op andere gokkers in Payprocoin (die vertoont weer wat leven). Aankoop op 150, verkoop 300
Ja, hij ging uiteindelijk tot 340 of zoquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 13:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Staat alweer op 16k. Was blijkbaar een kort pumpje.
Inmiddels is hij toegevoegd op C-cexquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 08:44 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik ben te spreken over het devteam (lead dev deed al een livechat via you tube woensdag) en in het topic werd gevraagd welke exchange ze op moesten.
Daar heb ik ook aangegeven dat ik de voorkeur heb om eerst een tijdje op C-Cex te zitten.
Kopers daar zijn wat meer bereid risico's te nemen, als t er goed uitziet gaat volume toenemen en komt Bittrex snel genoeg. Meteen naar Bittrex is veel meer aandacht (=fud).
Zojuist in amper 10 minuten 0,4btc verdiend door te gokken op andere gokkers in Payprocoin (die vertoont weer wat leven). Aankoop op 150, verkoop 300
Ik wil ze wel overnemen van je voor 1 satoshi per stukquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Mintpal drukt RZR zwaar omlaag, ik ga ze dumpen...
Je bent overboden, heb gedumpt voor 27300 satoshi.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil ze wel overnemen van je voor 1 satoshi per stuk.
Tsk, heeft iemand toch flink te veel betaaldquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent overboden, heb gedumpt voor 27300 satoshi.
Mintpal heeft op 19k gestaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tsk, heeft iemand toch flink te veel betaald.
Ja, maar ook problemen met een POW die geen POS wordt en een slapende devquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inmiddels is hij toegevoegd op C-cex.
Ik zie dat ze ook BOOMcoin hebben toegevoegd. Ik heb me verder (nog) niet ingelezen over die munt, maar in een tweet gaf Bittrex eerder ook al aan te overwegen die coin toe te voegen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:18 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ja, maar ook problemen met een POW die geen POS wordt en een slapende dev
Blijf maar vanafquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook BOOMcoin hebben toegevoegd. Ik heb me verder (nog) niet ingelezen over die munt, maar in een tweet gaf Bittrex eerder ook al aan te overwegen die coin toe te voegen.
Ja, ik blijf overal wel even vanaf zonder me in te lezen... dacht vanmiddag aan ONYX voor 8000... blij dat ik dat niet heb gedaan... stortte na berichten over premine van de DEV in tot 700 en is nu offline op Bittrexquote:
Premine van meer dan 1% is een automatische neequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik blijf overal wel even vanaf zonder me in te lezen... dacht vanmiddag aan ONYX voor 8000... blij dat ik dat niet heb gedaan... stortte na berichten over premine van de DEV in tot 700 en is nu offline op Bittrex.
Vind ik wel aardig dat ze een coin naar mij genoemd hebben. En ook zo toepasselijk voor het volgende pump & dump project.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie dat ze ook BOOMcoin hebben toegevoegd. Ik heb me verder (nog) niet ingelezen over die munt, maar in een tweet gaf Bittrex eerder ook al aan te overwegen die coin toe te voegen.
Ik ben in mei nog in Las Vegas geweest en ik kreeg mooi geen gratis drankje hoor. Maar misschien waren ze teleurgesteld dat ik 4 dollar had gewonnen met roulettequote:Op vrijdag 1 augustus 2014 20:40 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Serieuze vraag: als je je neus zo vaak gestoten hebt, waarom dan nog een keer?
Dat de techniek interessant is, geloof ik graag, maar dit heeft toch helemaal niks met waarde/beleggen of zelfs ook maar speculeren te maken? Dat is niet een kwestie van inlezen, maar van normaal denkvermogen.
In het casino krijg je tenminste nog een drankje bij, en zijn je winstkansen bovendien groter.
Ineens was er weer twijfel of PRO wel scam was. In ieder geval was het dev-acount ineens actief.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 21:48 schreef Joosie200 het volgende:
Pro is toch een uitgemaakte scamcoin? Toch heeft ie tweemaal vandaag, vanochtend en nu een jump van 150 naar 230 (vanochtend nog tot 345) Logic dictates massale dump (vanaf 848 als ATH is dat wel zo te noemen) maar ik had een lijn ala RZR verwacht bij ProOndertussen heeft VVV een rush van jewelste.. DaMart.. had je nog VVV's vast gehouden?
Verder een uniek aanzicht.. alle coins in het groen bij de eerste twee/drie rijen muv CYC
Met genoeg coins vandaag al, toch weet ik het voor elkaar te krijgen op tig beslissende momenten met andere dingen bezig te zijn omdat ik geen zin heb om 24/7 aan mijn pc te plakken. Vanochtend onder de douche/het scheren dook Pro omhoog, Onyx tijdens mijn avondeten omlaag en even later tijdens de afwas omhoog. Speelt nog mee dat als ik dan wel achter de pc zit de usual suspects in de gaten hou en anderen niet in de smiezen heb.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de koersen een beetje in de gaten houdt, dan zie je dat vaker gebeuren.
Herkenbaar. Daarom heb ik nu maar gewoon sell orders gezet voor de coins die ik heb en ik zie wel of die worden ingevuld. Van de week had ik bijvoorbeeld wel mijn XST ineens verkocht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 22:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met genoeg coins vandaag al, toch weet ik het voor elkaar te krijgen op tig beslissende momenten met andere dingen bezig te zijn omdat ik 24/7 aan mijn pc te plakken geen zin in heb.
Ik heb nog 0,013 BTC vrij op Bittrex. Heb daarmee een lage buy order voor VOOT gezet. Kijk ik morgenochtend wel of die gok is gelukt of dat ik wat anders moet bedenkenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Goed; van de 0,11btc gooi ik 0,03 naar Bittrex, ik wil een mooi rond startgetal hebben om te beginnen. Dan eens kijken of vasthouden aan mijn oude tactiek gaat werken
Ik kom terug op mijn eerdere uitspraak om hier vanaf te blijven. Die "blijf er maar vanaf" was wellicht wat te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 19:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
WTFquote:The First Sex Coin with PoX (Proof of Sex)
Rois is terugquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 12:53 schreef roislecxe het volgende:
WKC, RZR en OC nog niet naar de maan zie ik.
Volgende week nog maar es kijken dan.
Werkenquote:
Ik ben anders al zeiknat geworden door het weer vandaagquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Werken
Maar wel leuk hoor
En nu ga ik naar België een terrasje doen, het blijft vast wel een uurtje of 2 droog nog.
Alleen nog maar zon gezien hierquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben anders al zeiknat geworden door het weer vandaag.
Ja, hier ook, met wolken. Maar even twintig minuten heen en 20 minuten terug fietsen zorgde bij mij voor een doorweekt shirtquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alleen nog maar zon gezien hier
Das aardig pech danquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hier ook, met wolken. Maar even twintig minuten heen en 20 minuten terug fietsen zorgde bij mij voor een doorweekt shirt.
Nee, het is zweetweer, zeker als je door de duinen fietstquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 13:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das aardig pech danPlaatselijke bui ofzo? Zie niet veel soeps op buienradar die kant op iig
Misschien kom ik straks ook wel zeiknat thuis, maar dat zien we dan wel weer, en het regent toch warm water met zulk weer...
Hier geldt code oranje... op wat gerommel in de verte na geen enkele last gehad van regen of onweerquote:
Ach ik vind het wel prima. Mooi niet natgeregend en vanavond zijn de terrassen ook droog.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook niet, en tuurlijk kwam het pas op gang na Leiden...
En dus was je een Drogekat?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook niet, en tuurlijk kwam het pas op gang na Leiden...
Jouw schuld... jij moest zo nodig gaan werkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:25 schreef roislecxe het volgende:
Topic #395 heeft er een week over gedaan om vol te komen
Dat had ik vanochtend dus na twee keer 20 minuten fietsenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, de hele dag gewerkt, ben doorweekt
RZR staat op 30quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:30 schreef Nattekat het volgende:
Voor het eerst sinds weken geen verlies gemaakt
Ik hou hem nog steeds in de gaten via de ticker op mijn mobielquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoopte dat je stiekem zou kijken.
Ik gebruik die app al maanden niet meerquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hou hem nog steeds in de gaten via de ticker op mijn mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |