https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Mijn altcoins zijn bij elkaar ook nog maar iets van 0,08 BTC waard. Ik begon ooit met 0,12 en dat was al 0,2 geworden... ik heb dus maar wat sells gezet en na het weekend kijk ik wel wat er is verkochtquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:42 schreef Nattekat het volgende:
Als RZR binnen nu en volgende week niks meer doet dump ik ze en gooi ik elke bitcoin die ik bezit naar mijn wallet, ik ben er nu zo klaar mee... heel juni vast in BC en van 0,45 naar 0,30 en nu heel juli vast in RZR en van 0,30 naar 0,20
quote:
Hey, twee nieuwe users hierquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
En waarom heb je weer die Robin UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was jij het in cognito?
Ik herkende je avatar niet.
Robin UIquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar zie je dat?
En waarom heb je weer die Robin UI?
Ik ben heul niet nieuw, ik ben alleen terug naar mijn originele UIquote:
Ah, jij was die trendzetter toenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Robin UI
Dit is gewoon mijn originele UI hoor.
[..]
Ik ben heul niet nieuw, ik ben alleen terug naar mijn originele UI
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Robin UI
Dit is gewoon mijn originele UI hoor.
[..]
Ik ben heul niet nieuw, ik ben alleen terug naar mijn originele UI
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, was jij het in cognito?
Ik herkende je avatar niet.
Zo ben ikquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, jij was die trendzetter toen
Gewoon weer Doge UI jij
Niet al sinds je op FOK! begonnen bent dezelfde UI hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zo ben ik![]()
Ik hou het even bij deze die Doge begon saai te worden.
Ik pas de achtergrond een paar keer per jaar aan. Verder is de opbouw al jaren hetzelfdequote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet al sinds je op FOK! begonnen bent dezelfde UI hebben
Jammer dat ik hem blijkbaar een keer opnieuw heb geüploaded, anders kon ik je een mooie screenshot laten zien.
Jij hebt ook tijdelijk andere UI's gehad katmansquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet al sinds je op FOK! begonnen bent dezelfde UI hebben
Jammer dat ik hem blijkbaar een keer opnieuw heb geüploaded, anders kon ik je een mooie screenshot laten zien.
Dat is tijdelijk en nooit langer dan een weekje of 2quote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hebt ook tijdelijk andere UI's gehad katmans
Doge was ook tijdelijk, alleen iets langer dan 2 wekenquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is tijdelijk en nooit langer dan een weekje of 2
Met je dode visquote:Op zaterdag 26 juli 2014 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik kan mijn gemiddelde naar 64 halenquote:
omg werk jijquote:
Ja i knowquote:
Toto69 quotequote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja i knowik deed het niet expres maar ik doe mn best om nu wat vaker langs te komen
Nee beter, laat die handen wapperenquote:
Toto!quote:
Nou hè? En minder dan 30 posts per week makenquote:
Kweetetquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou hè? En minder dan 30 posts per week maken
Zelfs met in 3 dagen 1 post kom ik daar nog aan...
Topquote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Kweetet![]()
Volgende week zal ik wel weer wat meer posten
Deze week zat er echt niet in.
Ben niet op vakantie, wel een paar dagen even weg geweest en daarna korte zakenreis in het buitenland.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 21:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan gaan we samen RZR dumpen en ons fortuin weer heropbouwen
Zonder advies van Ed, die op vakantie lijkt te zijn
Kleine correctie op bovenstaande: gisteren DRKC na lang twijfelen opgepikt voor 2100 op C-Cex, stijgt nu toch wel lekker doorquote:Op zondag 27 juli 2014 12:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zit daarom nu op andere exchanges te speuren maar is erg lastig omdat mijn "scamalert" erg scherp staat. Wel het eea opgepikt maar wil nog niet echt knallen.......
Netjes. Dan heb je al een x3 te pakken.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kleine correctie op bovenstaande: gisteren DRKC na lang twijfelen opgepikt voor 2100 op C-Cex, stijgt nu toch wel lekker door
Ik laat het ook allemaal staan in de hoop dat het nog een keertje piekt tot aan mijn sell order. Zit nog aardig vast in ICB, MIN, PES, XST en ENRG momenteel.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
Dus ja. Ik doe na maanden lekker traden eigenlijk weinig meer met al die coins.
Er is zoveel scamspul op de markt en ik heb veel te weinig tijd.
Zal ik m'n RZR houden of met enorm verlies wegdonderen en lekker in BTC blijven hangen?...
Ik heb zoveel niet meer geloof ik. WKC, OC en RZR volgens mijn excel, maar ik heb al anderhalve week niet meer ingelogd op Trexquote:Op zondag 27 juli 2014 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik laat het ook allemaal staan in de hoop dat het nog een keertje piekt tot aan mijn sell order. Zit nog aardig vast in ICB, MIN, PES, XST en ENRG momenteel.
Ik log af en toe in om te kijken of er toevallig iets verkocht is, maar helaas... en als ik dan BTC vrij heb, dan koop ik coins die na wat research interessant lijken en een uur later ontdekt iemand een premine van 100 keer het maximale aantal coins, miners of walvissen beginnen de prijs te drukken en de koers herstelt niet meer of iemand verspreidt onzinberichten om de coin kapot te maken wat dan weer lukt... wat dat betreft ben ik er dus wel een beetje klaar mee nuquote:Op zondag 27 juli 2014 17:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb zoveel niet meer geloof ik. WKC, OC en RZR volgens mijn excel, maar ik heb al anderhalve week niet meer ingelogd op Trex
Zal wel niks van gekomen zijn...
Ja zoiets dus. Elke coin doet weer precies niet wat je verwacht.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik log af en toe in om te kijken of er toevallig iets verkocht is, maar helaas... en als ik dan BTC vrij heb, dan koop ik coins die na wat research interessant lijken en een uur later ontdekt iemand een premine van 100 keer het maximale aantal coins, miners of walvissen beginnen de prijs te drukken en de koers herstelt niet meer of iemand verspreidt onzinberichten om de coin kapot te maken wat dan weer lukt... wat dat betreft ben ik er dus wel een beetje klaar mee nu.
Het enige lichtpuntje de afgelopen weken was BC een paar dagen geleden. Daar heb ik nog wat minst mee kunnen pakken toen net bekend werd dat Bittrex de LTC-markten door BC-markten wil gaan vervangen.
Ik hoop in ieder geval mijn inleg terug te kunnen krijgen... heb nu iets meer dan 25% verlies. Had dat kunnen voorkomen door eerder alles te verkopen, maar ja, toen dacht ik dat de bodem wel bereikt was, aangezien de koersen tot nu toe altijd omhoog gingen als ik met verlies verkochtquote:Op zondag 27 juli 2014 17:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja zoiets dus. Elke coin doet weer precies niet wat je verwacht.
Ach, ik zie het maar zo: het was hartstikke leuk met de komst van Mintpal. Ik heb van 50 euro, meer dan 1000 weten te maken. Maar die tijden zijn dik en dik voorbij weer. Ook op Trex is lang niet alles een garandeerd succes. Daarbij moet ik gewoon weer tegen de 40 uur per week werken (51 afgelopen week zelfs) en ik denk dat mijn coin-tijden een beetje voorbij zijn.
Helaas.
Smileywebsite? Heb je dat al eerder genoemd hier of..? Ik loop qua alles enorm achter hier hoorquote:Op zondag 27 juli 2014 17:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval mijn inleg terug te kunnen krijgen... heb nu iets meer dan 25% verlies. Had dat kunnen voorkomen door eerder alles te verkopen, maar ja, toen dacht ik dat de bodem wel bereikt was, aangezien de koersen tot nu toe altijd omhoog gingen als ik met verlies verkocht.
Overigens vergat ik nog een categorie: coins kopen die een halve dag later door IE gepromoot worden, waarna de koers instort.
Maar het voordeel is dan weer dat ik me wat meer met andere zaken kan gaan bezighouden. Ik heb ook een aantal websites met advertenties erop. Eens kijken of dat me meer op kan leveren dan altcoins verhandelen. Heb vandaag bijvoorbeeld wat aanpassingen gemaakt aan mijn smileywebsite.
Zie mijn sig.quote:Op zondag 27 juli 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Smileywebsite? Heb je dat al eerder genoemd hier of..? Ik loop qua alles enorm achter hier hoor![]()
Hoeveel heb je er zelf eigenlijk ingestoken in Euro's? Niet heel veel toch? Hoop dat je je inleg er nog uit weer te trekken iig
Ja die domme BTC die maar blijft dalenquote:Op zondag 27 juli 2014 17:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie mijn sig.
Ik heb in totaal voor 100 euro gekocht. Heb aantal BTC bijna verdubbeld, maar de waarde is nog steeds ongeveer 100 euro.
Je weet dat Mu een man is?quote:Op zondag 27 juli 2014 17:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja die domme BTC die maar blijft dalen
Ik kocht ook op een BTCwaarde van tegen de 1000 euro ofzo in december
Ik spreek die Mu'tje nog wel. Die zegt dat BTC nog wel teruggaat naar 1000 en dik eroverheen.
Ben benieuwd wanneer ze me mag quoten dat ik zei dat dat nooit meer gebeurt.
Maakt me niet uit. Het plaatje is een vrouwtjequote:
Op tijd kunnen verkopen? Inmiddels weer terug van 6500 naar 1700quote:Op zondag 27 juli 2014 16:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kleine correctie op bovenstaande: gisteren DRKC na lang twijfelen opgepikt voor 2100 op C-Cex, stijgt nu toch wel lekker door
Niet FOK!ken onder werktijdquote:Op zondag 27 juli 2014 22:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hij heeft geen tijd meer voor het plebs nu hij weer in het werkende leven zit.
Dankquote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef tofastTG het volgende:
Twee pagina's over BTC uit de VK van gisteren, voor de geïnteresseerden.
http://i62.tinypic.com/359i8i8.jpg
http://i61.tinypic.com/9a1y0p.jpg
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef tofastTG het volgende:
quote:Op zondag 27 juli 2014 22:31 schreef tofastTG het volgende:
http://i62.tinypic.com/359i8i8.jpg
http://i61.tinypic.com/9a1y0p.jpg
Dat tweede artikelquote:
Blij dat ik het niet heb gelezenquote:Op zondag 27 juli 2014 23:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Dat tweede artikel
Heb zelden zoveel fouten in één artikel gezien
Hier is een TL;DRquote:
quote:Op zondag 27 juli 2014 23:34 schreef tofastTG het volgende:
Ik een beetje op mijn vakantieadres artikeltjes voor jullie uploaden, is het nog niet goed.![]()
Het is op de grote letters na gewoon onleesbaarquote:Op zondag 27 juli 2014 23:34 schreef tofastTG het volgende:
Ik een beetje op mijn vakantieadres artikeltjes voor jullie uploaden, is het nog niet goed.![]()
Waarom kan maxbet het dan wel lezen?quote:Op zondag 27 juli 2014 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is op de grote letters na gewoon onleesbaar
Ik begrijp het, ik ga wel weer.quote:
Hij heeft de concentratie daarvoor, ik heb er geen zin in.quote:Op maandag 28 juli 2014 00:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Waarom kan maxbet het dan wel lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |