Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
Iedereen een fijne, gezegende ramadanquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Vroeger waren zelfs kinderseries nog maatschappijkritisch. Ben blij dat ik deze pareltjes nog heb meegemaakt.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:25 schreef Aloulou het volgende:
Deze aflevering is geweldig (helemaal als je hem nu kijkt)...en maakte wel veel indruk op me![]()
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vroeger waren zelfs kinderseries nog maatschappijkritisch. Ben blij dat ik die tijden nog heb meegemaakt.
Heel veel japanse vecht seriesquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?
quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:23 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Alleen als ie zich weer eens liet koeieneren.
Nee, maar ik heb nog de tijd meegemaakt dat kinderseries dat een stuk minder gingen bevatten en meer fantasy werden qua thema's. Weet niet hoe het nu is.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Want jij weer hoe de kinderseries nu zijn?
Ovide valt achteraf best wel tegen. Boes is nog best leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die liedjes zijn slechter dan ik me kan herinneren.
Moet toch via iTunes?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:29 schreef Bortecinem het volgende:
Misschien een stomme vraag dit maar ehm, is het uberhaupt mogelijk om zelf een ringtone in te stellen op de iphone? Ik kan het maar niet vinden..
Jaa ben het net aan het lezen online. Wat een gedoe zeg.quote:
Boesboes-liedje klinkt nog leukquote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die liedjes zijn slechter dan ik me kan herinneren.
Meeste live action series had ik haat aan bij FoxKids.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:35 schreef mrstylo het volgende:
http://m.imdb.com/title/tt0108949/?ref_=m_nm_knf_i1
Was ook altijd op Fox Kids.![]()
Deze man weet.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meeste live action series had ik haat aan bij FoxKids.
Power Rangers was wel leuk. En Kippenvel.
Erie Indiana, beetleborgs?quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Meeste live action series had ik haat aan bij FoxKids.
Power Rangers was wel leuk. En Kippenvel.
Jeetje Kindernet, was ik al helemaal vergeten.quote:
Blijven kijken. Is echt leuk.quote:Op zaterdag 26 juli 2014 00:36 schreef Stimorol- het volgende:
TM, die show duurt wel fucking lang. Lig nu al kapot van het lachen tho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |